Hup Littlerquote:Op donderdag 18 april 2024 11:39 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-dit-over-mij-of-hem
De nieuwe Maikol is uit.
Wat is dit ook een zielige man.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:39 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-dit-over-mij-of-hem
De nieuwe Maikol is uit.
Ja, op het oude SBS9. 19:30quote:Op donderdag 18 april 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond Rotterdam. Wie zendt het uit? Viaplay?
Kan zeker niet gewoon 2 euries betalen voor een avondje of zoquote:
is gratis, Flessie!quote:Op donderdag 18 april 2024 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zeker niet gewoon 2 euries betalen voor een avondje of zo
Ik zal eens kijken of ik er in slaag om zulks werkende te krijgen.quote:
twee ton vet en vier dansmariekes en het is volquote:
Bij Klompvoet is het zo lang geleden dus roepen ze maar dat hij 153 toernooien heeft gewonnen.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
driekwart van het veld is "champion of the world" manWaarom roep je dat nog om
TMIquote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik heb mijn Roy Donders Juichpak aan
Ik heb een zak paprikachips op en ga me nou aftrekken.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik heb mijn Roy Donders Juichpak aan
FRIKANDEL BITTERBALquote:Op donderdag 18 april 2024 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Het loopt niet bij die mongool Gaat ie weer voor de show 3x bull proberen,.
TOTO Dart Kings opheffen.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het Nederlandse topdarten is in zwaar weer.
Bom op Max Verstappen fans. Met 275 km/h overheen rijden. En dan de Rendac bellen. Kutvolk.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Minstens helft van het publiek nu woedend naar huis in hun Red-bull shirtje
Rentree Co aanstaande.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het Nederlandse topdarten is in zwaar weer.
Prummeliek zonder Nederlander is ook ondenkbaar natuurlijk.quote:
zat nog tegen Mjoelekrempf aan te gluren. Reclames? wifi lag? Wie zal het zeggen. Maar ik ben er weer.quote:
Het AD vond het uitfluiten van topdarters die niet de Nederlandse nationaliteit hadden ‘een ‘warm Oranje bad’quote:Deceptie voor Michael van Gerwen: warm Oranje-bad eindigt wéér met koude douche in winderig Ahoy
Maggewoonniegebeureklaarquote:Na de snelle uitschakeling in Rotterdam zal het voor Van Gerwen, die de media niet te woord stond na zijn pijnlijke nederlaag en direct vertrok, nog lastig zat worden om zich bij de beste vier te scharen.
Wat een vervelende arrogante kwal is en blijft het. Waanzin om dan te lezen en zien hoe lyrisch mensen zijn over deze volidioot. Als hij niet zo bedreven was geweest in pijltjes smijten dan had hij gewoon met een klusbus rondgereden op weg naar de zoveelste badkamer om te betegelen. Hij mag god en Berry op z’n blote knieën danken dat hij zo kan leven als hij nu doet. Doe dan ook eens lief tegen mensen die je voor weinig adoreren, achterlijke kale volgevreten zombie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |