Dat is mooi.quote:
Nee. En nadien zet niemand hem terug. Werkverschaffing.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:27 schreef Paul het volgende:
kan deze niet beter naar OS, omdat het 100% olympische spelen show is een paar weekjes
TV / [RTL4] Humberto #3 Wat Tom kan, kon Tan al.
Deze vraagjen was van mij tegen een modquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. En nadien zet niemand hem terug. Werkverschaffing.
Nee, die kan best daar blijven. Als alternatief kan er wel hier een nieuw topic komen, maar denk niet dat daar heel veel leven in gaat komen. Maar dat laat ik aan jou.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:27 schreef Paul het volgende:
kan deze niet beter naar OS, omdat het 100% olympische spelen show is een paar weekjes
TV / [RTL4] Humberto #3 Wat Tom kan, kon Tan al.
dankuwel meneerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die kan best daar blijven. Als alternatief kan er wel hier een nieuw topic komen, maar denk niet dat daar heel veel leven in gaat komen. Maar dat laat ik aan jou.
Gewoon sluiten lijkt me?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:24 schreef sly-nl het volgende:
Hoi en hallo. Kan een modje dit a.j.b. aanpassen naar "medailles"(ongeacht of het topic nu 'loopt' of niet!@):OS / Woensdag/Donderdag mediallregen NL
BVD
[ afbeelding ]
Ook een optiequote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:33 schreef FvanS het volgende:
[..]
Gewoon sluiten lijkt me?
Nagenoeg alle topics zijn topics waar mensen gigantisch veel tijd hebben gestoken wb de OP, dit slaat helemaal nergens op
Mag dit in de OP van het desbetreffende topic?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
What is the competition format for BMX racing at the Olympics?
The competition begins with the quarterfinals, in which three heats of eight riders compete in a three-run series. At the end of three runs, the 12 cyclists with the lowest point totals advance directly to the semifinals, and the riders ranked 13-20 move to a last-chance qualifier. In the last-chance qualifier, those eight riders race one time, and the top-four finishers advance to the semifinals.
In the semifinals, there are two heats of eight riders competing in a three-run series. At the end of three runs, the eight cyclists with the lowest point totals advance to the final.
In both the quarterfinals and the semifinals, riders are reseeded for the next heat according to time. If two or more riders are equal in points at the end of three runs, the times will be used to break the tie.
For the final, there is only one single run. The rider to cross the finish line first wins the gold medal.
Staat erin, en tevens topic omgezet naar reeks.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag dit in de OP van het desbetreffende topic?
Misschien maak ik morgen nog een aanvulling, maar eerst maar zo.
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OS / [Kanovaren] #2 Met meer Nederlanders én Kayak Cross!
Op zich eens, maar die gaat natuurlijk niet gesloten worden en dan zit je nog steeds met twee identieke topics. De nieuwe poll kan op zich de oude wel vervangen als iedereen het daar mee eens is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:50 schreef FvanS het volgende:
OS / Wat was de mooiste Nederlandse gouden medaille?
Deze mag dan wel dubbel zijn, maar die ander is compleet waardeloos doordat die een dag te vroeg geopend was. @:nattekat
Dat is ook nog een optie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op zich eens, maar die gaat natuurlijk niet gesloten worden en dan zit je nog steeds met twee identieke topics. De nieuwe poll kan op zich de oude wel vervangen als iedereen het daar mee eens is.
Enige dingetje is dat die al 116 stemmen heeft die je weggooit en niet meer gaat evenarenquote:
Het is gewoon de schuld van @klaasweetallesquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enige dingetje is dat die al 116 stemmen heeft die je weggooit en niet meer gaat evenaren
Was niemand zo scherp om nog even te denken aan vandaag helaas.
Akkoord.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op zich eens, maar die gaat natuurlijk niet gesloten worden en dan zit je nog steeds met twee identieke topics. De nieuwe poll kan op zich de oude wel vervangen als iedereen het daar mee eens is.
Het is gewoon zonde dat je dat topic gister al hebt geopend, waar was dat nou voor nodig? Omdat je de eerste wou zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
wtf
@:nattekat zoekt weer een reden om mij geweldige topic te sluiten
ik wist natuurlijk al dat Hassan een mogelijkheid had om te winnen...was allemaal ingecalculeerd door de geweldige @:klaasweetalles
o wacht dat ben ik
quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat je dat topic gister al hebt geopend, waar was dat nou voor nodig? Omdat je de eerste wou zijn?
Nu is het toch al helemaal verneukt, ook met een nieuw topic, want er zijn er genoeg die de overwinning van Sifan het mooiste vonden. Maar of iedereen opnieuw gaat stemmen bij een nieuw topic of nieuwe poll in een al bestaand topic?
Je hebt gewoon de hele OS verpest voor ons Nederlanders, wees er maar trots op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |