Geweldig! Hele knappe prestatie.quote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef mignonne het volgende:
Wauw wat een fantastische tijd!!
Hier de 1/4 marathon in 1:22. Niet mn gewenste tijd van 1:19 maar close enough. Ik had wat moeite met de oneven weg in het kralingse bos en ook met de mensen die patsboem stil bleven staan bij de drinkpost. Kon er niet door![]()
Maar... mn persoonlijke doel van alles hardlopen zonder te stoppen heb ik wél behaald en daar ben ik megatrots op
"Some day, if I have a gravestone and I’m able to pick out what’s carved on it, I’d like it to say this"quote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef mignonne het volgende:
Wauw wat een fantastische tijd!!
Hier de 1/4 marathon in 1:22. Niet mn gewenste tijd van 1:19 maar close enough. Ik had wat moeite met de oneven weg in het kralingse bos en ook met de mensen die patsboem stil bleven staan bij de drinkpost. Kon er niet door![]()
Maar... mn persoonlijke doel van alles hardlopen zonder te stoppen heb ik wél behaald en daar ben ik megatrots op
Ik ga vanavond even tikken! Vriendlief is jarig, dus even feestvieren. Het was iig een leuke rendez-vous met iemand uit dit topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op zondag 14 april 2024 20:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
Voor alle mensen die me op strava willen volgen:Leuk! Heb je gevolgdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn strava profiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben (weer) begonnen met hardlopen in oktober 2023. Opbouwen, we zien wel waar het eindigt. Vroeger veel gelopen en altijd heerlijk gevonden maar door blessure en druk ouderschap dus heel lang er uit geweest.
Inmiddels ben ik team slow AF
:)
quote:Op zondag 14 april 2024 20:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
Voor alle mensen die me op strava willen volgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik op jouw volgverzoek druk, kan ik niet goedkeuren, dat lukte bij mignonne wel... ik ben soms ook zo digibeet
Oh nu is het volgens mij gelukt
Fake it till you make it...
Ik had ook die ambitie niet, maar mn coach zei dat ik waarschijnlijk beter de 10/15km dan de 5km kan lopenquote:Op zondag 14 april 2024 20:38 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nog geen ambities voor 1/4 marathon, maar goed ik dacht ook niet dat ik de 4 mijl zou gaan lopen... dus wie weet, later als ik groot ben ofzo.
Dat is nog niet zo lang, sinds januari.quote:Op zondag 14 april 2024 20:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik had ook die ambitie niet, maar mn coach zei dat ik waarschijnlijk beter de 10/15km dan de 5km kan lopen![]()
Dus proberen waard. Ik loop pas sinds januari dus ga het gewoon proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2024 16:28 schreef Mip1988 het volgende:
Mijn eerste DNF. Ik ben na 28km gestopt. Veel hoesten, snotteren en veel te hoge hartslag.
Ik loop sinds kort met een hartslagmeter... Maar ik ben daar nog niet helemaal over uit hoe dat nou precies zit. Blijkbaar is de stelregel 220 min je leeftijd en dat dat de max hartslag is maar met die hartslag loop ik gewoon lekker een kilometer of 15 zonder heel moe te worden. Als ik gas geef zit ik minstens 15 bpm boven dat getal... Dus ik moet nog even uitzoeken hoe dat ding mij precies gaat helpen...quote:Op zondag 14 april 2024 17:23 schreef Daantke het volgende:
Ik ben door zeven hellen gegaan vandaag. Eerste km direct hartslag 175.
Die regel heb je niks aan. Dat geldt voor de hele populatie gemiddeld ongeveer maar als individu kun je er ver boven of onder zittten.quote:Op zondag 14 april 2024 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Ik loop sinds kort met een hartslagmeter... Maar ik ben daar nog niet helemaal over uit hoe dat nou precies zit. Blijkbaar is de stelregel 220 min je leeftijd en dat dat de max hartslag is maar met die hartslag loop ik gewoon lekker een kilometer of 15 zonder heel moe te worden. Als ik gas geef zit ik minstens 15 bpm boven dat getal... Dus ik moet nog even uitzoeken hoe dat ding mij precies gaat helpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |