Naar Alice kijk ik niet. Ik kan nu lekker overschakelen naar 2 mannen die half liggen te slapen in de tuinquote:Op donderdag 11 april 2024 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je vindt het niet leuk om te zien hoe Alice haar oksels en nu iets onderop staat te scheren![]()
en hoe de mannen half liggen te dutten bij het vuurtje
alleen nog maar de mannen te zienquote:Op donderdag 11 april 2024 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar Alice kijk ik niet. Ik kan nu lekker overschakelen naar 2 mannen die half liggen te slapen in de tuin![]()
Ik krijg er zelf ook slaap van
Dan worden ze opgevreten door de muggen. Het blijft wel droogquote:
Ik ook niet. Dat is dan net weer een stap te verquote:Op donderdag 11 april 2024 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alleen nog maar de mannen te zien
laten wel zien dat glen regelmatig zijn ballen staat te scherenpluspunt maar hoef het niet te zien.
quote:Op donderdag 11 april 2024 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welk dialect is funkelen? Limburgs?
Ahhh ik was het al aan het Googlenquote:Op donderdag 11 april 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaa ik praat geen dialect maar soms een woord er tussen zitten
![]()
vuurtje steken
Nog maar 1 dag en 21 uur op streamquote:Op donderdag 11 april 2024 22:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel uur is ze al bezig
met afschminken bedoelde ikquote:Op donderdag 11 april 2024 22:42 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nog maar 1 dag en 21 uur op stream
Klopt.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:49 schreef Harry het volgende:
Meest saaie finalisten ooit!
Ik heb al twee dagen niet gekeken. En niet het idee dat ik iets gemist heb. Ongehoord!
En dat snapte ik, maar zo lang kunnen we nog kijken dus hahaquote:
Ik ook niet hoor, maar dat is wel bekend 🤣quote:Op donderdag 11 april 2024 22:56 schreef kater1 het volgende:
Buiten slapen de heren. Het is zo saai nu alle kleurrijke mensen weg zijn. En Alice kan ik niet hebben. Ik zie nog voor me hoe ze als duo met Ashley in de pizzahut voorstelde om Rohani eens flink pijn te doen. (Het ging om de lijsten die de bewoners gemaakt hadden en de vraag wie ze die zaterdag op de bank zagen zitten.) Dat notabene Ashley dat tegen hield. (niet persé dat ze het erg vond, maar omdat leugens altijd uitkomen zei ze) Jammer dat mensen dat weer vergeten zijn. Dus ik vind haar niet zo'n leuk lief Zwitserland meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |