Geesten probleem is al opgelost neem ik aan?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef xSuzan het volgende:
Mijn vriend heeft mij gisteren vertelt dat hij graag een keer anaal wil proberen. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen dus zei ik dat ik er over na moest denken. Ik heb wat gezocht op het internet en het lijkt me opzich wel lekker alleen ik ben best bang voor pijn. En straks komt er allemaal poep mee.... Iemand tips/ervaringen?
nee? maar mag toch wel meerdere topics tegelijk openen??quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Geesten probleem is al opgelost neem ik aan?
kleien?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ff flink kleien, douchen en gaan!
Een bolus leggen.quote:
Eerst open je een topic: HELP GEESTEN!!11!!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee? maar mag toch wel meerdere topics tegelijk openen??
ja ik zit niet zo vaak op fok dus kom alleen om raad te vragnquote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Eerst open je een topic: HELP GEESTEN!!11!!
En een minuut later bespreek je hier je anale issues.
Dat is wel vreemd te noemen.
Een geest wil der anaal nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Eerst open je een topic: HELP GEESTEN!!11!!
En een minuut later bespreek je hier je anale issues.
Dat is wel vreemd te noemen.
wat? hoezo denk je dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef strikeforce het volgende:
[..]
Een geest wil der anaal nemen.
ja hij heeft er wel eens (met glijmiddel) een vinger in gestoken maar het voelde nog al vreemdquote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef fietsie het volgende:
Gewoon rustig aan doen, veel tijd voor nemen. Niet in 1 vrijpartij van niks tot alles, maar gewoon over meerdere keren verdelen. Wennen aan vingers en langzaam steeds wat meer.
Glijmiddel gebruiken en niet luisteren naar die lui die beweren met alleen een beetje spuug bij de 1e keer meteen volledige penetratie uitproberen....
Enne, er komt niets echt zichtbaars mee; zo lang je niet anaal-vaginaal wisselt niets aan het handje. En wassen erna is ook leuk toch, samen
nee hij is heteroquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef Maineye het volgende:
Als die anaal wilt laat hem het dan eerst uit proberen bij een homo
Logisch toch, het voelde als iets wat je nog niet eerder had meegemaakt; vreemdquote:Op donderdag 27 september 2012 22:25 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja hij heeft er wel eens (met glijmiddel) een vinger in gestoken maar het voelde nog al vreemd
Stanley Menzo uit de selectie zetten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nelson Mandela op de boot zetten.
maar het gaat wel lekker voelen?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Logisch toch, het voelde als iets wat je nog niet eerder had meegemaakt; vreemd
Volgens mijn meisje wel ja; belangrijkst is dat je ook volledig op je gemak bent bijelkaar!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef xSuzan het volgende:
[..]
maar het gaat wel lekker voelen?
ja ik ben zeker op mijn gemak bij hemquote:Op donderdag 27 september 2012 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mijn meisje wel ja; belangrijkst is dat je ook volledig op je gemak bent bijelkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |