Hup Littlerquote:Op donderdag 18 april 2024 11:39 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-dit-over-mij-of-hem
De nieuwe Maikol is uit.
Wat is dit ook een zielige man.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:39 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-dit-over-mij-of-hem
De nieuwe Maikol is uit.
Ja, op het oude SBS9. 19:30quote:Op donderdag 18 april 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond Rotterdam. Wie zendt het uit? Viaplay?
Kan zeker niet gewoon 2 euries betalen voor een avondje of zoquote:
is gratis, Flessie!quote:Op donderdag 18 april 2024 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zeker niet gewoon 2 euries betalen voor een avondje of zo
Ik zal eens kijken of ik er in slaag om zulks werkende te krijgen.quote:
twee ton vet en vier dansmariekes en het is volquote:
Bij Klompvoet is het zo lang geleden dus roepen ze maar dat hij 153 toernooien heeft gewonnen.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
driekwart van het veld is "champion of the world" manWaarom roep je dat nog om
TMIquote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik heb mijn Roy Donders Juichpak aan
Ik heb een zak paprikachips op en ga me nou aftrekken.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik heb mijn Roy Donders Juichpak aan
FRIKANDEL BITTERBALquote:Op donderdag 18 april 2024 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Het loopt niet bij die mongool Gaat ie weer voor de show 3x bull proberen,.
TOTO Dart Kings opheffen.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het Nederlandse topdarten is in zwaar weer.
Bom op Max Verstappen fans. Met 275 km/h overheen rijden. En dan de Rendac bellen. Kutvolk.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Minstens helft van het publiek nu woedend naar huis in hun Red-bull shirtje
Rentree Co aanstaande.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het Nederlandse topdarten is in zwaar weer.
Prummeliek zonder Nederlander is ook ondenkbaar natuurlijk.quote:
zat nog tegen Mjoelekrempf aan te gluren. Reclames? wifi lag? Wie zal het zeggen. Maar ik ben er weer.quote:
Het AD vond het uitfluiten van topdarters die niet de Nederlandse nationaliteit hadden ‘een ‘warm Oranje bad’quote:Deceptie voor Michael van Gerwen: warm Oranje-bad eindigt wéér met koude douche in winderig Ahoy
Maggewoonniegebeureklaarquote:Na de snelle uitschakeling in Rotterdam zal het voor Van Gerwen, die de media niet te woord stond na zijn pijnlijke nederlaag en direct vertrok, nog lastig zat worden om zich bij de beste vier te scharen.
Wat een vervelende arrogante kwal is en blijft het. Waanzin om dan te lezen en zien hoe lyrisch mensen zijn over deze volidioot. Als hij niet zo bedreven was geweest in pijltjes smijten dan had hij gewoon met een klusbus rondgereden op weg naar de zoveelste badkamer om te betegelen. Hij mag god en Berry op z’n blote knieën danken dat hij zo kan leven als hij nu doet. Doe dan ook eens lief tegen mensen die je voor weinig adoreren, achterlijke kale volgevreten zombie.quote:
Bunting oogt slank tegenover Part.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bunting mocht ook naast Ome Sjon staan.
Mike was eigenlijk vooral leuk om te zien in zijn begintijd tijdens de doorbraak met Taylor en Lewis er nog bij. En de periode dat hij echt compleet domineerde was ook mooi. Nu is het niet veel meer. Ziet er ook slecht uit. Kale volgevreten zombie is mooi omschreven. Het echte vuur is al snel weg als het niet loopt, en dan kijkt ie als een zombie voor zich uit. Heeft misschien ook wel met z'n schouder te maken, dat de echte wil om te vechten er niet is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een vervelende arrogante kwal is en blijft het. Waanzin om dan te lezen en zien hoe lyrisch mensen zijn over deze volidioot. Als hij niet zo bedreven was geweest in pijltjes smijten dan had hij gewoon met een klusbus rondgereden op weg naar de zoveelste badkamer om te betegelen. Hij mag god en Berry op z’n blote knieën danken dat hij zo kan leven als hij nu doet. Doe dan ook eens lief tegen mensen die je voor weinig adoreren, achterlijke kale volgevreten zombie.
Nooit gezienquote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAA kut lampje verliest. @:de_boswachter
Zijn worp is gewoon compleet verpest. Hij gooit niet meer op talent, het is zwaar geforceerd en gaat allemaal op wisselend tempo weg. Het valt zeer te betwijfelen of hij nog veel ranked majors gaat winnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mike was eigenlijk vooral leuk om te zien in zijn begintijd tijdens de doorbraak met Taylor en Lewis er nog bij. En de periode dat hij echt compleet domineerde was ook mooi. Nu is het niet veel meer. Ziet er ook slecht uit. Kale volgevreten zombie is mooi omschreven. Het echte vuur is al snel weg als het niet loopt, en dan kijkt ie als een zombie voor zich uit. Heeft misschien ook wel met z'n schouder te maken, dat de echte wil om te vechten er niet is.
Denk aan je hart.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een vervelende arrogante kwal is en blijft het. Waanzin om dan te lezen en zien hoe lyrisch mensen zijn over deze volidioot. Als hij niet zo bedreven was geweest in pijltjes smijten dan had hij gewoon met een klusbus rondgereden op weg naar de zoveelste badkamer om te betegelen. Hij mag god en Berry op z’n blote knieën danken dat hij zo kan leven als hij nu doet. Doe dan ook eens lief tegen mensen die je voor weinig adoreren, achterlijke kale volgevreten zombie.
Ach, wat die man ook aantrekt. Het zal nooit afkleden. Dat is bij hem echt hopeloos. Het is onvoorstelbaar, maar wel een hele leuke man.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
Die overhemden van John Part kleden altijd zo lekker af hè?
John Partytentquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
Die overhemden van John Part kleden altijd zo lekker af hè?
Wel jammer dat MVG hier garen bij spint.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:19 schreef Zipportal het volgende:
GENOT. Elke keer zwijnde die Smith er langs tegen Littler. Nu een keer goed gesloopt.
Typisch Smith.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel jammer dat MVG hier garen bij spint.
LittlerGod.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:19 schreef Zipportal het volgende:
GENOT. Elke keer zwijnde die Smith er langs tegen Littler. Nu een keer goed gesloopt.
Dit worden hele vervelende jaren. Darts is uitgespeeld, stuk. En niet door een kapot gedrilde Chinees uit een opvoedkamp, nee gewoon een dikke Brit. Opdoeken die handel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler wint weer eens, leuk zeg!!
Je wil niet weten met wat voor Britse chemicaliën ze dit beestje gefokt hebben, maar goed. Over 10 jaar zal ie bijna bejaard zijn dus wellicht is het dan al voorbij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit worden hele vervelende jaren. Darts is uitgespeeld, stuk. En niet door een kapot gedrilde Chinees uit een opvoedkamp, nee gewoon een dikke Brit. Opdoeken die handel.
Ja, dat zeiden veel mensen ook toen v Gerwen zo domineerde. Dat neemt uiteindelijk wel weer af. Duurt misschien 2 jaartjesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit worden hele vervelende jaren. Darts is uitgespeeld, stuk. En niet door een kapot gedrilde Chinees uit een opvoedkamp, nee gewoon een dikke Brit. Opdoeken die handel.
Dit soort dominantie (wat naar verwachting niet minder zal worden de komende jaren) vinden de mensuh gewoon niet zo leuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is net of jullie vergeten zijn dat dit 'maar' de Premier League is. Humphries haalt ook een belachelijk goed niveau maar trapt deze weken bewust op de rem, omdat hij weet hoe de verslindende machine werkt.
En waarom zou je nu al cynisch doen over Littler? Gezegend met wellicht mooiste stijl van alle talenten die er ooit hebben bestaan. Daarnaast is hij wars van kleinerende uitspraken en probeert hij van het spel te genieten. Dat de verschrikkelijke Engelse media een slaatje uit zijn hype proberen te slaan, die rondom hem ongekend is: wat moet die jongen dan doen? Vond het vorige week een verademing om na hectische dagen even een avondje van zijn goddelijke stijl te genieten.
Dat we de afgelopen jaren ontzettend veel verschillende majorwinnaars hebben gehad, is vrij uitzonderlijk. Je kan erop wachten dat dat een keer wordt beëindigd door Humphries. En Littler moet nog altijd zo'n reeks definitief aan gaan vangen op TV. Nog voor Littler voor het massapubliek definitief de dienst uitmaakt, lijken jullie al moe te zijn en dat vind ik best opvallend.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort dominantie (wat naar verwachting niet minder zal worden de komende jaren) vinden de mensuh gewoon niet zo leuk.
Ik sla de PL al standaard over maar bij de ET's vind ik vooral de vrijdag en ook de zaterdag tegenwoordig veel leuker dan de zondag.
Ik vind het wel mooi. Jaren er over gehad dat je als darter ook fit moet zijn, en professioneel, en dat de premier League carrières kan verwoestenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Littler is bizar @fetX @GurneyIsBestOkequote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind de breedte van de dartsscene ook leuker om te volgen, hoor. Veel meer geïnteresseerd in wat jongens als Nijman, Veenstra, Baetens et cetera doen, maar voor Littler durf ik wel mijn 'no-Premier League' barriere opzij te zetten, omdat het talent van die jongen bizar is, en zijn stijl pure kunst is.
Sow, iemand met een pittige mening!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Opzouten met dat vage dikke kind van 17 met baard ...
Nou wie weetquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV zendt het gratis uit. Erg mooi. @:dr_flash
oh ik zie nu pas deze 132quote:
Alcohol verbannen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is een echte sport!!!!
Snel VTM GO accountje aanmakenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ben echt te skeer om een abonnement voor Viaplay te nemen voor de hele zomer (lol)
Eerst nog even Rail Away en slotfdase NEC - GAE gekeken. Goals gemist wel.quote:
Dat is Viaplay TVquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dus. Viaplay draait The Mustang.
Frikandellen proppen met teletekst op de achtergrond godverdomme.quote:
Dit is tamelijk erg.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frikandellen proppen met teletekst op de achtergrond godverdomme.
Het is ook een beetje overdrevenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik zit uitgebreid vorige week terug te kijken. Fraai weer.
Mooi. Moet de samenvatting van NEC - GAE ook nog kijken straks.quote:
Zal wel weer eoa lulverhaal komen ja. Dit is niks.quote:
Met ruime afstand de twee beste spelers van de wereld.quote:
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hamster in de studio. Gaat die ooit nog terugkomen?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Een dubbel CD met Liefde voor Muziek.
Hebben jullie nog een CD-speler?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |