@RamboDirk pakt altijd de Turkse kapper. Welke ga jij?quote:Op woensdag 10 april 2024 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag naar de kapper
In Drenthe kennen we dat niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk pakt altijd de Turkse kapper. Welke ga jij?
Leuk wetenswaardigheidje.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ging vroeger ook altijd naar een Turkse kapper, Mehmet, bij wie je ook altijd een kop koffie kreeg aangeboden.
Na de knip- en scheerbeurt had ik dan tien minuten om thuis te geraken want ik moest altijd vreselijk schijten van het bocht wat hij schonk.
Voorheen wel idd, inmiddels gewoon weer bij een Nederlandse barbier.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk pakt altijd de Turkse kapper. Welke ga jij?
@GGMM laat zich daarom ook enkel door een Nederlandse kapper knippenquote:Op woensdag 10 april 2024 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voorheen wel idd, inmiddels gewoon weer bij een Nederlandse barbier.
Bij die Turk altijd gedoe, maak je een afspraak met Hamid wordt je geknipt door Mo of een of andere stagiair die de taal niet machtig is. Afspraak regelmatig half uur te laat (lekker afraffelen vervolgens) en als je zelf 5 min. te laat bent gelijk janken, roddelen over andere klanten, zeuren als je wil pinnen ipv contant. Aangeven heeft geen zin want dan zijn ze gelijk gepikeerd of in hun eer gekrenkt.
Je hoort het wel ik loop leeg. Gewoon lekker weer hollandse knip.
Verstandige jongen man boomer die ver gaat komen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM laat zich daarom ook enkel door een Nederlandse kapper knippen
Prima. Ik zit aan de tramadol, heerlijk spul would recommend 9/10quote:
Daar zitten die fietsers ook massaal in. Je reactiesnelheid wordt er niet beter van.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima. Ik zit aan de tramadol, heerlijk spul would recommend 9/10
Apart, je wordt er bizar duf van.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten die fietsers ook massaal in. Je reactiesnelheid wordt er niet beter van.
https://www.eurosport.nl/(...)o9089067/story.shtmlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |