SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ash heeft dat toen afgezwakt naar "maximale " score oid. En dat is haar tot dat ze eruit ging nagedragen als heel erg gemeen en vals richting Rohani...quote:Op donderdag 11 april 2024 22:56 schreef kater1 het volgende:
Buiten slapen de heren. Het is zo saai nu alle kleurrijke mensen weg zijn. En Alice kan ik niet hebben. Ik zie nog voor me hoe ze als duo met Ashley in de pizzahut voorstelde om Rohani eens flink pijn te doen. (Het ging om de lijsten die de bewoners gemaakt hadden en de vraag wie ze die zaterdag op de bank zagen zitten.) Dat notabene Ashley dat tegen hield. (niet persé dat ze het erg vond, maar omdat leugens altijd uitkomen zei ze) Jammer dat mensen dat weer vergeten zijn. Dus ik vind haar niet zo'n leuk lief Zwitserland meisje.
Ja, weet ik. En Alice die het voorstelde bleef buiten schot.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:11 schreef Verida het volgende:
[..]
ash heeft dat toen afgezwakt naar "maximale " score oid. En dat is haar tot dat ze eruit ging nagedragen als heel erg gemeen en vals richting Rohani...
Denk dat ze op die manier (sneaky) ook zover is gekomen. Het lieve onschuldige jonge onzekere meisje spelen. Maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. En Alice die het voorstelde bleef buiten schot.
Is ook mijn meningquote:Op donderdag 11 april 2024 23:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Denk dat ze op die manier (sneaky) ook zover is gekomen. Het lieve onschuldige jonge onzekere meisje spelen. Maar dat is mijn mening.
Zouden ze er nog een ruk an geven?quote:Op donderdag 11 april 2024 23:29 schreef Luna68 het volgende:
De mannen liggen ondertussen op bed, nog 2 nachtjes slapen 😴
Maar waarom dan wel die klik met een gluiperige vent (wat je ook ziet zelf) die praat als een kleuter met rabiës (omdat hij dan denkt schattig over te komen)?quote:Op donderdag 11 april 2024 23:30 schreef kater1 het volgende:
Op zich kun je ook zeggen dat Randy best wel een kleurrijk persoon is. Qua kleding dan. En humor af en toe. En best lief ook. Maar ik heb gewoon de klik niet met hem. Die ik wel met Jimmy had, hoe stom en emotioneel en huichelachtig hij zich soms ook kon gedragen.
Je hoeft helemaal nietsquote:Op donderdag 11 april 2024 23:36 schreef Verida het volgende:
[..]
gelukkig hoeven we in de Cos geen verantwoording af te leggen over hoe we tot een bepaalde mening zijn gekomen
Neij det is vunkelequote:Op donderdag 11 april 2024 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welk dialect is funkelen? Limburgs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja kijken wat de dag hun weer gaat brengen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Laatste volledige streamdag ... ze slapen nog.
Zullen wel weer veel SL's zijnquote:Op vrijdag 12 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijken wat de dag hun weer gaat brengen.
Hoop dat er leuke dingen voor hun gebeuren.
Verwacht er niet veel meer vanquote:Op vrijdag 12 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijken wat de dag hun weer gaat brengen.
Hoop dat er leuke dingen voor hun gebeuren.
Omdat het zo weinig te zien is geweest niet één maar drie stuks in formatiequote:Op vrijdag 12 april 2024 08:33 schreef Jockari het volgende:
Misschien nog een vliegtuigje betaald door BB ? Zou leuk zijn, want we hebben amper een vliegtuigje gezien dit seizoen.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat het zo weinig te zien is geweest niet één maar drie stuks in formatie![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:42 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laat ik liever aan iemand anders over
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Maar eerst het bekende alarm voor het mee te zingen liedjequote:Op vrijdag 12 april 2024 08:45 schreef Jockari het volgende:
Nu The final Countdown door de boxen rammen !
Dat denk ik de hele week alquote:Op vrijdag 12 april 2024 08:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet slapen ze niet, en zitten we te kijken naar oude beelden
Wie weet zitten ze nu in een hotel en ragt straks een buldozer het hele huis plat.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 12 april 2024 08:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is laat genoeg BB, licht aan en herrie in de tent
Zit hard te lachen nuquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We benoemen de bewoners hier gewoon bij hun naam.![]()
Die blaasjes is karma. Oorzaak vermoorde spin en poging moord op een keverquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
Alice checkt de dingen, blaasjes? op haar lip in de spiegel.
Dat ze haar gewoon zeggen dat je het op stream niet ziet.(Zie het echt niet).
Koortslipquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
Alice checkt de dingen, blaasjes? op haar lip in de spiegel.
Dat ze haar gewoon zeggen dat je het op stream niet ziet.(Zie het echt niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |