Dat moet in je aars liggenquote:
Heteroman hier. Alleen ervaring met dildo. De eikel door de sluitspier voelt opwindend, lichte pijnscheut. Daarna voelt het 'gevuld', maar voor mij weinig bijzonder.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:07 schreef TAmaru het volgende:
Voor de ontvangers: ik ben benieuwd hoe jij het ervaart om anaal geneukt te worden.
De entree is wat strakker, maar eenmaal erin heeft dat fysiek weinig meerwaarde. Mentaal vind ik het wel een ding. Ik vind het geil om te doen, omdat het 'zeldzaam' is dat een chick het toestaat. Het neuken van kontjes voelt wat ordinair. Beetje gevoel van macht, alhoewel dat nergens op gebaseerd is. Ik doe het vooral tijdens gangbangs en mijn ervaring is dat maar weinig mannen er belangstelling voor hebben.quote:Voor de gevers: ik ben benieuwd hoe jij het ervaart om anaal te neuken.
vrij recent 1maal geprobeerd (mijn 1e keer) bij een vrouw nadat we al 1+ jaar seks hadden...quote:Op donderdag 11 april 2024 15:07 schreef TAmaru het volgende:
Voor de ontvangers: ik ben benieuwd hoe jij het ervaart om anaal geneukt te worden.
Voor de gevers: ik ben benieuwd hoe jij het ervaart om anaal te neuken.
TS begint: ik vind anaal wel geil, maar vooral omdat het een beetje kinky voelt. Het is misschien iets strakker dan een vagina, maar ik vind het wat dat betreft een beetje tegenvallen. Op zich wel leuk als afwisseling.
maar??? poepstampen voor geldquote:Op donderdag 11 april 2024 16:25 schreef hoechst het volgende:
Vroeger eens gedaan.
Koste mij maar 60 euro.
Gevonden? Laat 'm zien dan.quote:Op maandag 15 april 2024 09:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Toevallig, ik heb een paar jaar terug echt exact een topic als dit geopend met bijna dezelfde OP. ik ga em even terugzoeken
Haha muay-toy, dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 11 april 2024 15:24 schreef Modus het volgende:
Hier heb je vast wat reacties
SEX / Anale seks overbodige luxe?
Staat het hier ergens tussen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:28 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Haha muay-toy, dat waren nog eens tijden
Ben benieuwd wat er van die held geworden is.
Kan mn toppa van paar jaar terug niet vinden nog. Ben slecht met de fok zoekfunctie
Met.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even een vraagje aan degenen die anale sex geprobeerd hebben:
Deden jullie het met of zonder condoom?
Als het onderdeel van het spel is, hoef je tussendoor je snikkel niet te wassen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:44 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
waarom zou je dat in godsnaam met condoom doen?
Zonder, ik spoel vantevoren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even een vraagje aan degenen die anale sex geprobeerd hebben:
Deden jullie het met of zonder condoom?
Iew altijd met doen hoor. Extra dikke durex.quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 13:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Iew altijd met doen hoor. Extra dikke durex.
Pijpen doe ik wel zonder. Ben hetero maar vind t weleens lekker om te doen.
Ik doe het maar met 1 man hoorquote:Op zondag 21 april 2024 13:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als graag mannen pijpt of neukt. Mag je over je zelf blijven denken wat je denkt maar dan ben je geen hetero.quote:Op zondag 21 april 2024 13:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |