Dubai denk ik hahahaquote:Op woensdag 10 april 2024 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Naar waar trek je dan voor dat bedrag ?
Canada denk ik dan, daar staat een gebouw gelijk een kalkoenquote:Op woensdag 10 april 2024 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
BB huisquote:Op woensdag 10 april 2024 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:24 schreef kiki2024 het volgende:
Alice zou aan Glenn kunnen vragen waarom hij het hele spel de hond van Ashley is geweest
Je moest is weten wat ik allemaal onder mijn verenpak heb.....daarom staan mijn pootjes ook zo'n end uit elkaar.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ballen hebt aan je avater te zien ???
Waarschijnlijk niet, want hangt de overwinning aan vast. Alhoewel de overgeblevenen soms wat naief zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:27 schreef spapaars het volgende:
Je kunt vragen wat je wilt, maar niemand zal het achterste van zijn of haar tong laten zien.
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moest is weten wat ik allemaal onder mijn verenpak heb.....daarom staan mijn pootjes ook zo'n end uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |