De oproep is aan hem gericht, maar daarmee is hij geen mikpunt. Hij is geen doelwit oid.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:57 schreef Greys het volgende:
De oproep is direct aan Joost gericht en in de media gebracht om druk op hem uit te oefenen. Natuurlijk maken ze hem daarmee een mikpunt. Net als dat in de UK Olly een mikpunt gemaakt werd door gerichte oproepen aan hem.
Je zet iemand onder druk, en maakt hem een potentieel mikpunt van acties en haat, die letterlijk helemaal niks aan de situatie in Gaza kan doen. Tenminste, niet meer dan Nasrdin Dchar en Najib Amhali zelf. Het is laag, goedkoop en respectloos.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:47 schreef Za het volgende:
Ik zou eerder zeggen dat Cornald Maas dat doet met zijn opmerking. Evenmin maken ze Joost Klein tot mikpunt.
Het is een oproep, waar hij wel of geen gehoor aan zal geven.
Op die manier wordt het niet gezegd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
Kom, het is compleet smakeloos om iemands quote van zijn overleden vader tegen hem te gebruiken... "oh ja, jouw vader zei dat de wereld geen grenzen kent? Nou, ik ken wel een volk dat het daar niet mee eens is!" Blegh.
Potentieel mikpunt van haat, ik zie het niet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:09 schreef blackswangreen het volgende:
Je zet iemand onder druk, en maakt hem een potentieel mikpunt van acties en haat, die letterlijk helemaal niks aan de situatie in Gaza kan doen. Tenminste, niet meer dan Nasrdin Dchar en Najib Amhali zelf. Het is laag, goedkoop en respectloos.
Nee, het is eigenlijk nog erger wat ze zeggen, ze hebben het namelijk over de utopie van z'n vader. Nog respectlozer.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef Za het volgende:
[..]
Op die manier wordt het niet gezegd.
Joost draagt met trots de ideologie van zijn vader uit, en in feite onderschrijven ze die alleen maar, of vragen ze om grenzen?
Geloof me, bij sommige mensen hier kun je gewoon beter doorscrollen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk nog erger wat ze zeggen, ze hebben het namelijk over de utopie van z'n vader. Nog respectlozer.
Ik stop er hierna mee, maar was de utopie van zijn vader niet gelijkheid voor iedereen en een wereld zonder grenzen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:15 schreef blackswangreen het volgende:
Nee, het is eigenlijk nog erger wat ze zeggen, ze hebben het namelijk over de utopie van z'n vader. Nog respectlozer.
Als je met sjaal om je nek het gas gaat aanraken, mogen er toch vragen over Ajax komen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
M&M waren er te zien. Maar die kregen alleen maar vragen over Nederland, Ajax en Joost
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
M&M waren er te zien. Maar die kregen alleen maar vragen over Nederland, Ajax en Joost
Die vragen vaak toch in elk geval nog een paar dingen over de deelnemers zelf of hun lied. Ik vind dit soort dingen echt zó gênant dat ik er bijna niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]het voelt altijd zo beschamend, maar gok dat je dit in alle landen wel snel hebt.
Benieuwd hoeveel deze mensen weten. In het verleden zijn er "experts" uitgenodigd die echt 0 clue hadden en van alles door elkaar haalde.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
(en Kroatië treedt op. 21:47 RTL 4)
Maar interesseert het de Boulevard kijker wat twee compleet onbekende Zweedse jongens voor achtergrond hebben? Of iets anders, voor een kort item.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vragen vaak toch in elk geval nog een paar dingen over de deelnemers zelf of hun lied. Ik vind dit soort dingen echt zó gênant dat ik er bijna niet mee om kan gaan.![]()
Ik lees hier zo nu en dan wat mee en de krant en zelfs dan betrap ik die experts wel eens op wat fouten ja.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel deze mensen weten. In het verleden zijn er "experts" uitgenodigd die echt 0 clue hadden en van alles door elkaar haalde.
Ik snap wat je bedoelt met doelwit hoor, echt. Maar in de UK werd Olly door die oproep toch wel echt een soort mikpunt, want je kunt het als deelnemer eigenlijk daarna niet meer 'goed' doen. Wat je daarna ook doet of zegt met/over die oproep, er is altijd een groep boos op je. Toen Olly met een statement erover kwam was dat óók weer niet goed genoeg en kreeg hij ook weer allemaal woeste reacties.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef Za het volgende:
[..]
De oproep is aan hem gericht, maar daarmee is hij geen mikpunt. Hij is geen doelwit oid.
Het is eerder eervol wanneer mensen je zo belangrijk vinden dat je als persoon een statement als dit zou kunnen maken, als dat ze het op je gemunt hebben.
Ik kijk vaak niet om plaatsvervangende schaamte te voorkomenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vragen vaak toch in elk geval nog een paar dingen over de deelnemers zelf of hun lied. Ik vind dit soort dingen echt zó gênant dat ik er bijna niet mee om kan gaan.![]()
Oke, dat zijn dan wel achterlijke vragen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak niet om plaatsvervangende schaamte te voorkomen![]()
Vorig jaar vroegen ze zelfs aan andere artiesten wat zij ervan vonden dat Mia en Dion zo vals zongen.Wat denk je nou dat die andere artiesten gaan zeggen: jaa compleet kut man ze kunnen beter maar stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |