Volgens mij adviseert God geen seks voor het huwelijk.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben een keer naar die studenten appartementen geweest
Prima plekkie
GodGod.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij adviseert God geen seks voor het huwelijk.
Ik zou m’n stoel ook niet graag afstaan.quote:
Ja, ik vind het ook maar vermoeiend gedoe. Heb gelukkig nog niet gehad dat écht doorgesnoven gekken op mijn stoeltje gaan zitten, maar goed, het zijn vrijwel altijd mensen die zich op hun eigen plek hebben laten wegjagen.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou m’n stoel ook niet graag afstaan.![]()
Werd voorheen altijd moe van de doorgesnoven dagjesmensen die wel even op mijn rij (van 7) gingen zitten.
Daar koop ik niet één van de duurste seizoenskaarten voor.
(Voor een vader met jongetje zou ik wel opschuiven uiteraard.)
zitten doe je thuis makkerquote:Op woensdag 10 april 2024 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb gelukkig nog niet gehad dat écht doorgesnoven gekken op mijn stoeltje gaan zitten,
Geile tokkie wel. Ook enkel gebroken trouwensquote:Op woensdag 10 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Suzanne schulting zit ook met gips. Wil je samen revalideren? @:caland
Ik wil daar volgend seizoen eigenlijk weer heenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:51 schreef Bezsen het volgende:
@:atypisch en ik zijn gezamelijk opgegroeid met robbertjes vechten met pubers op z4
Waar nuquote:Op woensdag 10 april 2024 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil daar volgend seizoen eigenlijk weer heen
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik luister nu verplicht naar selena gomez
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Daar moet je ook naar kijken, niet luisterenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Zijn probleem.quote:
Bedankt Hans.quote:
Stukje druistig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |