abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213180561
Nasrdin Dchar, Najib Amhali, Ramsey Nasr, Walid Benmbarek, Jerry Afriyie en Tofik Dibi. Het is geen rijtje waar je tussen wil staan. 8)7

Ach ja... Een songfestivalfan in mijn stadje twijfelt of ze wel naar het songfestival wil kijken, omdat Israel meedoet. Waarschijnlijk kijkt ze wel, maar zal ze tijdens Israel even naar buiten gaan.
pi_213180722
Tofik Dibi. Als er ooit een corrupte aandachtszoeker bestaat :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213180819
Ik hoop alleen maar dat Joost morgen niet expliciet benaderd wordt door de protestgroepen zoals Olly vorige week. Dat is gewoon ontzettend sneu en werkt wat mij betreft alleen maar averechts.
  ESF Reporter vrijdag 12 april 2024 @ 15:22:07 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_213180852
Naar ik me herinner stond er in 2019 ook een actiegroep buiten. Was verder niet dreigend, deelden wat flyers uit en liepen rond maar vielen niemand lastig.
  vrijdag 12 april 2024 @ 15:26:46 #55
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_213180894
laatste 3 bewoners BigBrother maken nu kennis met Europapa

zingen het zo goed mogelijk mee
... en huiver mee
pi_213180896
quote:
18s.gif Op vrijdag 12 april 2024 14:43 schreef Zigsky het volgende:
Jeetje, laat de artiesten met rust en ga de ebu lastig vallen..
Nee, ik val gewoon de 'Für Juden verboten' mensen lastig
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 april 2024 @ 15:27:50 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213180899
Oprotten we gaan gewoon naar het songfestival
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 12 april 2024 @ 15:45:17 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_213181027
Ik vind het een beetje dubbel. Zou een van de ondertekenaars een kans van je leven laten schieten voor zoiets, of zouden ze het juist aangrijpen om een en ander ter sprake te brengen?
Hebben ze de Nederlandse sporters die naar de OS gaan ook een brief gestuurd om niet mee te doen aan de OS omdat zowel Israelische als Russchische sporters gewoon mee mogen doen?

'Verbeter de wereld, begin bij jezelf' zou ik in dit geval willen zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213181040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Nasrdin Dchar, Najib Amhali, Ramsey Nasr, Walid Benmbarek, Jerry Afriyie en Tofik Dibi. Het is geen rijtje waar je tussen wil staan. 8)7

Ach ja... Een songfestivalfan in mijn stadje twijfelt of ze wel naar het songfestival wil kijken, omdat Israel meedoet. Waarschijnlijk kijkt ze wel, maar zal ze tijdens Israel even naar buiten gaan.
Dit dus, fraai rijtje. Usual suspects die steeds op een negatieve manier aandacht vragen en verblind zijn door haat.
Hallo
pi_213181059
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2024 15:45 schreef Troel het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Zou een van de ondertekenaars een kans van je leven laten schieten voor zoiets, of zouden ze het juist aangrijpen om een en ander ter sprake te brengen?
Hebben ze de Nederlandse sporters die naar de OS gaan ook een brief gestuurd om niet mee te doen aan de OS omdat zowel Israelische als Russchische sporters gewoon mee mogen doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat deze mensen vooral om hun eigen imago, anders hadden ze wel de EBU of AVROTROS aangesproken. Kijk mij eens het goede doen! We zien dit nu ook in Engeland waar Olly wordt/werd belaagd. Hier Joost op aanspreken gaat nergens over, hopelijk hebben ze 'm goed voorbereid op de vragen die hij er morgen wel over gaat krijgen.
pi_213181070
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  ESF Reporter vrijdag 12 april 2024 @ 15:51:35 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_213181076
quote:

SPOILER
Dat laatste (in je spoiler) inderdaad. Voor veel artiesten is dit een volgende stap in hun carrière, een lang gekoesterde droom, een laatste strohalm, in elk geval een moment waarop 200 miljoen mensen drie minuten naar ze gaan kijken en luisteren. En ze zijn in elk geval geen van allen degenen die het voor het zeggen hebben binnen een delegatie zodra de commitment aan de wedstrijd is gemaakt. Ook al zouden ze willen opstappen dan zijn daar voor hen zelf veel consequenties aan verbonden vermoed ik. En krijgen ze nog steeds gezeik van buitenaf. Je kan het gewoon nooit goed doen.
pi_213181077
Zeker van types als Nasrdin Dchar mag je iets meer logisch denkvermogen verwachten... heeft hij Netflix al gebeld om z'n series eraf te halen, er staan namelijk ook Israëlische series op? En stel hij investeert een half jaar aan tijd en geld in een project, geeft hij dat dan zomaar op omdat er één Israëli meedoet? Ik snap het onderliggende idee natuurlijk wel, je doet mee aan een evenement waar Israël even vrolijk z'n oorlogsmisdaden komt witwassen, maar de andere artiesten kunnen hier gewoon niks aan doen en liggen bovendien onder contract.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 april 2024 @ 15:53:45 #64
163650 Greys
pi_213181104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 15:50 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het gaat deze mensen vooral om hun eigen imago, anders hadden ze wel de EBU of AVROTROS aangesproken. Kijk mij eens het goede doen! We zien dit nu ook in Engeland waar Olly wordt/werd belaagd. Hier Joost op aan spreken gaat nergens over, hopelijk hebben ze 'm goed voorbereid op de vragen die hij er morgen wel over gaat krijgen.
Ik denk dat de aanwezige pers op de persmiddag er niet eens iets over gaat vragen. Hoop ik. Dat zijn volgens mij voornamelijk ESF liefhebbers die zelf ook gewoon willen dat de deelnemers er gewoon heen gaan en hopen dat er een wonder gebeurt waardoor Israël zich alsnog zelf terugtrekt ofzo.

Denk dat de protesterenden zelf echt hun grote droom niet zouden opgeven als een ander het van ze vraagt. Zoals ze wel verwachten van de ESF deelnemers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213181116
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 15:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik denk dat de aanwezige pers op de persmiddag er niet eens iets over gaat vragen. Hoop ik. Dat zijn volgens mij voornamelijk ESF liefhebbers die zelf ook gewoon willen dat de deelnemers er gewoon heen gaan en hopen dat er een wonder gebeurt waardoor Israël zich alsnog zelf terugtrekt ofzo.

Denk dat de protesterenden zelf echt hun grote droom niet zouden opgeven als een ander het van ze vraagt. Zoals ze wel verwachten van de ESF deelnemers.
Ik zie Telegraaf/Boulevard het sowieso wel vragen eigenlijk, tenzij het niet mag. Beetje stoken/hem in een bepaalde positie brengen past er vaak wel bij.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 april 2024 @ 15:57:27 #66
163650 Greys
pi_213181128
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 15:55 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik zie Telegraaf/Boulevard het sowieso wel vragen eigenlijk, tenzij het niet mag. Beetje stoken/hem in een bepaalde positie brengen past er vaak wel bij.
Hm ja, zou kunnen inderdaad.
Hoop dat áls iemand het hem vraagt hij gewoon antwoordt dat dat niet aan deelnemers is inderdaad maar aan de organisatie.

Benieuwd of ze het dan meisje Luxemburg ook gaan vragen. Hoop het in gódsnaam niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213181149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 15:55 schreef Em31 het volgende:

[..]
Gewoon weer wegrennen :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_213181199
Denk wel dat Joost zichzelf (en met advies van de Avrotros) goed genoeg voorbereid heeft op eventuele moeilijke of suggestieve vragen. En daarbij schat ik hem ook slim genoeg in om gewoon een "goed" antwoord te geven. Als er iemand weet hoe hij wil overkomen en de media kan bespelen (op een positieve manier), dan is hij het wel.
pi_213181229
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:05 schreef d_elise het volgende:
Denk wel dat Joost zichzelf (en met advies van de Avrotros) goed genoeg voorbereid heeft op eventuele moeilijke of suggestieve vragen. En daarbij schat ik hem ook slim genoeg in om gewoon een "goed" antwoord te geven. Als er iemand weet hoe hij wil overkomen en de media kan bespelen (op een positieve manier), dan is hij het wel.
Het ‘goede’ antwoord is gewoon een kopie van wat sporters altijd roepen, namelijk dat je sport en politiek gescheiden moet houden. Eventueel nog aangevuld met de hoop dat de oorlog snel ophoudt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 12 april 2024 @ 16:12:01 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213181247
Alyona Alyona en Jerry Heil (Oekraine) zijn vanavond bij Sophie & Jeroen en Baby Lasagna (Kroatie) is vanavond te gast bij Beau.
pi_213181274
quote:

Kijk dit is een geval "make it about me". Die mocro's interesseert het allemaal niet. Die willen heel graag de aandacht op zichzelf vestigen. :)
pi_213181709
Ik begin dit goed zat te worden. Vooral de hypocrisie (die ze zelf het Songfestival verwijten).

Ik ken heel grote fans (die zelfs de artiesten interviewen jaar na jaar) die ineens Israël onderaan plaatsen in hun lijstjes en meelopen met pro-Palestina demonstraties (en dan nog From the Mountain to the Sea schrijven ook, hoezo kijk mij eens deugen maar niet weten waar ik het over heb, want volgens mij roepen ze nog steeds River). Ieder z'n goed recht natuurlijk, maar gaan die nu niet naar Eurovision in concert want Israël? Gaan ze op andere manieren boycotten? Nee, want ik heb gewoon weer interviews gezien en ik zag al Eurovision in Concert voorpret.

Het is dat het goede vrienden zijn en ik dit niet op het spel wil zetten maar het ergert me wel: Joost zou dan moeten gaan boycotten? Maar goed, we kunnen hier heel felle discussies over voeren: over de hypocrisie in z'n algemeen, moeten we niet doen, maar ik begin het echt beu te worden. Je kan en mag niks meer 'want Israel' en je bent fout als je het er niet helemaal mee eens bent.

Op dit vlak baal ik echt dat de Israëlische omroep zelf niet zo wijs was om dit jaar over te slaan, hadden we dit gedoe niet rondom het festival waar ik zoveel plezier aan beleef en wat dit jaar verpest wordt door deze hele discussie bij elke deelnemende artiest of welk Songfestival bericht dan ook.
pi_213181714
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zaten met Twan (onze head of Delegation) over Joost en veel meer!
Hoop dat jullie het interessant vinden 💗💗
Leuk interview! Ik denk dat we hieruit wel kunnen concluderen dat we het outro wel degelijk in Malmö gaan zien (voor zover daar nog twijfel over bestond).

Wat ik me wel afvraag: is erin geknipt? Dat gevoel heb ik wel een beetje, zodra Twan dreigt inhoudelijk over de staging te beginnen is er ineens een volgende vraag.
pi_213181779
quote:

SPOILER
De oproep levert ook aandacht op, dus in die zin is het niet zinloos, het zwengelt ook een discussie aan, en hun emoties zijn begrijpelijk.

Gezien Joost zo'n hype is zou het een enorm statement zijn. In feite is zijn succes zo ongekend dat hij het ESF niet meer nodig heeft, en het irrelevant is hoe hoog hij daar zou eindigen. Daarnaast is het een stressvol event.
Misschien overweegt hij het wel.
pi_213181782
quote:

Ook echt steeds dezelfde figuren. Vermoeiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')