abonnement Unibet Coolblue
pi_213182819
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:43 schreef Queller het volgende:

[..]
Kom ernaast hangen op de schoffel! :Y
Zou ik niet een bankje moeten, met Schultenbrau?
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:33 schreef Tuindier het volgende:
Wij hadden een echte tulpenboom in de tuin O+. Hij was helaas door de vorige eigenaars zo slecht gesnoeid dat het als het hard waaide gevaarlijk werd vanwege het zachte hout. Ik mis hem nog steeds. De bloei was echt prachtig.
Zacht hout?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_213182861
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 15:41 schreef Queller het volgende:

[..]
Goed punt. Magnolia's zijn mooi, maar je moet snel kijken, want het feest duurt heel kort.

Tulpenboom it is en hij moet in de achtertuin. Regel ik. DP weet het nog niet, maar zij gaat scheppen! Ik doe mijn tuinbroek aan om hangend op een hark aanwijzingen te geven. Ikvindditnualleuk!
Zul je zien dat Vanyel bij je in de straat woont :D

Het kán zomaar voorkomen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213182888
Zoals verwacht wilde pa uit eten *burp*

Leuke lokale docu gezien, ik was de jongeling tussen de bejaarden. Ook zoals verwacht _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213182890
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:55 schreef Vanyel het volgende:
Zou ik niet een bankje moeten, met Schultenbrau?
Ja, maar dan ook sandalen met sportsokken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zul je zien dat Vanyel bij je in de straat woont :D

Het kán zomaar voorkomen!
Weet je nog :D :'( :D
pi_213182969
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zou ik niet een bankje moeten, met Schultenbrau?
[..]
Zacht hout?
Ja, 't is niet heel sterk hout. Wat prima gaat in zijn reguliere model, maar door het snoeien had hij heel lange armen gekregen en die liepen het risico te breken, boven de tuin van de buren.
pi_213183066
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zul je zien dat Vanyel bij je in de straat woont :D

Het kán zomaar voorkomen!
Het lijkt me wat onwaarschijnlijk.

De soortgenoten verderop in de straat geven andere vibes dan @Queller
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 19:58:26 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213183581
Geen idee of ik had verteld/geklaagd had, over een container (vol met hout om een machine te testen) die eerst helemaal door de NVWA moest worden nageplozen en vervolgens wou de douane zelf ook kijken. Allereerst vraag ik me af hoe je in vredesnaam coke in een container het land binnen krijgt.

Maar goed, gisteren zou na ruim een week vertraging de container bij ons komen. Dus een kraan geregeld om de container op de grond te zetten. Komt er ineens een gewone trailer aanrijden gisteren 8)7
Ja lekker ze dat ook even vermelden, weggegooid geld.

Ik ben dus 2 dagen bezig geweest zaaglijsten uit te pluizen. Wat wij maken is een installatie die achter een zaag komt die de spanten - die die zaag zaagt - sorteert en in een goede volgorde opstapelt. Er zitten best veel verschillende balken in zo'n dak. En sommige soorten bleken verkeerd genummerd
Zaaglijsten in feets en inches helpen ook niet mee.

Maar goed, de werkweek ligt inmiddels al weer een aantal uur achter me, gras gecertificeerd en nu wachten tot Flikken Maastricht begint.

Morgen naar Berlijn, om m'n Interrail dagen op te maken. Inmiddels al twee zitplaats reserveringen vaarwel kunnen zeggen door treinen die niet rijden, maar heb nu goed alternatief gevonden. Het weer lijkt goed in elk geval :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213184015
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of ik had verteld/geklaagd had, over een container (vol met hout om een machine te testen) die eerst helemaal door de NVWA moest worden nageplozen en vervolgens wou de douane zelf ook kijken. Allereerst vraag ik me af hoe je in vredesnaam coke in een container het land binnen krijgt.

Rly?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_213184196
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of ik had verteld/geklaagd had, over een container (vol met hout om een machine te testen) die eerst helemaal door de NVWA moest worden nageplozen en vervolgens wou de douane zelf ook kijken. Allereerst vraag ik me af hoe je in vredesnaam coke in een container het land binnen krijgt.

Maar goed, gisteren zou na ruim een week vertraging de container bij ons komen. Dus een kraan geregeld om de container op de grond te zetten. Komt er ineens een gewone trailer aanrijden gisteren 8)7
Ja lekker ze dat ook even vermelden, weggegooid geld.

Ik ben dus 2 dagen bezig geweest zaaglijsten uit te pluizen. Wat wij maken is een installatie die achter een zaag komt die de spanten - die die zaag zaagt - sorteert en in een goede volgorde opstapelt. Er zitten best veel verschillende balken in zo'n dak. En sommige soorten bleken verkeerd genummerd
Zaaglijsten in feets en inches helpen ook niet mee.

Maar goed, de werkweek ligt inmiddels al weer een aantal uur achter me, gras gecertificeerd en nu wachten tot Flikken Maastricht begint.

Morgen naar Berlijn, om m'n Interrail dagen op te maken. Inmiddels al twee zitplaats reserveringen vaarwel kunnen zeggen door treinen die niet rijden, maar heb nu goed alternatief gevonden. Het weer lijkt goed in elk geval :Y
Eh, nooit gehoord van het fenomeen uithalers? Volgend seizoen maar eens kijken naar Flikken Rotterdam
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 20:59:49 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213184513
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 20:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Rly?
Als het zo streng wordt gecontroleerd. We importeren geen bananen :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Eh, nooit gehoord van het fenomeen uithalers? Volgend seizoen maar eens kijken naar Flikken Rotterdam
Dan is de NVWA en douane wel wat laat
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213184558
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of ik had verteld/geklaagd had, over een container (vol met hout om een machine te testen) die eerst helemaal door de NVWA moest worden nageplozen en vervolgens wou de douane zelf ook kijken. Allereerst vraag ik me af hoe je in vredesnaam coke in een container het land binnen krijgt.

Maar goed, gisteren zou na ruim een week vertraging de container bij ons komen. Dus een kraan geregeld om de container op de grond te zetten. Komt er ineens een gewone trailer aanrijden gisteren 8)7
Ja lekker ze dat ook even vermelden, weggegooid geld.

Ik ben dus 2 dagen bezig geweest zaaglijsten uit te pluizen. Wat wij maken is een installatie die achter een zaag komt die de spanten - die die zaag zaagt - sorteert en in een goede volgorde opstapelt. Er zitten best veel verschillende balken in zo'n dak. En sommige soorten bleken verkeerd genummerd
Zaaglijsten in feets en inches helpen ook niet mee.

Maar goed, de werkweek ligt inmiddels al weer een aantal uur achter me, gras gecertificeerd en nu wachten tot Flikken Maastricht begint.

Morgen naar Berlijn, om m'n Interrail dagen op te maken. Inmiddels al twee zitplaats reserveringen vaarwel kunnen zeggen door treinen die niet rijden, maar heb nu goed alternatief gevonden. Het weer lijkt goed in elk geval :Y
Je holt je hout uit, brengt de cocaïne met vloeibaar hout in je hout aan, lijmt je hout dicht.

Vervolgens laat je of uithalers de container in het havengebied leegtrekken, of je intimideert de ontvangers (zoals met die fruithandel) om daar je spul op te halen.

(maar aangezien de NVWA mee komt, zal het eerder om de afkomst van het hout gaan. Legaal gekapt? Is het de houtsoort die op de bon staat? etc)
pi_213185295
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Het lijkt me wat onwaarschijnlijk.

De soortgenoten verderop in de straat geven andere vibes dan @:Queller
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; sinds de verhuizing van de Japanse Esdoorn
pi_213185376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:56 schreef Queller het volgende:

[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; sinds de verhuizing van de Japanse Esdoorn
Feel good topic was dat O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213185399
Ach… tailfox postte daar ook mee ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213185420
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:56 schreef Queller het volgende:

[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; sinds de verhuizing van de Japanse Esdoorn
Ik heb die wel gelezen idd ooit :D
Maar mijn tuin woont niet in West Brabant :N
Mijne woont semi naast die van @Clubsoda
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 april 2024 @ 22:09:35 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213185436
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Feel good topic was dat O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, dat was mooi inderdaad. En ook op een steenworp afstand van waar mijn huis woont.
Spoilers!
pi_213185448
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh ja, dat was mooi inderdaad. En ook op een steenworp afstand van waar mijn huis woont.
Ik weet :Y

Allebei belachelijk ver weg van waar mijn huis woont :(
Zal morgen (van ver weg) zwaaien als ik naar het ook al zo belachelijk ver wegge Rotterdam rijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213185552
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:07 schreef Vanyel het volgende:

Ik heb die wel gelezen idd ooit :D
Maar mijn tuin woont niet in West Brabant :N
Mijne woont semi naast die van @:Clubsoda
Misschien ben ik intussen wel verhuisd 8-)
En alsof ik weer waar Clubsoda woont :{w

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oh ja, dat was mooi inderdaad. En ook op een steenworp afstand van waar mijn huis woont.
Wait, whut? :o
  vrijdag 12 april 2024 @ 22:35:48 #169
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213185673
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik weet :Y

Allebei belachelijk ver weg van waar mijn huis woont :(
Zal morgen (van ver weg) zwaaien als ik naar het ook al zo belachelijk ver wegge Rotterdam rijd.
Leuk trouwens dat Cinema Culinair. Ik heb nog gekeken of er voor ons ook iets leuks was maar de website deed ingewikkeld en toen vergat ik het.
Spoilers!
  vrijdag 12 april 2024 @ 23:38:49 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213186334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:04 schreef Queller het volgende:

[..]
Ja, maar dan ook sandalen met sportsokken.
[..]
Weet je nog :D :'( :D
Ik wel (feitelijk: ik ook). LTVDK en een struik/boompje dat hij kwijt wilde en jij wel wilde hebben :D

EDIT Stond natuurlijk al lang verderop in de SC :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 12 april 2024 @ 23:42:59 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213186364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:24 schreef Queller het volgende:

[..]
Misschien ben ik intussen wel verhuisd 8-)
En alsof ik weer waar Clubsoda woont :{w
[..]
Wait, whut? :o
Paar dorpen verderop :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213186412
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Leuk trouwens dat Cinema Culinair. Ik heb nog gekeken of er voor ons ook iets leuks was maar de website deed ingewikkeld en toen vergat ik het.
Is zeer regelmatig op allerlei mooie locaties
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213186417
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik weet :Y

Allebei belachelijk ver weg van waar mijn huis woont :(
Zal morgen (van ver weg) zwaaien als ik naar het ook al zo belachelijk ver wegge Rotterdam rijd.
Van dichterbij naar mij zwaaien!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213186419
Ik ga morgen echt O+ helemaal niks O+ doen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213186421
4!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')