abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213192087
#ISraelHeEFtHeTrECHtoMZiChTeverDeDiGEN

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 april 2024 @ 16:55:48 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213192100
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2024 16:54 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
Sja, dat krijg je met die gare ramadan :').

Echt, nobody gives a fuck :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213192206
Hmm, zijn dit weer beelden uit Jemen die worden gebruikt in de pro-Palestijnse fuikjes op de socials? In Jemen is er namelijk daadwerkelijk een ernstige hongersnood gaande. Opmerkelijk genoeg iets waar degenen die jammeren over de Gazastrook, hun schouders voor ophalen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 13 april 2024 @ 17:07:39 #79
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213192219
Ondertussen lopen de spanningen op op de Westoever. 14-jarige Joodse jongen is ontvoerd en gedood, de kolonisten reageren door in twee steden vlakbij Ramallah binnen te dringen en te rellen met boel veel vuur.

twitter

twitter

Ook zijn er inmiddels dagelijks iets van 5 alarmen voor raketten vanuit Noord-Libanon. Eens kijken hoe lang het duurt na de onvermijdelijke grootschalige Israëlische reactie voordat de grote omkeersmurf langskomt en begint over zionistische agressie.
  zaterdag 13 april 2024 @ 17:09:05 #80
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213192234
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:06 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, zijn dit weer beelden uit Jemen die worden gebruikt in de pro-Palestijnse fuikjes op de socials? In Jemen is er namelijk daadwerkelijk een ernstige hongersnood gaande. Opmerkelijk genoeg iets waar degenen die jammeren over de Gazastrook, hun schouders voor ophalen.
Grote kans op inderdaad. De score van de afgelopen dagen is een Afghaans en een Syrisch jongetje die verkocht werden als Palestijnse slachtoffers.
pi_213192256
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2024 16:54 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
Volgens mij zit Hamas er anders aardig volgevreten bij. Met die honderden tonnen voedsel die er inmiddels de grens over gaat zou dit niet nodig zijn. Waar zou al dat voedsel toch blijven?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_213192522
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213192772
quote:
Die is volledig de weg kwijt.
pi_213192807
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 april 2024 16:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het ergste is misschien nog wel dat je zelf niet meer door lijkt te hebben hoe bespottelijk deze uitspraken zijn.
Alle internationale organisaties nemen de cijfers van hamas over. Zullen vast antisemitisch zijn en bespottelijk zij
pi_213193398
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, dat krijg je met die gare ramadan :').

Echt, nobody gives a fuck :W.
Hele normale reactie.
pi_213195956
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Vóór 7okt vielen er minder bommen en slachtoffers per dag dan ná 7okt. Het conflict (wat inderdaad al heel lang bestaat) is geëscaleerd t.o.v. een relatieve rustigere periode. Wat is daar verkeerd aan verwoord?
Dat het niet op 7 okt begonnen is.
pi_213197495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat het niet op 7 okt begonnen is.
Nee zeker niet. Dat beweer ik ook niet. Ook niet in 1948 bij de officiële 'oprichting' van de staat 'Israël'. Daarvoor zelfs nog. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het ±3200 jaar terug gaat. Maar er is nu een escalatie gaande t.o.v. een relatief rustigere periodes tussen conflicten. Echter is deze redelijk groot. Derhalve klopt de bewoording in de OP wél dat er sinds 7 oktober een escalatie gaande is
pi_213197587
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef Chadi het volgende:

[..]
Die is volledig de weg kwijt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 13 april 2024 @ 22:39:48 #89
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213197959
Nou, vaarwel wrede wereld.
pi_213198487
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Qarrad het volgende:
Nou, vaarwel wrede wereld.
Welnee joh. Israël wordt al duizenden jaren aangevallen. Dit boontje doppen ze ook wel weer
pi_213198625
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef Chadi het volgende:

[..]
Die heeft het licht gezien
Even gefixed voor je.
pi_213198635
Biden weet het niet meer.
pi_213198989
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_213199067
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 23:38 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213200285
nou daar gaan we dan... draait op niks uit natuurlijk, deze aanval. maar misschien zal israel het aangrijpen om keihard toe te slaan. best wel eng
pi_213201037
Mooie avond wel om die ene moskee in Jeruzalem op te blazen. Iran done did it.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 april 2024 @ 01:33:27 #97
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213201053
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 00:39 schreef pokkerdepok het volgende:
nou daar gaan we dan... draait op niks uit natuurlijk, deze aanval. maar misschien zal israel het aangrijpen om keihard toe te slaan. best wel eng
Ze krijgen nu alle steun, die ze de afgelopen weken aan het verliezen waren, weer terug. Dat is wat Israel heeft bereikt hier mee. Slim gespeeld.
pi_213201254
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 01:33 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ze krijgen nu alle steun, die ze de afgelopen weken aan het verliezen waren, weer terug. Dat is wat Israel heeft bereikt hier mee. Slim gespeeld.
een bij effect, niet meer.
iran is onophoudend bezig geweest irael aan te vallen via hezbollah. dat werd afgestraft, en dan nog heel mild.
  zondag 14 april 2024 @ 06:57:30 #99
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213201916
Ik moet zeggen dat ik ook betwijfel of het handig is voor Israël om nu terug te slaan. De tendens is er nu eenmaal binnen internationale kringen om van mening te zijn dat Israël meer moet incasseren dan dat het kan uitdelen, daar moet men op een tactische manier mee omgaan, Deze aanval van Iran viel gezien het geblaf van de afgelopen dagen eigenlijk nog wel mee.

Je gaat ook zien dat zodra er bommen op Iran vallen, dat veel Westerse media, waar het natuurlijk stikt van journalisten die het niet hebben op Israël, de kant kiezen van Iran en allemaal tranentrekkers gaan plaatsen over het vermeende leed van Iraanse burgers. En we hebben allemaal kunnen zien aan het conflict met de Palestijnen, dat die propaganda effect heeft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 14 april 2024 @ 07:23:48 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213201953
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen lopen de spanningen op op de Westoever. 14-jarige Joodse jongen is ontvoerd en gedood, de kolonisten reageren door in twee steden vlakbij Ramallah binnen te dringen en te rellen met boel veel vuur.

[ x ]

[ x ]

Ook zijn er inmiddels dagelijks iets van 5 alarmen voor raketten vanuit Noord-Libanon. Eens kijken hoe lang het duurt na de onvermijdelijke grootschalige Israëlische reactie voordat de grote omkeersmurf langskomt en begint over zionistische agressie.
Toch wel opmerkelijk dit soort berichten, want als we veel media en alle zogenaamd onpartijdige NGOs zoals Amnesty zouden moeten geloven, komen dit soort dingen helemaal niet voor en zijn alle aanvallen van Israëlische Joden jegens Palestijnen in de Westelijke Jordaanoever als donderslag bij heldere hemel.

De realiteit is natuurlijk dat dit vaak de norm is, geregeld beginnen de Palestijnen jegens de Joden. Deze mindset zit immers bij deze mensen ingebakken, zo zijn ze opgevoed. Waarna een groep Joden hard terugslaat. De Westerse media en NGOs berichten vervolgens alleen over het tweede incident, niet wat er vooraf aan is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')