Eto’o mag je in dat lijstje ook wel noemen. Was nog geen wereldster toen Kameroen goud pakte.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:33 schreef tong80 het volgende:
Klasse OP.
Gelukkig hebben de Nederlandse mannen en vrouwen zich niet geplaatst. Niet omdat ik voetbal geen Olympische sport vind, maar omdat die onevenredig veel zendtijd en aandacht zouden krijgen. Verder zijn er in het verleden leuke wedstrijden geweest en leuke spelers naar boven gekomen. Kanu, Michailichenko en Romario bijvoorbeeld.
Die is gelukkig al gemaakt dankzij @Frozen-assassinquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Waar is het voetbaltopic? Ik wil voorbeschouwen op Nieuw Zeeland - Guinee en Irak - Oekraine
Ik heb geen zin om zelf een topic met OP te maken
Ik mis een bronvermelding naar Wikipedia.quote:
quote:Text is available under the Creative Commons Attribution-ShareAlike License 4.0; additional terms may apply.
Matige preview. Guinee, Irak, Oezbekistan en Japan staan er niet inquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Die is gelukkig al gemaakt dankzij @:Frozen-assassin
Wij kijken halsreikend uit naar je uitvoerige voorbeschouwing op bovengenoemde wedstrijden en uiteraard op de kwaliteit en sterspelers van Marokko, Dominicaanse Republiek, Mali en Israël (bij de mannen).
Die waren toen nog niet geplaatst. Terechte klacht verder, vooral deze vier landen verdienen een roemruchte voorbeschouwing.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Matige preview. Guinee, Irak, Oezbekistan en Japan staan er niet in
Argentinië heeft ook een aardig team met Alvarez en toptalent Echeverri.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Die waren toen nog niet geplaatst. Terechte klacht verder, vooral deze vier landen verdienen een roemruchte voorbeschouwing.
Nou, om een voorzet te geven: vanmiddag staat bij Irak met #3 Hussein Ali op het veld. Geboren in Zweden, spelend bij Heerenveen als rechtsback.
Ik zie dat Bind Hassan de uiteindelijke selectie niet heeft gehaald. Die is geboren in Nederlanden speelt voor De Graafschap.
Verder doen er nog een paar spelers mee die in NLspelen geloof ik (twee spelers van Sparta bij Japan: met #10 Kiki Saito en met #14 Shunsuke Mito).
Spanje is wel favoriet bij de M denk ik. Vrouwen? Geen idee. Misschien ook wel Spanje. Of thuisland Frankrijk. Of toch Canada. Of tóch weer de VS.
Tot zover mijn voorbeschouwing en aanverwante hersenspinsels.
Canada bij de dames, mwah. Spanje voor VS, Japan en Frankrijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Die waren toen nog niet geplaatst. Terechte klacht verder, vooral deze vier landen verdienen een roemruchte voorbeschouwing.
Nou, om een voorzet te geven: vanmiddag staat bij Irak met #3 Hussein Ali op het veld. Geboren in Zweden, spelend bij Heerenveen als rechtsback.
Ik zie dat Bind Hassan de uiteindelijke selectie niet heeft gehaald. Die is geboren in Nederlanden speelt voor De Graafschap.
Verder doen er nog een paar spelers mee die in NLspelen geloof ik (twee spelers van Sparta bij Japan: met #10 Kiki Saito en met #14 Shunsuke Mito).
En bij de VS: Taylor Booth (Utrecht) en Paxten Aaronson (Vitesse). Bij Nieuw-Zeeland: Matthew Garbett van NAC Breda.![]()
Spanje is wel favoriet bij de M denk ik. Vrouwen? Geen idee. Misschien ook wel Spanje. Of thuisland Frankrijk. Of toch Canada. Of tóch weer de VS.
Spanje is veruit favoriet bij de vrouwen lijkt me. Met VS (vernieuwd elftal) en Frankrijk daarnaast.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
En bij de VS: Taylor Booth (Utrecht) en Paxten Aaronson (Vitesse). Bij Nieuw-Zeeland: Matthew Garbett van NAC Breda.![]()
Japan niet onderschatten. Die wonnen 4-0 van Spanje vorig jaar. Ook benieuwd naar het niveau van Duitsland, Colombia en Nigeria.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spanje is veruit favoriet bij de vrouwen lijkt me. Met VS (vernieuwd elftal) en Frankrijk daarnaast.
Het mannenvoetbal is wel echt de misvormde baby onder de olympische sporten. Zeker met de Copa America en het EK in dezelfde zomer zullen niet eens de beste jonge voetballers aanwezig zijn. Ik vind het wel leuk om wat talenten in actie te zien, maar eigenlijk boeit het niemand wie er wint.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:57 schreef VoMy het volgende:
Deze schijnvertoningen hebben niets te zoeken op de OS. #KickOutOlympicFootball
Lijkt me een goede afspiegeling van de mannen. Bij Spanje is de topgeneratie van drie jaar geleden eigenlijk gewoon doorgestroomd naar het winnende EK-team.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:46 schreef Felagund het volgende:
Volgens de bookies zijn bij de vrouwen VS favoriet, net voor Spanje en daarachter Frankrijk, Duitsland, Japan en Brazilie (in die volgorde).
Bij de mannen staan Frankrijk het hoogste, voor wederom Spanje, Argentinië, Marokko en de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |