Jeetje.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Er staan verdomme meer Belgen in de OP dan Nederlanders.
José Been telt minimaal voor twee.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Er staan verdomme meer Belgen in de OP dan Nederlanders.
Laporte gaat naar de Giro, misschien dan in zijn plaats?quote:
Gewoon even inloggen met account van Joenas Rasmussen.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout valt een paar kilo af en wint de Tour.
https://sporza.be/nl/2024(...)ze-va~1712857798524/quote:
Dit is erg leuk. @Rellende_Rotscholierquote:BDS-beweging richt pijlen volledig op Giro, Tour en UCI: 'Meer protesten dan ooit langs parcoursen'
'Giro d'Italia and Tour de France: road closed to genocide', kopt de internationaal actieve BDS-beweging alleszins dreigend. BDS staat voor boycot, desinvestering en sancties, allen gericht aan Israël, dat momenteel in oorlog is met Hamas. De verzetsgroep richt zijn pijlen nu op Israel-Premier Tech en bij uitbreiding de Giro, Tour en UCI.
'De Palestijnen roepen op tot meer protest dan ooit tegen de deelname van de door de Israëlische overheid gesponsorde ploeg Israel-Premier Tech aan de Giro d'Italia en Tour de France dit jaar. Laten we ervoor zorgen dat de weg gesloten wordt voor genocide', schrijft BDS op de eigen website. 'Twee van de grootste wielerwedstrijden ter wereld staan toe dat 'Team Genocide' meedoet, om op die manier de Israëliers hun eigen criminele daden te laten sportswashen.'
'Israel-Premier Tech is begonnen door de Canadees-Israëlische milardair Sylan Adams met als doel om het militaire regime van Israël te sportswashen, vervolgt het. 'Adams heeft de genocide tegen de Palestijnen in Gaza beschreven als 'goed vs. slecht' en 'beschaving tegen barbaren', waarbij hij de wereldleiders 'nuttige idioten' heeft genoemd die Israël willen doen stoppen met het vermoorden van vrouwen en kinderen.'
BDS richt pijlen op UCI, Giro en Tour
Ook de UCI krijgt een veeg uit de pan van BDS. 'Zij claimen een politiek neutrale organisatie te zijn, maar waren er als de kippen bij om sancties op te stellen tegen Rusland nadat het agressie toonde tegenover Oekraïne. Alle (Wit-)Russische atleten werden verbannen, alsook de evenementen in die landen. Maar het is weer typische westerse hypocrisie, want nu helpt het de genocide in Gaza te sportswashen.'
'Dit is niet de eerste keer dat de UCI, de Giro d'Italia en de Tour de France zichzelf medeplichtig hebben gemaakt aan het Israëlische sportwashing van zijn ernstige misdaden tegen de Palestijnen', aldus BDS. 'We groeten de vele groepen en wielerfans in Italië en Frankrijk die protesten hebben georganiseerd tegen de deelname van Israel-Premier Tech langs de routes van de Giro d'Italia en de Tour de France en wij roepen op om meer protesten dan ooit te organiseren langs de parcoursen van de Giro en ook de Tour, die dit jaar zal starten in Italië. De boodschap moet overkomen: er is geen plaats voor genocide in het wielrennen,'
Israel-Premier Tech is al langer het doel van Palestijnse activisten. Van België tot Canada kreeg het te maken met vlaggen en demonstranten rondom de koersen, waarbij het einde voorlopig nog niet in zicht lijkt als we de berichten van BDS zien.
Gebeurt toch wel vaker als een andere renner de eindzege veiligstelt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kadootje van Lutsenko, meh
Flink envelopje
Mooi voor Lutsenko. Maar ik snap Astana niet. Paar dagen ploeteren voor 125 UCI punten. Rijd dan lekker die Franse eendaagse enhark a lá Arkea, Cofidis en zelfs Uno-X en TotalEnergies op die manier je punten binnen.quote:
In Frankrijk doen ze gelukkig nog niet zo moeilijk over koersen organiseren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lenny
Mooi dat we steeds meer van die 1.1 klimwedstrijden krijgen.
Aldus directvelo.quote:Goed nieuws voor zijn ploeg: Joe Blackmore heeft ondanks andere verzoeken al zijn akkoord gegeven aan het moederbedrijf van Israël voor de seizoenen 2025 en 2026.
Pas op wat je zegt, of je hebt zo hun social team hier in je nekquote:Op maandag 15 april 2024 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gruwelijk steil in Tour of the Alps
Hele ploeg Tour de Tietema is al gelost dus wat ze hier komen doen geen idee.
Nu eindelijk nog maar 1 motorquote:Op maandag 15 april 2024 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Motoren pacen groep 2 naar groep 1 tsja
Ik tel acht motoren bij eerste groep. Waar is dat allemaal goed voor...
Klopt ja sloeg nergens opquote:Op maandag 15 april 2024 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gingen net nog lekker paar meter draften achter cameramotor voordat jury eindelijk ingreep
Jay Vinequote:Op maandag 15 april 2024 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Traeen is 14de geworden. Wat draagt wit en kan niet sturen?
Matteo Fabbroquote:Op maandag 15 april 2024 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Traeen is 14de geworden. Wat draagt wit en kan niet sturen?
Ze konden niet meer van blijheid dat ze een keer op mochten draven in een koers buiten de Benelux.quote:Op maandag 15 april 2024 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gruwelijk steil in Tour of the Alps
Hele ploeg Tour de Tietema is al gelost dus wat ze hier komen doen geen idee.
Och, maakt toch geen kans tegen Pogacar.quote:Op maandag 15 april 2024 15:47 schreef Pistolero het volgende:
Thomas gaat weer verschrikkelijk op punt staan in de Giro heh?
Vermoeiende rubriek.
Donderdag een betere bergrit dan we in de Giro gaan zien.quote:Op maandag 15 april 2024 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
De altijd vermakelijke Tour of the Alps. Woensdag een beestachtige finale
Gaat dat wel door met die sneeuw op komst?quote:Op maandag 15 april 2024 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
De altijd vermakelijke Tour of the Alps. Woensdag een beestachtige finale
Daar heb ik de voorspelling niet goed genoeg voor bekeken, maar ze gaan 'maar' tot 800 meter. Dat biedt enige hoop.quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat dat wel door met die sneeuw op komst?
Of Thijssen valt weer ergens (wij nomineren de ronde van België) on dan de Tour ook te missen..quote:Op maandag 15 april 2024 21:48 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Lekker duosprinten met Girmay. Dit alles onder de bezielende lead outs van Mike Teunissen.
Ah dat valt mee inderdaad, in Schwaz wordt het wel beestenweer met 4 graden en regen. Maar dan moeten we ons meer zorgen maken om donderdag.quote:Op maandag 15 april 2024 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar heb ik de voorspelling niet goed genoeg voor bekeken, maar ze gaan 'maar' tot 800 meter. Dat biedt enige hoop.
quote:Zondag wordt het wisselend bewolkt, met een beperkte buienkans. De maxima liggen tussen 5 en 10 graden. De wind waait matig uit noordwest tot noord.
Het is zelfs nog te vroeg om hem naar ziekenhuis in Denemarken te vervoeren. Vraag mij zelfs af of de Vuelta niet in gevaar komt zo.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard ligt dus nog steeds in het ziekenhuis en er is geen datum bepaald waarop hij naar huis zou mogen. Overmorgen ligt hij exact twee weken in het ziekenhuis en heeft hij in die tijd waarschijnlijk niet veel meer gedaan dan naar het toilet strompelen. Hij heeft nog zes weken tot de Dauphine en tien tot Le Tour om überhaupt aan de start te verschijnen, laat staan enige vorm bij elkaar te fietsen. Dat ziet er niet zo best uit.
Stel, hij haalt Le Tour niet maar La Vuelta wel, dan zit je dit hele seizoen dus gewoon naar niks te kijken.
Dat hij nog in het ziekenhuis ligt heeft toch puur te maken met die klaplong en dat hij daardoor 6 weken niet mag vliegen? Denk dat het vrij weinig zegt over zijn herstel in het algemeen. Ik lees al een paar dagen allemaal dramatische speculatie dat hij nooit meer volledig zal herstellen, maar ik denk dat dat op de lange termijn wel mee valt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard ligt dus nog steeds in het ziekenhuis en er is geen datum bepaald waarop hij naar huis zou mogen. Overmorgen ligt hij exact twee weken in het ziekenhuis en heeft hij in die tijd waarschijnlijk niet veel meer gedaan dan naar het toilet strompelen. Hij heeft nog zes weken tot de Dauphine en tien tot Le Tour om überhaupt aan de start te verschijnen, laat staan enige vorm bij elkaar te fietsen. Dat ziet er niet zo best uit.
Stel, hij haalt Le Tour niet maar La Vuelta wel, dan zit je dit hele seizoen dus gewoon naar niks te kijken.
Hadden ze de logistieke infra van de Jumbodistributiecentra nog maar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat hij nog in het ziekenhuis ligt heeft toch puur te maken met die klaplong en dat hij daardoor 6 weken niet mag vliegen? Ik lees al een paar dagen allemaal dramatische speculatie dat hij nooit meer volledig zal herstellen, maar ik denk dat dat op de lange termijn wel mee valt.
Vingegaard heeft vooral de pech dat hij ver van huis is. Je kan hem moeilijk een hele dag in de auto zetten naar Zwitserland of Denemarken. Wout had nog het geluk dat hij zo door kon naar huis.
Heel positief is het allemaal niet, maar volgens mij komen dit soort kwetsuren wel vaker voor bij renners, maar als het renners van een wat minder kaliber betreft krijgen we 0 medische updates en horen we nooit iets over hoe lang ze in het ziekenhuis liggen en dan fietsen ze na een paar maanden weer in het peloton alsof ze nooit zijn weggeweest.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is zelfs nog te vroeg om hem naar ziekenhuis in Denemarken te vervoeren. Vraag mij zelfs af of de Vuelta niet in gevaar komt zo.
En van Vingegaard weten we dat hij nogal introvert is en veel waarde hecht aan zijn privacy. Hij gebruikt ook prakrisch geen social media bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heel positief is het allemaal niet, maar volgens mij komen dit soort kwetsuren wel vaker voor bij renners, maar als het renners van een wat minder kaliber betreft krijgen we 0 medische updates en horen we nooit iets over hoe lang ze in het ziekenhuis liggen en dan fietsen ze na een paar maanden weer in het peloton alsof ze nooit zijn weggeweest.
Lijken wel soort implantaten. Misschien is dat meer aero ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hebben ze botox in z’n voorhoofd gespoten?
quote:Op woensdag 17 april 2024 11:27 schreef TommyL0204 het volgende:
De nieuwe TIESJ is (er) uit
https://sporza.be/nl/2024(...)nacht~1713343282770/
WLR / Waalse Pijl 2024quote:Op woensdag 17 april 2024 14:35 schreef StevenHyde het volgende:
Wablieffffff Teuns gaat iedereen kapot maken straks
Het wordt een prachtige zomer.quote:Alles verloopt volgens schema. Remco Evenepoel (24) is volop aan het revalideren na zijn val in de Ronde van het Baskenland, en denkt al aan wat nog komt. Zijn aanloop richting Tour blijft alvast behouden. Bedoeling blijft om begin mei op hoogtestage te trekken naar de Sierra Nevada, van 2 tot en met 9 juni de Dauphiné te rijden en aansluitend opnieuw op hoogte te gaan in het vooruitzicht van de Tour (29 juni-21 juli). Mocht de Dauphiné om één of andere reden toch niet haalbaar blijken - waar op dit moment niet wordt van uitgegaan - biedt de Ronde van Zwitserland (9-18 juni) een alternatief. Op zondag 23 juni neemt Evenepoel ook nog deel aan het BK in Zottegem. Het BK tijdrijden, twee dagen eerder, past dit jaar niet in de plannen.
Die kant waar ze nu omhoog gingen ben ik wel eens in volle regen afgedaald, geen pretje.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:26 schreef VoMy het volgende:
Mooie beelden in de Alpen.
Deze kant van de Vetriolo is duidelijk de betere kant vergeleken met die van de Giro 2 jaar geleden.
Dit is een behoorlijk cadeautje wat hij hier krijgt.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:10 schreef Chiappucci het volgende:
Simon Carr heeft weer een van die dagen.
Niet zomaar aankomsten bergop, maar alleen maar hele en halve unipuerto'squote:Op donderdag 18 april 2024 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Bij de Ronde van Zwitserland hebben ze gedacht: we doen alleen nog maar aankomsten bergop want dan gaat er niemand dood.
In de afgelopen dagen kreeg ik vooral het idee dat Poels en Tiberi niet de behoefte voelen om iets voor de ander te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:18 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar trok Twan niet gewoon de sprint aan voor Tiberi?
Ik krijg ook wel het idee dat Poels en Tiberi niet echt maatjes zijn. Ze rijden vaak samen, maar het lijkt dan altijd een beetje los zand. In de AD-podcast hoor ik Poels er ook nauwelijks over. En toen Tiberi wel ter sprake kwam, sprak hij zijn naam een beetje raar uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In de afgelopen dagen kreeg ik vooral het idee dat Poels en Tiberi niet de behoefte voelen om iets voor de ander te doen.
En Wout wil nog wel eens verrassen met van die hele lange sprints, denk dat ie het zelf probeerde.
Gelukkig is Caruso er in de Giro bij om orde op zaken te stellen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel het idee dat Poels en Tiberi niet echt maatjes zijn. Ze rijden vaak samen, maar het lijkt dan altijd een beetje los zand. In de AD-podcast hoor ik Poels er ook nauwelijks over. En toen Tiberi wel ter sprake kwam, sprak hij zijn naam een beetje raar uit.
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:47 schreef wimderon het volgende:
Karsten deed ook wel net alsof Poels deze sprint niet kon verliezen. Gebaseerd op, ja, niets.
Eerder 500mquote:Op zondag 21 april 2024 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog 5 km.
In dit deelnemersveld moet Jakobsen een keertje kunnen winnen.
Geen idee. 12e in dit veld is wel echt bedroevend slecht.quote:Op zondag 21 april 2024 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er met Welsford aan de hand?
Maar zelf heeft die mong er de grootste lol in. Totaal weggegooide carriere.quote:Op zondag 21 april 2024 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Danny en zijn sprinter
Ach
@:Mani89
Niet voor Dehairs? Die lijkt wel in vorm.quote:Op zondag 21 april 2024 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alpecin dat de kaart van de nietskunnende Plowright trekt is ook wel leuk. Stukje achteruit sprinten.
Die reed zijn eigen sprint en werd nog derde.quote:Op zondag 21 april 2024 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet voor Dehairs? Die lijkt wel in vorm.
Zeker. Hij is weleens beter geweest, maar toch een mooie zege.quote:Op zondag 21 april 2024 12:37 schreef Chiappucci het volgende:
Hij was het aan zijn stand verplicht, maar toch leuk voor Jakobsen om van de nul af te zijn.
Danny had niet door dat z'n sprinter al gelost was?quote:Op maandag 22 april 2024 15:17 schreef Chiappucci het volgende:
Max Kanter wint in Turkije de sprint van een uitgedund peloton.
Je zou het bijna denken. 8e in deze sprint is wel matig.quote:Op maandag 22 april 2024 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danny had niet door dat z'n sprinter al gelost was?
Dit is de lijst van vorig jaar, toch?quote:Op maandag 22 april 2024 16:38 schreef H.Vviv het volgende:
Starttijden Romandië voor morgen.
https://prod.server.tisso(...)0101FFFFFFFFFFFFFF02
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 22 april 2024 16:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is de lijst van vorig jaar, toch?
Welsford is blijkbaar 80e geworden van de 82 renners in het eerste pelotonquote:Op maandag 22 april 2024 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danny had niet door dat z'n sprinter al gelost was?
Die was eerder in de etappe al bezig met counteren van aanvallen en in de sprint continu aan het omkijken naar Welsford. Van Poppel heeft al op zwaardere aankomsten gewonnen of korte uitslagen gereden tussen de wereldtop.quote:Op maandag 22 april 2024 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ x ]
Dommy begint in perfecte positie maar dit lijkt me domweg te zwaar voor hem.
We dachten vroeger ook dat Krek nooit iets zou winnen.quote:Op maandag 22 april 2024 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Wow, Max Kanter, wint. Ik ben sprakeloos.
Nou op die beelden leek het me meer een pijp-is-leeg sprint dan een waar-is-Welfsford sprint. Wellicht door dat counteren dan.quote:Op maandag 22 april 2024 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was eerder in de etappe al bezig met counteren van aanvallen en in de sprint continu aan het omkijken naar Welsford. Van Poppel heeft al op zwaardere aankomsten gewonnen of korte uitslagen gereden tussen de wereldtop.
Op 4:42:30 komt hij al op kop en kijkt hij om, om Welsford te zoeken. Het was verder ook geen beste sprint verder, inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2024 20:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou op die beelden leek het me meer een pijp-is-leeg sprint dan een waar-is-Welfsford sprint. Wellicht door dat counteren dan.
quote:Remco Evenepoel werkt in dezelfde gym als Van Aert aan terugkeer (en krijgt een like van Wout)
Ook Remco Evenepoel heeft zijn weg gevonden naar het nieuwe multidisciplinaire sportcentrum LAB Antwerp om aan zijn comeback te werken. Eerder was Wout van Aert er al te zien. Van Aert stak zijn collega een hart onder de riem met een “like” op Instagram.
Net als Wout van Aert werkt Remco Evenepoel in het multidisciplinaire sportcentrum LAB Antwerp aan zijn terugkeer na zijn valpartij in de Ronde van het Baskenland.
Vorige week deelde Thijs Hertsens, die er werkt als kiné, een video van Wout van Aert die er aan het squatten was met een weerstandsband. Nu heeft Remco Evenepoel foto’s gedeeld van zijn werk in dezelfde gym. Ook Remco is te zien tijdens een functionele krachttrainingsoefening en op de zogenaamde Skillmill, een gekromde loopband.
De Belgische kampioen droeg een t-shirt van zijn eigen kledinglijn met daarop 55:19, de tijd waarin hij afgelopen zomer wereldkampioen tijdrijden werd in Glasgow.
En het bleef nog lang onrustig op de redactie van de schoolkrant.quote:
Hier zou zelfs Youri IJ zich voor schamen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En het bleef nog lang onrustig op de redactie van de schoolkrant.
Het wordt tijd voor een eigen kledinglijn, Bob. Met shirts waar je beste posts op dit forum staan afgedrukt.quote:Op maandag 22 april 2024 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier zou zelfs Youri IJ zich voor schamen.
Die van jou hebben ze alleen in XXXLquote:Op maandag 22 april 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een eigen kledinglijn, Bob. Met shirts waar je beste posts op dit forum staan afgedrukt.
Besteld, ingelijst en aan de muur gehangen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:50 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft @:Koffieplanter er al 10 besteld?
Deze zomer kun je Olympisch goud winnen binnen 33 kilometer.quote:Op maandag 22 april 2024 21:57 schreef DeeBee het volgende:
Een WK tijdrit onder het uur is serieus wel matig
Meer wereldkampioen proloog dus eigenlijk
Dat wordt een pittige selectie. Ik wens niemand toe mijn hele oeuvre door te moeten spitten.quote:Op maandag 22 april 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een eigen kledinglijn, Bob. Met shirts waar je beste posts op dit forum staan afgedrukt.
En dan wordt Welsford één na laatste of zo van de groepquote:Op maandag 22 april 2024 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was eerder in de etappe al bezig met counteren van aanvallen en in de sprint continu aan het omkijken naar Welsford. Van Poppel heeft al op zwaardere aankomsten gewonnen of korte uitslagen gereden tussen de wereldtop.
Ik doe even mijn capuchon op en stel voor een korte tijdrit en een lange tijdrit te doen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze zomer kun je Olympisch goud winnen binnen 33 kilometer.
Net als zwemmen, 10km tijdrit, 20km tijdrit, 50 tijdrit en 100km tijdrit.quote:Op maandag 22 april 2024 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik doe even mijn capuchon op en stel voor een korte tijdrit en een lange tijdrit te doen.
Vrij triest wel, bring back 100km ploegentijdritquote:Op maandag 22 april 2024 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze zomer kun je Olympisch goud winnen binnen 33 kilometer.
Persoonlijk vind ik 33 km prima. Het is ook jammer een afstand te doen die in het seizoen nooit gehaald wordt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vrij triest wel, bring back 100km ploegentijdrit
Van Poppel sprint gewoon rechtdoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd leuk zo'n finish in een bocht...
Beetje rare beslissing.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:15 schreef Chiappucci het volgende:
Wint Dommie eindelijk weer eens keer, wordt ie gedeclasseerd
Je kunt erover twisten, maar ik snap het ergens wel. Na de bocht wijkt DvP nog helemaal uit naar de linkerkant van de weg. Ook al is het natuurlijk debiel dat de finish vlak na een bocht ligt. Een beetje uitwijken is dan onvermijdelijk met die snelheid.quote:
Wout gaat de Tour volledig in dienst rijden van Vingegaard!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ik voel een 'Wout gaat alsnog naar de Giro' post aankomen.
En dan in de wegrit ploegen van één (1) renner aan de start?quote:Op maandag 22 april 2024 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net als zwemmen, 10km tijdrit, 20km tijdrit, 50 tijdrit en 100km tijdrit.
Klinkt als een grote impact op het leven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)newest#post-comments
Vingegaard gaat de Tour niet rijden. Heb ik van iemand vernomen uit het schaatsteam van Jumbo, maar ik weet niet hoe nauw de connecties met VLAB nog zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wout gaat de Tour volledig in dienst rijden van Vingegaard!
Zou kunnen inderdaad, maar ze lijken de foodcoach app in ieder geval niet te delen met Visma LAB, dus misschien moeten we het met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vingegaard gaat de Tour niet rijden. Heb ik van iemand vernomen uit het schaatsteam van Jumbo, maar ik weet niet hoe nauw de connecties met VLAB nog zijn.
Hij is van de generatie Leo Visser en Gerard Kemkers.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt als een grote impact op het leven.
Ik ben wel verbaast dat hij nog maar 57 is.
Sneu dat ie met zoveel last door het leven moet. Had hem ook ouder geschat inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt als een grote impact op het leven.
Ik ben wel verbaast dat hij nog maar 57 is.
Ja, dat dus. Met dit soort aankomsten kun je moeilijk verwachten dat renners in een rechte lijn sprinten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je kunt erover twisten, maar ik snap het ergens wel. Na de bocht wijkt DvP nog helemaal uit naar de linkerkant van de weg. Ook al is het natuurlijk debiel dat de finish vlak na een bocht ligt. Een beetje uitwijken is dan onvermijdelijk met die snelheid.
Heb het al vaker gezegd, en verbaasd me dat het nog niet is ingevoerd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Met dit soort aankomsten kun je moeilijk verwachten dat renners in een rechte lijn sprinten.
In mijn herinnering geeft hij al een eeuwigheid commentaar dus hij is daarmee al op jonge leeftijd (voor z'n 30e) mee begonnen. Hij heeft ook wel een beetje een ouwe kop.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij is van de generatie Leo Visser en Gerard Kemkers.
Dat valt allemaal niet zo mee als de finish net na of in een bocht ligt... Het begint toch allemaal met gewoon rechte aankomsten.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd, en verbaasd me dat het nog niet is ingevoerd.
in vlakke etappe's de laatste 50/100mtr lijnen trekken die haaks op de finishlijn staan.
Wijkt een renner tijdens een sprint te ver uit (bv 2 lijnen overschreden) dan volgt diskwalificatie.
Edit: uitzondering is natuurlijk mogelijk als bv renner moet uitwijken omdat voorganger stilvalt oid
Misschien iets voor TDT om hem binnen te halen? Broertje rijdt er al.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Matyas Kopecky zou bij een normale ploeg veelwinnaar zijn in een PCT circuit.
Op 8 minuten gereden, ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:55 schreef Mani89 het volgende:
Welsford weer nergens te bekennen zeker?
Ach ach ach. Zou het IQ van Dommie dan zo’n groot obstakel zijn voor teams die wél een fatsoenlijke sprinter hebben?quote:
Normale ploeg werd gezegdquote:Op woensdag 24 april 2024 15:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien iets voor TDT om hem binnen te halen? Broertje rijdt er al.
En daarna heeft ie met z’n chav-maatjes een café verbouwd?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
De nieuwe Sporza is ook weer uit:
Dit is dus het 'hoofdnieuws'
[ afbeelding ]
quote:Op de rekening wint Wout van Aert wél: in 2023 grotere verdiener dan Mathieu van der Poel
Eindelijk een tweestrijd waarin Wout van Aert nog eens Mathieu van der Poel kan kloppen. In 2023 verdiende de Vlaamse wielerchouchou nóg meer dan zijn eeuwige Nederlandse rivaal. Zoveel blijkt uit de nieuwe jaarrekening. Nooit eerder fietste van Aert zo’n nettowinst bijeen en betaalde hij zoveel belastingen.
Zijn sprint op maandag zag er nog wel overtuigend uit, ook al was het tegen Janneke en Mieke. Het is alleen wel een probleem dat hij totaal niet meer durft te wringen en tegenwoordig op elke verkeersdrempel wordt gelost.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het voorzichtige idee dat Jakobsen er echt helemaal niks meer van kan.
Al het derde prijzengeld bericht van deze week. Sinds wanneer is dat van belang bij wielrennenquote:Op donderdag 25 april 2024 08:12 schreef DiegoFuser het volgende:
De nieuwe morele winnaar is uit. HLN is er wel terug naar 2023 voor moeten gaan.
[..]
Denk toch dat Matje over het hele jaar meer mag bijschrijven dankzij sponsoring. Zal internationaal toch wat meer marketable zijn, ook buiten de Benelux.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:12 schreef DiegoFuser het volgende:
De nieuwe morele winnaar is uit. HLN is er wel terug naar 2023 voor moeten gaan.
[..]
Nergens, maar Jan meldde dat Bobbie tijdens een eerder Ronde van Turkije in de buurt wist te komen van de grote meneer Erdogan.quote:
Een video interview van bijna 10 minuten met een 'kinesist' , jeetje.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:49 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)eUY4i-xcMge2RRQRYiOJ
Het dagelijkse Wout en/of Remco bericht is er weer
Was gewoon de eerste ploeg die hij kon kiezen op Fifa johquote:Op donderdag 25 april 2024 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Remco voor Arsenal is spreekt dan wel weer voor hem. Ik ga hem bijna waarderen.
Hij was vandaag zonder te trappen 2e.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het voorzichtige idee dat Jakobsen er echt helemaal niks meer van kan.
Deed Fabio Jacobsen een beetje een behoorlijk lead-out?quote:Op donderdag 25 april 2024 15:32 schreef Chiappucci het volgende:
Voorzichtige doorbraak van Lund Andresen. Heeft wel potentie dat mannetje.
En waar DvP gisteren te laat begon met sprinten, begon hij vandaag veel te vroeg.
Nee, helemaal niet. Hij zat eigenlijk steeds in het wiel van Andresen en freewheelde zo naar de 2e plek.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deed Fabio Jacobsen een beetje een behoorlijk lead-out?
Fabio betaalde de lofzang van gisteren door Andresen vandaag terug met dit gebaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Hij zat eigenlijk steeds in het wiel van Andresen en freewheelde zo naar de 2e plek.
Knotsgekke laatste kilometer ook wel met een paar fikse versmallingen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Hij zat eigenlijk steeds in het wiel van Andresen en freewheelde zo naar de 2e plek.
Hij heeft het hoofd en kapsel van een louche autohandelaar die je een grijze Mazda probeert te verkopen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:02 schreef The_Undertone het volgende:
Brr, ik heb nog nooit het hoofd van Stef Crass zo prominent in beeld gezien:
https://sporza.be/nl/2024(...)nland~1713988863996/
Hij heeft in elk geval nog een prima haarlijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:02 schreef The_Undertone het volgende:
Hij blijft er nog aardig luchtig onder, dan moet je ook maar kunnen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:02 schreef The_Undertone het volgende:
Wattage bazookaquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Hier moet nog aan gewerkt worden.
[ afbeelding ]
En dan is 'goede' nog een understatement. Dit succes konden ze ook wel gebruiken trouwens.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een goede week voor DSM-PostNL zo. Eerst die tweede plaats van Bardet, eindelijk winst voor Jakobsen en uiteindelijk waarschijnlijk vier ritzeges en eindwinst in Turkije.
quote:De Cauwer: “De best mogelijke versterking zit misschien al bij de ploeg. Ik lees dat jullie overwegen om Evenepoel volgend jaar op te stellen in Milaan-Sanremo en de Ronde van Vlaanderen. Ik zou zeggen: doen.”
Lefevere: “Ik zal het hele verhaal doen. Zoals iedereen weet, was ik dit jaar ziek op de dag van Parijs-Roubaix. Problemen met mijn maag. Voor de anekdote: na een heel weekend magere yoghurt ging ik op zondag bij de Italiaan in onze buurt een lasagne halen. Bij het aanschuiven merkt een mevrouw vooraan in de rij op: ‘Ha Patrick, moet gij niet op de koers zijn misschien?’ Voor ik kon antwoorden, zegt een vrouw achter mij: ‘Neej. Ie es ziek.’” (lacht)
“In ieder geval, voor mijn tv, bij mijn lasagne, begin ik te appen met Remco. Hij stuurt: ‘Patrick, wat de voorbije weken betreft… Volgend jaar zal het anders zijn, he. Ik ga er mij eens mee bemoeien.’ Een bericht op zijn Remco’s, maar ik vind dat de max. In onze stijl van communicatie komen we overeen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |