Dit gaat niet echt over het spel vindt ik weer het geeikte riedeltje van haarquote:Op woensdag 10 april 2024 19:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Alice stelt wel "serieuze" vragen blijkbaar.
Nee de vragen van Glenn.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit gaat niet echt over het spel vindt ik weer het geeikte riedeltje van haar
Zijn toch gewoon nette vragenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Idd niet over het echte spel. Is nog op zoek naar zichzelf denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo afgezaagdquote:Op woensdag 10 april 2024 19:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd niet over het echte spel. Is nog op zoek naar zichzelf denk ik.
Achteraf gezien (blijft een toffe meid), is het iemand met weinig emoties gedurende 3 maanden. Blijft een zekere coolheid over hangen.
Ja persoonlijke vragen vond ik. Van Glenn waarom je hem genomineerd hebt vind ik wat mosterd na de maaltijd. Maar we horen het straks wel de antwoorden.quote:
ze heeft wel een mooi handschriftquote:
gaat wel over het spelquote:Op woensdag 10 april 2024 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee de vragen van Glenn.
Zagen jullie mij als een bedreiging en waarom mij genomineerd.
Hij geeft zelf al het antwoord.
Ze is wel vanaf dag 1 consequent, de kont inzetten voor de likes.quote:
Het werkt wel. Ze zit er nog steeds in en heeft nog nooit wat toegevoegd aan dit programmaquote:Op woensdag 10 april 2024 20:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze is wel vanaf dag 1 consequent, de kont inzetten voor de likes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |