WLR / Waalse Pijl 2024quote:Op woensdag 17 april 2024 14:35 schreef StevenHyde het volgende:
Wablieffffff Teuns gaat iedereen kapot maken straks
Het wordt een prachtige zomer.quote:Alles verloopt volgens schema. Remco Evenepoel (24) is volop aan het revalideren na zijn val in de Ronde van het Baskenland, en denkt al aan wat nog komt. Zijn aanloop richting Tour blijft alvast behouden. Bedoeling blijft om begin mei op hoogtestage te trekken naar de Sierra Nevada, van 2 tot en met 9 juni de Dauphiné te rijden en aansluitend opnieuw op hoogte te gaan in het vooruitzicht van de Tour (29 juni-21 juli). Mocht de Dauphiné om één of andere reden toch niet haalbaar blijken - waar op dit moment niet wordt van uitgegaan - biedt de Ronde van Zwitserland (9-18 juni) een alternatief. Op zondag 23 juni neemt Evenepoel ook nog deel aan het BK in Zottegem. Het BK tijdrijden, twee dagen eerder, past dit jaar niet in de plannen.
Die kant waar ze nu omhoog gingen ben ik wel eens in volle regen afgedaald, geen pretje.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:26 schreef VoMy het volgende:
Mooie beelden in de Alpen.
Deze kant van de Vetriolo is duidelijk de betere kant vergeleken met die van de Giro 2 jaar geleden.
Dit is een behoorlijk cadeautje wat hij hier krijgt.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:10 schreef Chiappucci het volgende:
Simon Carr heeft weer een van die dagen.
Niet zomaar aankomsten bergop, maar alleen maar hele en halve unipuerto'squote:Op donderdag 18 april 2024 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Bij de Ronde van Zwitserland hebben ze gedacht: we doen alleen nog maar aankomsten bergop want dan gaat er niemand dood.
In de afgelopen dagen kreeg ik vooral het idee dat Poels en Tiberi niet de behoefte voelen om iets voor de ander te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:18 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar trok Twan niet gewoon de sprint aan voor Tiberi?
Ik krijg ook wel het idee dat Poels en Tiberi niet echt maatjes zijn. Ze rijden vaak samen, maar het lijkt dan altijd een beetje los zand. In de AD-podcast hoor ik Poels er ook nauwelijks over. En toen Tiberi wel ter sprake kwam, sprak hij zijn naam een beetje raar uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In de afgelopen dagen kreeg ik vooral het idee dat Poels en Tiberi niet de behoefte voelen om iets voor de ander te doen.
En Wout wil nog wel eens verrassen met van die hele lange sprints, denk dat ie het zelf probeerde.
Gelukkig is Caruso er in de Giro bij om orde op zaken te stellen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel het idee dat Poels en Tiberi niet echt maatjes zijn. Ze rijden vaak samen, maar het lijkt dan altijd een beetje los zand. In de AD-podcast hoor ik Poels er ook nauwelijks over. En toen Tiberi wel ter sprake kwam, sprak hij zijn naam een beetje raar uit.
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:47 schreef wimderon het volgende:
Karsten deed ook wel net alsof Poels deze sprint niet kon verliezen. Gebaseerd op, ja, niets.
Eerder 500mquote:Op zondag 21 april 2024 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog 5 km.
In dit deelnemersveld moet Jakobsen een keertje kunnen winnen.
Geen idee. 12e in dit veld is wel echt bedroevend slecht.quote:Op zondag 21 april 2024 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er met Welsford aan de hand?
Maar zelf heeft die mong er de grootste lol in. Totaal weggegooide carriere.quote:Op zondag 21 april 2024 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Danny en zijn sprinter
Ach
@:Mani89
Niet voor Dehairs? Die lijkt wel in vorm.quote:Op zondag 21 april 2024 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alpecin dat de kaart van de nietskunnende Plowright trekt is ook wel leuk. Stukje achteruit sprinten.
Die reed zijn eigen sprint en werd nog derde.quote:Op zondag 21 april 2024 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet voor Dehairs? Die lijkt wel in vorm.
Zeker. Hij is weleens beter geweest, maar toch een mooie zege.quote:Op zondag 21 april 2024 12:37 schreef Chiappucci het volgende:
Hij was het aan zijn stand verplicht, maar toch leuk voor Jakobsen om van de nul af te zijn.
Danny had niet door dat z'n sprinter al gelost was?quote:Op maandag 22 april 2024 15:17 schreef Chiappucci het volgende:
Max Kanter wint in Turkije de sprint van een uitgedund peloton.
Je zou het bijna denken. 8e in deze sprint is wel matig.quote:Op maandag 22 april 2024 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danny had niet door dat z'n sprinter al gelost was?
Dit is de lijst van vorig jaar, toch?quote:Op maandag 22 april 2024 16:38 schreef H.Vviv het volgende:
Starttijden Romandië voor morgen.
https://prod.server.tisso(...)0101FFFFFFFFFFFFFF02
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 22 april 2024 16:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is de lijst van vorig jaar, toch?
Welsford is blijkbaar 80e geworden van de 82 renners in het eerste pelotonquote:Op maandag 22 april 2024 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danny had niet door dat z'n sprinter al gelost was?
Die was eerder in de etappe al bezig met counteren van aanvallen en in de sprint continu aan het omkijken naar Welsford. Van Poppel heeft al op zwaardere aankomsten gewonnen of korte uitslagen gereden tussen de wereldtop.quote:Op maandag 22 april 2024 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ x ]
Dommy begint in perfecte positie maar dit lijkt me domweg te zwaar voor hem.
We dachten vroeger ook dat Krek nooit iets zou winnen.quote:Op maandag 22 april 2024 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Wow, Max Kanter, wint. Ik ben sprakeloos.
Nou op die beelden leek het me meer een pijp-is-leeg sprint dan een waar-is-Welfsford sprint. Wellicht door dat counteren dan.quote:Op maandag 22 april 2024 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was eerder in de etappe al bezig met counteren van aanvallen en in de sprint continu aan het omkijken naar Welsford. Van Poppel heeft al op zwaardere aankomsten gewonnen of korte uitslagen gereden tussen de wereldtop.
Op 4:42:30 komt hij al op kop en kijkt hij om, om Welsford te zoeken. Het was verder ook geen beste sprint verder, inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2024 20:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou op die beelden leek het me meer een pijp-is-leeg sprint dan een waar-is-Welfsford sprint. Wellicht door dat counteren dan.
quote:Remco Evenepoel werkt in dezelfde gym als Van Aert aan terugkeer (en krijgt een like van Wout)
Ook Remco Evenepoel heeft zijn weg gevonden naar het nieuwe multidisciplinaire sportcentrum LAB Antwerp om aan zijn comeback te werken. Eerder was Wout van Aert er al te zien. Van Aert stak zijn collega een hart onder de riem met een “like” op Instagram.
Net als Wout van Aert werkt Remco Evenepoel in het multidisciplinaire sportcentrum LAB Antwerp aan zijn terugkeer na zijn valpartij in de Ronde van het Baskenland.
Vorige week deelde Thijs Hertsens, die er werkt als kiné, een video van Wout van Aert die er aan het squatten was met een weerstandsband. Nu heeft Remco Evenepoel foto’s gedeeld van zijn werk in dezelfde gym. Ook Remco is te zien tijdens een functionele krachttrainingsoefening en op de zogenaamde Skillmill, een gekromde loopband.
De Belgische kampioen droeg een t-shirt van zijn eigen kledinglijn met daarop 55:19, de tijd waarin hij afgelopen zomer wereldkampioen tijdrijden werd in Glasgow.
En het bleef nog lang onrustig op de redactie van de schoolkrant.quote:
Hier zou zelfs Youri IJ zich voor schamen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En het bleef nog lang onrustig op de redactie van de schoolkrant.
Het wordt tijd voor een eigen kledinglijn, Bob. Met shirts waar je beste posts op dit forum staan afgedrukt.quote:Op maandag 22 april 2024 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier zou zelfs Youri IJ zich voor schamen.
Die van jou hebben ze alleen in XXXLquote:Op maandag 22 april 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een eigen kledinglijn, Bob. Met shirts waar je beste posts op dit forum staan afgedrukt.
Besteld, ingelijst en aan de muur gehangen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:50 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft @:Koffieplanter er al 10 besteld?
Deze zomer kun je Olympisch goud winnen binnen 33 kilometer.quote:Op maandag 22 april 2024 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Een WK tijdrit onder het uur is serieus wel matig
Meer wereldkampioen proloog dus eigenlijk
Dat wordt een pittige selectie. Ik wens niemand toe mijn hele oeuvre door te moeten spitten.quote:Op maandag 22 april 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een eigen kledinglijn, Bob. Met shirts waar je beste posts op dit forum staan afgedrukt.
En dan wordt Welsford één na laatste of zo van de groepquote:Op maandag 22 april 2024 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was eerder in de etappe al bezig met counteren van aanvallen en in de sprint continu aan het omkijken naar Welsford. Van Poppel heeft al op zwaardere aankomsten gewonnen of korte uitslagen gereden tussen de wereldtop.
Ik doe even mijn capuchon op en stel voor een korte tijdrit en een lange tijdrit te doen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze zomer kun je Olympisch goud winnen binnen 33 kilometer.
Net als zwemmen, 10km tijdrit, 20km tijdrit, 50 tijdrit en 100km tijdrit.quote:Op maandag 22 april 2024 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik doe even mijn capuchon op en stel voor een korte tijdrit en een lange tijdrit te doen.
Vrij triest wel, bring back 100km ploegentijdritquote:Op maandag 22 april 2024 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze zomer kun je Olympisch goud winnen binnen 33 kilometer.
Persoonlijk vind ik 33 km prima. Het is ook jammer een afstand te doen die in het seizoen nooit gehaald wordt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vrij triest wel, bring back 100km ploegentijdrit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |