sowquote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ek mod team : helemaal niets mis mee.
OS mod team: broddelwerk.
Tonquote:Op woensdag 10 april 2024 11:13 schreef alpeko het volgende:
Ik heb een PVV barbier. Wel altijd goeie 80's muziek en fris of bier. @:Coco welke kapper heb jij?
Dat zien we haar met een fok account tijdens het EKquote:Op woensdag 10 april 2024 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal
Goed nieuws, mijn vriendin vliegt met mij mee terug uit Amerika
quote:Op woensdag 10 april 2024 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal
Bijzonder, al kan ik me voorstellen dat je misschien wel door een (pijn)grens heen kan gaan eenmaal verdoofd.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.eurosport.nl/(...)o9089067/story.shtml
O.a, wel een grote vis ook.
Toch wezen de steekproeven van WADA uit dat tramadol populair is onder wielrenners. Dat zou te maken kunnen hebben met het feit dat tramadol mogelijk prestatiebevorderend werkt. In een paper uit 2017 onthulden wetenschappers van de Universiteit van Granada dat de pijnstiller voor betere tijden kan zorgen in een tijdrit.
Mooi nieuws makker. Hopelijk is ze niet zo overdreven nepattent. Stronthekel aan bij Muricans.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal
Dat went vrij snel. Mijn vriendin moest maanden op 1 tot 2 per dag leven (sept-dec) en ging toch ook nog gewoon werken. Er ligt hier nog een voorraadje.quote:
Ja tramadol is wel een klein feestje. Ik heb ze thuis ook liggen voor mijn rugquote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima. Ik zit aan de tramadol, heerlijk spul would recommend 9/10
Oh my god you're so funny! And thanks for that stroopwafel. It was absolutely delicious!quote:Op woensdag 10 april 2024 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi nieuws makker. Hopelijk is ze niet zo overdreven nepattent. Stronthekel aan bij Muricans.
Pics van je vriendinquote:Op woensdag 10 april 2024 12:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat went vrij snel. Mijn vriendin moest maanden op 1 tot 2 per dag leven (sept-dec) en ging toch ook nog gewoon werken. Er ligt hier nog een voorraadje.
Ze is z'n vriendin, niet z'n serveerster, al tipt @Scrummie misschien wel goed.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi nieuws makker. Hopelijk is ze niet zo overdreven nepattent. Stronthekel aan bij Muricans.
Misschien houdt @Scrummie er wel van om zo opgehemeld te worden.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh my god you're so funny! And thanks for that stroopwafel. It was absolutely delicious!
Mijn oom heeft ook een Amerikaanse vrouw en dat blijft er in ieder geval bij haar toch wel in jammer genoeg, al is dat privé waarschijnlijk andersquote:Op woensdag 10 april 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze is z'n vriendin, niet z'n serveerster, al tipt @:Scrummie misschien wel goed.
Dit heeft hij echt al 100 keer verteld.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe heb je je vriendin eigenlijk leren kennen @:scrummie ?
Craigslistquote:Op woensdag 10 april 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe heb je je vriendin eigenlijk leren kennen @:scrummie ?
Sorry maat, maar de SC lees ik niet altijd terugquote:Op woensdag 10 april 2024 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heeft hij echt al 100 keer verteld.
Als je geen interesse hebt doe dan ook niet alsof
Goede constatering.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ek mod team : helemaal niets mis mee.
OS mod team: broddelwerk.
Oh, okequote:Op woensdag 10 april 2024 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat, maar de SC lees ik niet altijd terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |