abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213205344
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2024 08:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom random binnenvallen maar ik snap écht de hype rondom Kroatië niet. Het voelt bijna alsof een deel van de luisteraars gewoon blind volgen: ‘ze zeggen dat het een geweldig nummer is dat kans maakt, dus dat zal wel dan *O* _O_’ en dan ook het idee krijgen dat het zo geweldig is.

:@

Mag ik dat zeggen? Ik snap er namelijk helemaal niets van. Normaal kan ik wel iets bedenken als ‘het is mijn smaak niet’ of ‘niet mijn ding maar ik snap wel dat sommigen het leuk vinden’ maar ook dat krijg ik nu niet voor elkaar, _O-.

Kan het niet gewoon payola zijn?
pi_213205398
Wat een gevoel voor humor heeft Joost _O- . Maar het lijkt gericht op Aran.
Ben hier voor het songfestivalforum.
  zondag 14 april 2024 @ 13:07:48 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213205454
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 13:01 schreef Jauke het volgende:

[..]
Kan het niet gewoon payola zijn?
:')
pi_213205605
"Thank you for this therapy session!" wanneer hij wegloopt. :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 13:25:51 #280
163650 Greys
pi_213205718
Joost is echt een énig mens! _O_
Aardig, grappig, scherp, lief, enthousiast, energiek, ontwapenend, wát een leuk mens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 april 2024 @ 13:29:45 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213205771
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 13:25 schreef Greys het volgende:
Aardig, grappig, scherp, lief, enthousiast, energiek, ontwapenend, wát een leuk mens.
Bijna heel Nederland omarmt Joost ondertussen, hebben we eigenlijk nog nooit zo gehad bij een Nederlandse kandidaat. :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 13:30:58 #282
163650 Greys
pi_213205786
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 13:29 schreef Momo het volgende:

[..]
Bijna heel Nederland omarmt Joost ondertussen, hebben we eigenlijk nog nooit zo gehad bij een Nederlandse kandidaat. :)
Hij dwingt het ook echt af met z'n enorm leuke persoonlijkheid. Je kunt hem eigenlijk ook gewoon onmogelijk 'haten'. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 april 2024 @ 13:38:43 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_213205874
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2024 08:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom random binnenvallen maar ik snap écht de hype rondom Kroatië niet. Het voelt bijna alsof een deel van de luisteraars gewoon blind volgen: ‘ze zeggen dat het een geweldig nummer is dat kans maakt, dus dat zal wel dan *O* _O_’ en dan ook het idee krijgen dat het zo geweldig is.

Mag ik dat zeggen? Ik snap er namelijk helemaal niets van. Normaal kan ik wel iets bedenken als ‘het is mijn smaak niet’ of ‘niet mijn ding maar ik snap wel dat sommigen het leuk vinden’ maar ook dat krijg ik nu niet voor elkaar, _O-.

Och, het is geen geweldig nummer hoor. Maar is wel leuk om naar te luisteren, lekker simpel en voorspelbaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_213205894
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

Och, het is geen geweldig nummer hoor.
Dat is een waardeoordeel van jou, geen feit.
  zondag 14 april 2024 @ 14:19:51 #285
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213206902
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 13:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt knap hoe hij zich op een dag als gisteren staande houdt. Hij moet zich bij de halve Nederlandse pers uitspreken over Palestina, moet de internationale pers charmeren, moet een overtuigend optreden neerzetten... en hij doet het eigenlijk allemaal zonder merkbare moeite. Uiteraard zijn er dan nóg wel hyena's die overal iets van moeten vinden, maar doe het maar eens.
pi_213206951
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind het echt knap hoe hij zich op een dag als gisteren staande houdt. Hij moet zich bij de halve Nederlandse pers uitspreken over Palestina, moet de internationale pers charmeren, moet een overtuigend optreden neerzetten... en hij doet het eigenlijk allemaal zonder merkbare moeite. Uiteraard zijn er dan nóg wel hyena's die overal iets van moeten vinden, maar doe het maar eens.
Zo mee eens! Na jaren songfestivalfan te zijn is dit zo'n fantastisch jaar, ongeacht de ranking in mei. Voor mijn gevoel hebben we nog nooit zo'n leuke artiest gehad voor NL en dan is het ook nog eens iemand wie je het allemaal heel erg gunt. Ik kijk nu alweer uit naar z'n optreden vanavond in Stockholm *O*
pi_213206978
Weet iemand of Stockholm ook een persmoment heeft? En of er een livestream is?
pi_213207032
quote:

[..]
Eerst tellen z’n streams niet en zag nu ook alweer meerdere reacties dat dit ook weer niets zegt ‘want Amsterdam’. Toch een beetje typisch steeds, kan me niet herinneren dat we vaker hebben gehad dat er steeds gezegd moet worden dat dingen niet tellen/belangrijk zijn. :+
pi_213207100
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 14:53 schreef Em31 het volgende:

[..]
Eerst tellen z’n streams niet en zag nu ook alweer meerdere reacties dat dit ook weer niets zegt ‘want Amsterdam’. Toch een beetje typisch steeds, kan me niet herinneren dat we vaker hebben gehad dat er steeds gezegd moet worden dat dingen niet tellen/belangrijk zijn. :+
Ik lees dat soort reacties altijd met de stem van Cartman in gedachten. Joost is een meester in precies dat soort mensen trollen. Misschien vind ik dat nog wel het leukst ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 15:06:48 #291
163650 Greys
pi_213207168
quote:

[..]
Eens! Hij deed het super.
De zaal barstte ook massaal in lachen uit tijdens z'n optreden door grappige dingen op z'n achtergrondscherm. Vooral dat 'these are not my visuals for may' en 'I <3 the bookmakers' :D Hij brengt mensen echt plezier en een goed gevoel.
En die paar zure hyena's die óveral negatief op reageren op de socials zijn gewoon mensen met een enorme behoefte aan aandacht. (Niet degenen die een keer zeggen dat het hun ding gewoon niet zo is, dat kan natuurlijk, maar ik bedoel inderdaad die chronisch zure zeikerds waar hij niks goed voor kan doen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 15:17:39 #292
163650 Greys
pi_213207263
Oh trouwens... toen we al in de perszaal waren maar het programma nog niet begonnen was kwam er een meneer van de NOS naar ons toe 'Hallo mag ik jullie mobiele nummers want ik zoek nieuwe Songfestival-experts'. Ik riep meteen 'ik ben geen expert hoor, ik ben een fan' hahaha en toen hij uit had gelegd dat we niet met ons hoofd in beeld hoeven maar dat het voor mogelijke quotes en meningen in eventuele berichten is hebben we onze nummers gegeven. 'Misschien bel ik nooit hoor' zei hij ook nog. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213207408
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2024 15:17 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens... toen we al in de perszaal waren maar het programma nog niet begonnen was kwam er een meneer van de NOS naar ons toe 'Hallo mag ik jullie mobiele nummers want ik zoek nieuwe Songfestival-experts'. Ik riep meteen 'ik ben geen expert hoor, ik ben een fan' hahaha en toen hij uit had gelegd dat we niet met ons hoofd in beeld hoeven maar dat het voor mogelijke quotes en meningen in eventuele berichten is hebben we onze nummers gegeven. 'Misschien bel ik nooit hoor' zei hij ook nog. :D
Noooo juist wel!! _O-
pi_213207640
quote:
Ik zou anders niemand kunnen noemen die het momenteel beter invult dan jij zou doen hoor :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213207655
quote:
Head of Dutch Delegation Twan van de Nieuwenhuijzen:

"Hopefully we'll be on the left side of the table. Maybe we'll be a little higher, but I don't dare say that. Last year it was obvious that Loreen would win, but now there are about eight contestants. I think Holland is one of them."
https://x.com/eurovisn_tu(...)l0kO3D_wfYnZbrNLmumQ
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 april 2024 @ 15:59:29 #296
39237 crew  H_T
2733
pi_213207688
quote:
Oh het lijkt me heerlijk jou als expert te zien O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 16:24:24 #297
163650 Greys
pi_213208057
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik zou anders niemand kunnen noemen die het momenteel beter invult dan jij zou doen hoor :P
Nee joh :D Ik ga gewoon op m'n eigen smaak af en heb dingen best vaak mis. Zoals bijna iedereen. Laat anderen maar lekker de expert zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213208196
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef Greys het volgende:

[..]
Nee joh :D Ik ga gewoon op m'n eigen smaak af en heb dingen best vaak mis. Zoals bijna iedereen. Laat anderen maar lekker de expert zijn.
Niet zo bescheiden hè. Jij zou alvast niet roepen dat Zweden goede kans heeft de finale te halen, dat Windows XP-man zo leuk is of dat Duitsland niet op Nederland kan stemmen omdat ze in de andere semi meedoen. :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 16:45:47 #299
163650 Greys
pi_213208396
https://wiwibloggs.com/20(...)in-amsterdam/281074/

Even stemmen op wie je maar wilt voor degenen die erbij waren of het gezien hebben! Wie gaf de beste live performance gisteren.

(Ik stemde Frankrijk want hóly fuck wat goed live. En als ik een tweede keer mocht stemmen deed ik echt Joost want wauw de energie en dak eraf! O+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 april 2024 @ 17:21:38 #300
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_213208858
quote:
expert-fan zou ik jullie benoemen!!
... en huiver mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')