Ik dacht even dat je dit geheim had verklapt, en toen zag ik post 101quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:53 schreef AirwiN het volgende:
Vrijdag.
Net terug van het strand. Nu nog een paar uurtjes werken en dan is het weekend!
@:Tegan heeft al weekend.
Ik stuur je een link door voor een Teams afspraak om bij te praten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:58 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht even dat je dit geheim had verklapt, en toen zag ik post 101.
Ik heb net mijn pakketje aangenomen dus vanaf nu kunnen alle kleren uit en het huispak aan tot maandagochtend.
Gezelligquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stuur je een link door voor een Teams afspraak om bij te praten.
Was ook heerlijk. Lekker windje, zon op de huid. Fijn hoor.quote:
Heb ik hier.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ook heerlijk. Lekker windje, zon op de huid. Fijn hoor.
Wil wel blijven werken aan mijn looks om interessant te blijven voor je.quote:
Kan ik hier.quote:
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil wel blijven werken aan mijn looks om interessant te blijven voor je.
Liefquote:
Heerlijk wat ben je aan hst borduren?quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit op het balkon te borduren... lekker in het zonnetje
Niks mis meequote:
Om te wandelen zeker niet.quote:
Van die kleurrijke (ik gok) boomkikkers die op elkaar gestapeld staanquote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heerlijk wat ben je aan hst borduren?
In het najaar niet nee.quote:Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om te wandelen zeker niet.
quote:Op maandag 15 april 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn moeder is echt heel erg ziek geworden, maak me enorme zorgen. Kwartje kan beide kanten opvallen en ik kan helemaal niks doen... knoop in mijn maag.
Dank je welquote:Op maandag 15 april 2024 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Sterkte en beterschap aan je moeder
quote:Op maandag 15 april 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn moeder is echt heel erg ziek geworden, maak me enorme zorgen. Kwartje kan beide kanten opvallen en ik kan helemaal niks doen... knoop in mijn maag.
Oei. Sterkte en beterschap inderdaad!quote:Op maandag 15 april 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |