Ik heb het op me eigen manier gemaaktquote:Op woensdag 10 april 2024 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb je het recept of is daar een apart topic voor?
Inderdaad, het vuur mag hoger. Dat vocht moest er zelfs niet bij.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Glenn moet die pit hoger zetten, zodat het water kan verdampen en dan nog even op hoog vuur om en om bruin bakken
Hoop dat het ze smaakt, ik vind het er niet smaakvol uitzien met die lichte ballen, maar dat hoeft niets te zeggenquote:
Ja want hij is de gehaktballen aan het zooienquote:Op woensdag 10 april 2024 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Glenn moet die pit hoger zetten, zodat het water kan verdampen en dan nog even op hoog vuur om en om bruin bakken
Heb je mijn recept gestuurdquote:Op woensdag 10 april 2024 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ja zo te horen vinden ze het lekker.......quote:Op woensdag 10 april 2024 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vinden het erg lekker, nu ben ik ook nieuwsgierig. Toch eens proberen
Hmmm volgens mij vinden ze daar alles lekkerquote:Op woensdag 10 april 2024 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vinden het erg lekker, nu ben ik ook nieuwsgierig. Toch eens proberen
Ook weer zo, helemaal na wekenlang die armoedige weekly basicsquote:Op woensdag 10 april 2024 18:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hmmm volgens mij vinden ze daar alles lekker
Ja daarvan maakte ze die pizza's maar die waren ook beter dan de weekly basics, die dingen die ze een week lang steeds kregen, andijvie met spaghetti en dat soort dingen.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:22 schreef Snoozey het volgende:
ook dat vonden ze lekker, want kochten het dagelijks in de supermarkt
Had het maar niet gezegd… nu 2 identieke SL’squote:Op woensdag 10 april 2024 18:32 schreef spapaars het volgende:
Er is geks aan de hand.
Om deze tijd 2 unieke streams.
Teken dat ze actief zijn bij de febo, ze zullen nu wel instructies krijgen. (of ze gaan gelijktijdig dineren)quote:Op woensdag 10 april 2024 18:36 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had het maar niet gezegd… nu 2 identieke SL’s
Ik wist niet dat jij ballen hebt aan je avater te zien ???quote:Op woensdag 10 april 2024 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hou van zoet bij mijn ballen en niet zuur....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |