Kijk wie het zegtquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
"We doen net alsof het allemaal criminelen zijn die hier naartoe komen"
Die indruk krijg je zo wel ja...
Voor de Syriėrs, of vanwege de Syriėrs?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
Buuv hier gaat camera's kopen voor de Syriėrs die achter ons komen te wonen.
Vanwege.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de Syriėrs, of vanwege de Syriėrs?
Ik vermoed voor de Syriėrs...quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de Syriėrs, of vanwege de Syriėrs?
Wat aardig en attent. Leuk cadeau voor haar nieuwe buren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze ze camera's geeft om die criminele @:tot in de gaten te kunnen houden?
Wat attent. Kunnen ze gaan vloggenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
Gedurfde uitspraak hoor nu iedereen 1.000 euro voor hang- en sluitwerk krijgt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:31 schreef Harvest89 het volgende:
Ik voorspel dat er bar weinig gaat gebeuren.
Waarom zou je dat terrein op willen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:42 schreef halfway het volgende:
Achterlijk gedoe, ik herinner mij nog dat hier een tijdelijke asielopvang kwam. Wij mochten het terrein niet op maar hun mochten er wel af.
Gek he, dat terrein is van het COAquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:42 schreef halfway het volgende:
Achterlijk gedoe, ik herinner mij nog dat hier een tijdelijke asielopvang kwam. Wij mochten het terrein niet op maar hun mochten er wel af.
Logisch toch dat mensen hun terrein kunnen verlaten om de wereld in te gaan?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:42 schreef halfway het volgende:
Aapjes kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat terrein op willen?
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:42 schreef halfway het volgende:
En nog gaat er geen lichtje branden dat het wellicht niet eens zo'n heel gekke gedachte is uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:23 schreef oblo het volgende:
Je gaat bijna denken dat asielzoekers het enige probleem in Nederland is als je het aantal topics ziet dat hier geopend wordt.
Dat bepalen fokkers wel, waar jij wel of niet last van hebtquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik woon naast (200 m vanaf) een opvanglocatie en merk er echt helemaal niets van.
Laat jij de deuren dan openstaan als jij gaat slapen of rusten?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik woon naast (200 m vanaf) een opvanglocatie en merk er echt helemaal niets van.
Zomers slaap ik met de slaapkamerdeur open inderdaad, dus ja. Maar de andere deuren gaan inderdaad op slot, zoals we dit ook deden op het platteland waar ik opgegroeid ben. Dus wat dat aangaat is er niet veel veranderd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Laat jij de deuren dan openstaan als jij gaat slapen of rusten?
En kennelijk denkt de gemeenteraad er ook zo over, want anders had dit het natuurlijk nooit gered.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
"We doen net alsof het allemaal criminelen zijn die hier naartoe komen"
Die indruk krijg je zo wel ja...
Wat niet is, kan nog komenquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Nee, het is niet lachwekkend. Het is gewoon diep triest dat dit nodig is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:49 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahah. Sorry maar dit is eigenlijk best lachwekkend.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:23 schreef oblo het volgende:
Je gaat bijna denken dat asielzoekers het enige probleem in Nederland is als je het aantal topics ziet dat hier geopend wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |