En wat ging eraan vooraf? Dat wordt weer buiten beschouwing gelaten. Bovendien nul bewijzen van de claims.quote:Op maandag 15 april 2024 07:07 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Dit soort berichten zijn toch wel vrij bizar
Uhuhquote:Op maandag 15 april 2024 10:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat ging eraan vooraf? Dat wordt weer buiten beschouwing gelaten. Bovendien nul bewijzen van de claims.
Slayage/EgayalSquote:Op maandag 15 april 2024 10:19 schreef opgebaarde het volgende:
Wie op deze site willen of hopen dat Isral veroverd wordt
Hier ligt de nadruk op wat men in Palestijnse kringen te melden heeft. Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 15 april 2024 10:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh
Paar posts erboven zie je hoe een auto in een garage in de fik wordt gestoken, waar IDF bij aanwezig is, en wat er dit weekend in al-Mughayyir en Duma gebeurd is daar wordt over geschreven
Haaretz, AP, France 24, times of Isral of NBC news en daar zijn gewoon beelden van. Maar ok parkeer dat maar.
Om dan maar jouw woorden te gebruiken, waar zijn de beelden wat er aan vooraf ging? Daar is die "nul bewijs"
Dit zijn claims, geen bewijzen.quote:"Settlers raided the town with the excuse of searching for the missing Israeli boy," village mayor Amin Abu Alyah told AFP.
"They raided the village when the army arrived to back them up."
Als in Europa een groep haatbaarden een terroristische aanslag pleegt, vanuit een moskee gepland, met instemming van de imam, mogen we daar niet de hele moslimwereld op aankijken.quote:Op maandag 15 april 2024 10:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh
Paar posts erboven zie je hoe een auto in een garage in de fik wordt gestoken, waar IDF bij aanwezig is, en wat er dit weekend in al-Mughayyir en Duma gebeurd is daar wordt over geschreven
Haaretz, AP, France 24, times of Isral of NBC news en daar zijn gewoon beelden van. Maar ok parkeer dat maar.
Om dan maar jouw woorden te gebruiken, waar zijn de beelden wat er aan vooraf ging? Daar is die "nul bewijs"
Er zijn gewoon beelden. Nu kan het natuurlijk zijn dat die huizen en gebouwen spontaan in de fik vliegen of dat Palestijnen stenen naar elkaar aan het gooien zijn en legerkleding hebben aangetrokken. Dat kan natuurlijk. En dat het echte IDF een westers weekend had. Kan. Daarnaast dat die journalisten en mensenrechtenorganisaties liegen. Zeker een mogelijkheid.quote:Op maandag 15 april 2024 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier ligt de nadruk op wat men in Palestijnse kringen te melden heeft. Bijvoorbeeld:
[..]
Dit zijn claims, geen bewijzen.
En bovendien betreft dit ongeregeldheden na aanleiding van het Joodse kind dat om het leven was gekomen door Palestijnen. Maar dit proberen verscheidene media en een activistische organisatie als B'Tselem grotendeels te negeren. Ik zou beginnen om daar juist het probleem te zoeken, daar begint het mee.
Jahoor Gia, prima joh.quote:Op maandag 15 april 2024 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Als in Europa een groep haatbaarden een terroristische aanslag pleegt, vanuit een moskee gepland, met instemming van de imam, mogen we daar niet de hele moslimwereld op aankijken.
Maar een dergelijke actie, gepleegd door individuen uit Isral, waar, volgens jullie, IDF-soldaten bij toekijken, rechtvaardigt volgens jou zo'n 300+ missiles op Isral?
Los van dat er geen sprake is van genocide, al sinds het allereerste begin van het bestaan van Isral moet het land zich militair sterk opstellen en keihard terugslaan als het wordt aangevallen.quote:Op maandag 15 april 2024 06:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De barbaren dat is Israel. Waarom is de beschaafde wereld niet tegen het as van het kwaad, Israel?
Of valt genocide tegenwoordig onder modern en normaal voor het Westen?
[..]
Tja, de anti moslim kaartquote:Want het Westen moet pro-genocide zijn en anti-moslims zijn?
Dat is modern dus?
Ah, bij bijna allemaal heb ik niet de indruk dat ze willen dat israel veroverd wordt, Jodenhaat daar geloof ik bij een paar zeker in. Ik vind 't stoer dat je gewoon de namen durft te noemen (oprecht).quote:Op maandag 15 april 2024 11:06 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Slayage/EgayalS
Ronald-Koeman
Kijkertje
Mutant01
Otofsap
TR-Soldier (of zoiets)
En verder iedere jodenhater en islamitische user (op een enkeling na).
Hoezo?
Nou, bij al deze users die beschreven zijn (oh, en ik wil @Chadi echt niet vergeten.quote:Op maandag 15 april 2024 12:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah, bij bijna allemaal heb ik niet de indruk dat ze willen dat israel veroverd wordt, Jodenhaat daar geloof ik bij een paar zeker in. Ik vind 't stoer dat je gewoon de namen durft te noemen (oprecht).
Nee, Israel moet inderdaad op magische wijze ophouden te bestaan voor deze users. Dat is heel wat anders.quote:Op maandag 15 april 2024 12:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah, bij bijna allemaal heb ik niet de indruk dat ze willen dat israel veroverd wordt, Jodenhaat daar geloof ik bij een paar zeker in. Ik vind 't stoer dat je gewoon de namen durft te noemen (oprecht).
Oja en dit betekent dat ze genocide op de Jood zouden willen, toch?quote:Op maandag 15 april 2024 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, Israel moet inderdaad op magische wijze ophouden te bestaan voor deze users. Dat is heel wat anders.
Je mag het ook timboektoe noemen hoor zolang mensen maar gelijkwaardig worden behandeld en er vrijheid is voor iedereen ongeacht kleur, afkomst,religie of wat dan ook.quote:Op maandag 15 april 2024 12:27 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Nou, bij al deze users die beschreven zijn (oh, en ik wil @:Chadi echt niet vergeten.) heb ik anders heel sterk de indruk dat Palestina hen de voorkeur heeft als land - het liefste van de rivier tot aan de zee - en niet Isral. Als dat equivalent is van het "veroveren" dan ben ik heb eens met @:Cuendillar .
Zet mij ook maar in het lijstje, Palestina heeft ook mijn voorkeur als land.quote:Op maandag 15 april 2024 12:27 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Nou, bij al deze users die beschreven zijn (oh, en ik wil @:Chadi echt niet vergeten.) heb ik anders heel sterk de indruk dat Palestina hen de voorkeur heeft als land - het liefste van de rivier tot aan de zee - en niet Isral. Als dat equivalent is van het "veroveren" dan ben ik heb eens met @:Cuendillar .
Aangezien Israel voor minder is uitgemaakt als genocide plegende kindermoordenaars lijkt het me een uitstekende vergelijking ja.quote:Op maandag 15 april 2024 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oja en dit betekent dat ze genocide op de Jood zouden willen, toch?
Is dan de 'andere groep' voor genocide op die 4 (of bijna 6) Palestijnen?
Vrouwen voor islam is als kippen voor KFCquote:Op maandag 15 april 2024 13:43 schreef arvensis het volgende:
[..]
Zet mij ook maar in het lijstje, Palestina heeft ook mijn voorkeur als land.
Er is nog plek voor je in de cursus, HeatWave.quote:Op maandag 15 april 2024 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen voor islam is als kippen voor KFC.
Haha, het is in de Arabische en Islamtische wereld juist de norm dat dit bijna nergens gebeurd. Minderheden zijn en worden altijd onderdrukt (geweest). Maar nu is ineens gelijkwaardigheid zo belangrijk? Het komt daarom nogal ongeloofwaardig en hypocriet over. Ineens gaat men dwepen met Westerse normen en waarden, die normaal gezien altijd verafschuwd worden. Immers, alles en iedereen is ondergeschikt aan de Islam en diens volgers.quote:Op maandag 15 april 2024 13:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je mag het ook timboektoe noemen hoor zolang mensen maar gelijkwaardig worden behandeld en er vrijheid is voor iedereen ongeacht kleur, afkomst,religie of wat dan ook.
Anno 2024 is dat toch het minste wat we kunnen nastreven voor onze medemens.
Vaak wordt de discussie een hoop geluld om de details en weinig om de dingen die er echt toedoen. Laat dat grote raamwerk van wetten maar bescherming bieden aan iedereen in dezelfde mate.
Dit slaat dus echt nergens opquote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er is nog plek voor je in de cursus, HeatWave.
[ x ]
Hahahaquote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er is nog plek voor je in de cursus, HeatWave.
[ x ]
Er zitten daar allemaal kippen voor KFC..quote:
Oh ok zo bedoel je hetquote:Op maandag 15 april 2024 13:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zitten daar allemaal kippen voor KFC..
Voor minder?quote:Op maandag 15 april 2024 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aangezien Israel voor minder is uitgemaakt als genocide plegende kindermoordenaars lijkt het me een uitstekende vergelijking ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |