Geen idee wat voor antwoord er daadwerkelijk verwacht wordt, maar goed, voor de volledigheid: ja, je mag voor een ander land juichen. Veel sportliefhebbers juichen immers voor de sporter, niet alleen voor het vlaggetjequote:Op zondag 21 april 2024 13:00 schreef Zoon_John het volgende:
13 likes, maar geen antwoord op de vraag van vriend @:bezsen, maar ik ben ook oprecht geļnteresseerd. Of het toegestaan gaat zijn voor een ander land dan Nederland te juichen.
Gaan we eigenlijk nog landen adopteren dit keer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee wat voor antwoord er daadwerkelijk verwacht wordt, maar goed, voor de volledigheid: ja, je mag voor een ander land juichen. Veel sportliefhebbers juichen immers voor de sporter, niet alleen voor het vlaggetje
Jazekerquote:Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaan we eigenlijk nog landen adopteren dit keer?
Wellicht dat @Koffieplanter wel een paar vragen voor het basketbal kan en wil bedenken? Over worstelen zal ik eens wat in gaan lezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van mijn kant komen er een tweetal poortjes, waaronder de Nostradamus.
Er zijn een aantal sporten waarmee ik zo slecht bekend ben dat ik wat vragen zou willen hebben. Dit gaat om:
- Worstelen
- Paardrijden
- Basketbal
- Breaking (ugh)
- Artistiek zwemmen
- Schoonspringen
De rest van de sporten moet ik wel uitkomen
Op welk niveau zoek je de vragen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht dat @:Koffieplanter wel een paar vragen voor het basketbal kan en wil bedenken? Over worstelen zal ik eens wat in gaan lezen.
Vrouwen doe ik gewoon een simpele vraag, die boeien toch niemand. Ik verwacht niet dat jij daar veel meer van weet dan ik. Ik zou 1 ja/nee vraag willen (bijv 'wint land x een medaille?' en 1 of 2 iets meer open vragen waarbij bijvoorbeeld een getal moet worden gegeven of een keuze tussen bijvoorbeeld 3 spelers/teams. Basketbal is wel een populaire sport, dus voor het herentoernooi zou ik 3 vragen wel een mooi aantal vinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op welk niveau zoek je de vragen?
Nee, maar voel je vrij om er één aan te maken natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 02:16 schreef superniger het volgende:
Is er een apart HBO MAX topic in OS?
Net als het Viaplay topic in F1
- Amerika wint wel/niet de dubbelquote:Op maandag 8 juli 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen doe ik gewoon een simpele vraag, die boeien toch niemand. Ik verwacht niet dat jij daar veel meer van weet dan ik. Ik zou 1 ja/nee vraag willen (bijv 'wint land x een medaille?' en 1 of 2 iets meer open vragen waarbij bijvoorbeeld een getal moet worden gegeven of een keuze tussen bijvoorbeeld 3 spelers/teams. Basketbal is wel een populaire sport, dus voor het herentoernooi zou ik 3 vragen wel een mooi aantal vinden.
Er zijn vast wel een paar biefstukliefhebbersquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
Ik weet er gewoon echt veel te weinig van enz om een goede OP te maken maar kan/wil iemand een topic maken voor turnen?![]()
Paardensport liefst ook maar ik las ergens dat daar weinig interesse voor is hier in het algemeen (geen idee of dat echt klopt) en als ik de enige ben die daar dan gaat posten dan laat maar haha.
Ik zal ook vooral het springen gaan kijken maar ik mis de topics nu haha en ben sowieso gewoon slecht in boeiende topics maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn vast wel een paar biefstukliefhebbers
Zonder gekheid, ik vind zelf alleen dressuur doodsaai. Maar daar zullen ook vast wel wat mensen posten. Springen en cross country vind ik, los van dat het wat sneu voor de dieren kan zijn, leuk om te kijken.
Heb je nog een betere worstelvraag dan totallympics? Heb bij een paar sporten zitten lenen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht dat @:Koffieplanter wel een paar vragen voor het basketbal kan en wil bedenken? Over worstelen zal ik eens wat in gaan lezen.
Even gemist, maar dat wist ik niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
@:heywoodu Vogeltjes vertellen mij dat jij goed bent in sporttopics maken.
Ik heb nu zelf gewoon een heel simpel en niet boeiend topic geopend. ☺️quote:Op maandag 15 juli 2024 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even gemist, maar dat wist ik niet?
Ik maak bijna nooit sporttopics eigenlijk, hoewel het sowieso een ieder vrij staat om er één te openen natuurlijk
(en als je iets opent maar je vindt hem niet compleet genoeg, kan er later natuurlijk altijd nog een tijdschema of linkjes ofzo bij worden gezet)
Ervaring leert dat uiteindelijk over élke sport wel wat mensen komen posten, in elk geval als de finales enzo bezig zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
Ik weet er gewoon echt veel te weinig van enz om een goede OP te maken maar kan/wil iemand een topic maken voor turnen?![]()
Paardensport liefst ook maar ik las ergens dat daar weinig interesse voor is hier in het algemeen (geen idee of dat echt klopt) en als ik de enige ben die daar dan gaat posten dan laat maar haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |