Ah top, thanks!quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja, de QR is alleen zodat ze snel je startnummer kunnen vinden.
Wauw en dat voor die prijsquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:31 schreef Mip1988 het volgende:
Oh ja en de jaarlijkse ergernis dat de organisatie het vertikt om je startbewijs op te sturen
Een marathonontbijt moet zoveel mogelijk koolhydraatrijk (= energie voor de marathon) en vezelarm (= geen darmklachten tijdens de marathon) zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, heb altijd een kom yoghurt met muesli gegeten voor m'n duurloop trainingen. Niet het optimale ontbijt dus?
Naja, niets nieuws proberen op racedag zeggen ze...
er zitten ook een hoop koolhydraten in bierquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:18 schreef Evangelion het volgende:
caaaaaaaaarbs omnmomnom
[ afbeelding ]
Ik eet vaak witte puntjes met jam in de ochtend van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:00 schreef Nober het volgende:
Anne Luijten voor Rotterdam:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wit brood in huis gehaald want minder vezels. Ik doe jam met schijfjes banaan op brood. Maurten drink mix alleen tijdens mijn wedstrijd.
Je kan sws op hardlopen.nl kijken op de kalender! Misschien kan je wel wat leuks vindenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:15 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag na een week last van mijn enkel te hebben 4,8km gelopen in 30 min. Het verbaasde mij aangezien ik weer sinds zondag toch wel wat feestjes gehad te hebben en ook er dieettechnisch flink aan het cheaten was. Weet iemand een leuke loop van iets van 7,5 km over een week of 15. Dan heb ik weer iets om naar toe te leven.
Sorry dat ik hier heb gepostquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Je kan sws op hardlopen.nl kijken op de kalender! Misschien kan je wel wat leuks vinden
In de zomer heb je toch weinig races behalve trails (en triathlons). Vanaf september beginnen de grote evenementen weer.quote:
Is die screenshot uit garmin?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:35 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik deze status zie.
Raceprognose 10 min boven mijn doeltijd is dan wel weer jammer. Garmin is een hater.
Ja de Garmin webapp.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:45 schreef Daantke het volgende:
[..]
Is die screenshot uit garmin?
Mijn garmin zegt 3.18 nogwat
Runalyze zegt 3.14 maar met marathonconditie 3.42 (ook zo'n raar verschil? Je zou zeggen dat ik optimaal ben voorbereid/uitgerust en dat dus dicht bij elkaar moet liggen)
Mijn gevoel zegt 3.25Ik ben beter voorbereid dan vorig jaar en toen liep ik steady/safe 3.44 en aan de ene kant wil ik weer dat lekkere steady gevoel en aan de andere kant wil ik ook wel eruit halen wat erin zit en niks overhebben
Kortom ik besluit waarschijnlijk morgen pas om 10:05 op welk tempo ik wegga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |