Die heb ik in de bioscoop gezien. De eerste dan.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:22 schreef Puzzie het volgende:
Gisteren met mij zoon alle Beverly Hills Cop films gezien , was ook wel weer grappig
Ik niet maar wel vroeger gezien uiteraard. Wel leuk om ze weer terug te kijkenquote:Op woensdag 10 april 2024 12:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Die heb ik in de bioscoop gezien. De eerste dan.
Hamburg?quote:
Mooie mok welquote:Op woensdag 10 april 2024 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar komt mijn mok vandaan.
[ afbeelding ]
Maar nee, daar ben ik niet.
Misschien is Hamburg dat ook welquote:
Leuk dat je daar nu bent!quote:Op woensdag 10 april 2024 19:52 schreef Prisha het volgende:
Net langs het huis van Walter en Skylar White in Albuquerque gereden
Coolquote:Op woensdag 10 april 2024 19:52 schreef Prisha het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:52 schreef Prisha het volgende:
In dat huis?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk dat je daar nu bent!Mijn nicht woont daar met haar gezin
Met pizza?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:52 schreef Prisha het volgende:
Geen pizzaquote:
quote:
Zit toevallig dit te kijken,quote:Op woensdag 10 april 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
Ook wel zin om wat te toeren door de VS nu
Goed accentje hebben die luiquote:Op woensdag 10 april 2024 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit toevallig dit te kijken,
interessant wel
Hij heeft meer van dit soort video's, in verschillende gebieden,quote:Op woensdag 10 april 2024 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed accentje hebben die lui
Ik ga hem niet helemaal afkijken want net wat te lang op dit moment maar ziet er leuk uit
Ik heb het nog opstaan, erg mooi gebied is dat zegquote:Op woensdag 10 april 2024 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft meer van dit soort video's, in verschillende gebieden,
accenten veranderen dus erg mee
Mooi, maar in de problemenquote:Op woensdag 10 april 2024 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het nog opstaan, erg mooi gebied is dat zeg
Wat heerlijk 80's ditquote:
Is dit dan de Amerikaanse ouderwetse versie van het huidige Europapa?quote:
Zoiets ja.quote:Op woensdag 10 april 2024 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dit dan de Amerikaanse ouderwetse versie van het huidige Europapa?
Die ken ik nog welquote:
Feli alvastquote:Op donderdag 11 april 2024 04:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
kut weeral wakker.
Ik ben bijna jarig
Gewoon gaan slapen. Red de avond meestal niet. Gaat niet zo erg lekker momenteel.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten ... geen voetbal of doe je nu ff een dutje
Sterkte.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapen. Red de avond meestal niet. Gaat niet zo erg lekker momenteel.
Sterkte met je gezondheid en terugkijken kan je ook ..quote:Op donderdag 11 april 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapen. Red de avond meestal niet. Gaat niet zo erg lekker momenteel.
Lekkerquote:
Proostquote:Op donderdag 11 april 2024 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit op de bank met een Schultenbräutje
Proostquote:Op donderdag 11 april 2024 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd !quote:
2 x hetzelfde maar met een ander soort woordquote:Op donderdag 11 april 2024 17:34 schreef sigme het volgende:
Nou, ik had me het kantoordagje wel weer. Vergaderingen afgewisseld met overleggen.
Dus je hebt gewoon een beetje zitten kleppen op je luie stoel in huis.. terwijl je naar de tuin keek.quote:
Was ie weer op de vlucht ? oh gewoon dood gegaan?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OJ Simpson is dood
Dat was mijn eerste kennismaking met het Amerikaanse rechtssysteem en natuurlijk die achtervolging
Ziek.. naar ik begreep.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ie weer op de vlucht ? oh gewoon dood gegaan?
Klinkt goed. Eet smakelijk!quote:Op donderdag 11 april 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !![]()
Zelfde dag als mijn dochter , met wie ik zo lekker ga uit eten in een nieuwe Franse Bistro.
Kan nooit slecht.. een Franse Bistro
Nee, zo erg was het net niet. Ik zat op kantoor. Mezelf maar opgesloten in een hokje zodat ik niet de hele kantoortuin tot last was.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon een beetje zitten kleppen op je luie stoel in huis.. terwijl je naar de tuin keek.
En dat noemt men werken![]()
Ik kijk veel true crime en heb hier ook een aantal docu's en filmpjes over gezien. Fascinerende zaak wel. Ik denk dat hij die moorden wel gewoon gepleegd heeft.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OJ Simpson is dood
Dat was mijn eerste kennismaking met het Amerikaanse rechtssysteem en natuurlijk die achtervolging
quote:Op donderdag 11 april 2024 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Moorden? Hij heeft toch dat blondje van hem beeeindigd, niet nog meer toch? In elk geval heb ik dat dan compleet gemistquote:Op donderdag 11 april 2024 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk veel true crime en heb hier ook een aantal docu's en filmpjes over gezien. Fascinerende zaak wel. Ik denk dat hij die moorden wel gewoon gepleegd heeft.
Nee. Ik wist niet dat ze een IPA hebben.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb je de Schultenbrau IPA al geprobeerd?
Ook haar (nieuwe) vriend is vermoordquote:Op donderdag 11 april 2024 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Moorden? Hij heeft toch dat blondje van hem beeeindigd, niet nog meer toch? In elk geval heb ik dat dan compleet gemist
Oh echt waar? Ik bedoel: ik geloof je op je woord hoor, maar dat is dus voor mij compleet nieuw.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook haar (nieuwe) vriend is vermoord
Die vriend van na haar dood ?quote:Op donderdag 11 april 2024 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook haar (nieuwe) vriend is vermoord
Gefeliciteerd met Dochter_op_Afstand_DOAquote:Op donderdag 11 april 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !![]()
Zelfde dag als mijn dochter , met wie ik zo lekker ga uit eten in een nieuwe Franse Bistro.
quote:Op donderdag 11 april 2024 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Dochter_op_Afstand_DOA![]()
En eet smakelijk
Felies en enjoyquote:Op donderdag 11 april 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo.. fris, fruitig en opgedoft![]()
Nog even een bakje koffie met een scheutje rum
Neem voor de verandering eens de trein richting de stad, kan wel een borrel gebruiken na deze hectische week.
Nu maar hopen dat dat ding zonder problemen rijd
< GoA gaat nu snel richting stationquote:BELANGRIJKE MEDEDELING
MANNENREGELS!!!
Wij horen altijd "de vrouwen-regels"
Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.
Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo 😏
1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat! 😉
1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt.
- Subtiele hints werken niet!
- Sterke hints werken niet!
- Kennelijke hints werken niet!
- ZEG HET MAAR GEWOON!
1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele
antwoorden op eigenlijk alle vragen.
1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons 🤐
1. Alles wat we zeggen kan twee kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant 😇
1. Of je zegt ons wat te doen, of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg. Wij ook.
1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga
dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden... 🤷🏻♂️
1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Echt! 😇
1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.
1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...
1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
Stuur dit door aan zoveel mogelijk mannen. Om ze te laten lachen.
Stuur dit door aan zoveel mogelijk vrouwen. Kunnen ze wat leren.
Dit past helaas niet op een tegeltjequote:Op donderdag 11 april 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom net op twitter dit tegen
[..]
< GoA gaat nu snel richting station
We zullen het op wat stenen tafelen beitelenquote:
Ja sinds een tijdje. Ik vind hem wel lekkerquote:Op donderdag 11 april 2024 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik wist niet dat ze een IPA hebben.
Nog een hip achtig blikje ookquote:Op donderdag 11 april 2024 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sinds een tijdje. Ik vind hem wel lekkeren is stuk goedkoper dan de IPA biertjes die de AH aanbiedt. Die zijn meestal vanaf 2 euro per blikje.
Best getest ook nog zie ik
[ afbeelding ]
Best getest door wie? Chantal?quote:Op donderdag 11 april 2024 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sinds een tijdje. Ik vind hem wel lekkeren is stuk goedkoper dan de IPA biertjes die de AH aanbiedt. Die zijn meestal vanaf 2 euro per blikje.
Best getest ook nog zie ik
[ afbeelding ]
Chantal en mij.quote:
quote:
In m'n dromenquote:
quote:
Hier heb je alvast een opzetjequote:Op donderdag 11 april 2024 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
We zullen het op wat stenen tafelen beitelen
[ afbeelding ]
Gaat Mozes Gast er op toezien dat ze gerespecteerd worden natuurlijkquote:
Nog meer sprookjesquote:Op donderdag 11 april 2024 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat Mozes Gast er op toezien dat ze gerespecteerd worden natuurlijk
quote:Op donderdag 11 april 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
Rip Joey![]()
https://speld.nl/2024/04/(...)s-gescout-door-ajax/
Dank je wel, en gefeliciteerd met je dochter. Ik hoop dat je een toffe avond hebtquote:Op donderdag 11 april 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !![]()
Jij ook Van Harte Gefeliciteerd met dochterlief!!quote:Op donderdag 11 april 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !![]()
Gefeliciteerd met je dochter.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !![]()
Vriezer vullenquote:Op vrijdag 12 april 2024 07:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Zo naar de slager, de vier lammeren die we daarheen brachten weer ophalen.
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2024 07:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Zo naar de slager, de vier lammeren die we daarheen brachten weer ophalen.
Ligt ook aan de Zwisters, die zijn klaar met de Duitsers, en dan vooral de eindeloze vertragingenquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:23 schreef pullup het volgende:
Goffer, deze was ideaal![]()
https://www.at5.nl/artike(...)t-directe-verbinding
Cutequote:
Heerlijkquote:
Jij met je panda'squote:
Luie dondersquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij met je panda's![]()
Wat kunnen die beesten chillen zeg![]()
quote:
Daar haak ik wat later graag bij aanquote:
quote:
Maar Henny zingt: laat de limonade nu maar knallen.quote:
alweer ?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef aloa het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://twitter.com/AMAZl(...)BevU6X6FjVd8m3A&s=19
Mijn portugees is niet meer wat het geweest isquote:
Die drinkt ie maar lekker zelf op danquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Henny zingt: laat de limonade nu maar knallen.
Hij heeft het overleefd sinds vanochtendquote:
Dan is het geen Sigme lammetjequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft het overleefd sinds vanochtend
Zo is dat.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Die drinkt ie maar lekker zelf op dan
Nee die zit aan het spit ondertussenquote:
Oh die lees ik nooit ...quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:21 schreef pullup het volgende:
Ik weet was ze zei overigens![]()
Het is wel uit de comments er onder te halen
Meestal niet maar ik had een vermoeden dat daar wel wat te vinden wasquote:
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
OK maar nu weten we het nog steeds nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal niet maar ik had een vermoeden dat daar wel wat te vinden was
Ze wil haar kussen en op haar hittenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar nu weten we het nog steeds niet
Nee hitten als in versierenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
hitten als in slaan of zitten als in typo?
Neuh, is een oude fotoquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Vet!quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:38 schreef Prisha het volgende:
Hoi hoi! Dit is mijn foto van Totality. Ik ben er heel blij mee!
Gatesville, Texas, 8 april 13:36
[ link | afbeelding ]
Ik wil dezequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef aloa het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://twitter.com/AMAZl(...)BevU6X6FjVd8m3A&s=19
Wauw!!! Wat een mooie plaat Prishiebeebquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:38 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:38 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een prachtige foto's!quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:39 schreef Prisha het volgende:
En nog een andere foto die ik ook mooi vindt, je ziet een mooie sunspot.
[ link | afbeelding ]
Nee, die mogen ook eerst een jaar rondhuppelen. Ze waren tussen de 15 en 20kg schoon aan de haak, en dat leverde dan in totaal 50kg vlees op. Kost per schaap ¤100,-quote:
8¤ /kilo netjes voor lamsvleesquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, die mogen ook eerst een jaar rondhuppelen. Ze waren tussen de 15 en 20kg schoon aan de haak, en dat leverde dan in totaal 50kg vlees op. Kost per schaap ¤100,-
Dus ¤400,- voor 50kg vlees. 't Is maar goed dat het erg lekker is.
Heilig Vormsel van Wiebke.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!£![]()
![]()
Wat ga je doen op je verjaardag?
Goed bezigquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Môgge!
Heb er al een hele tour opzitten.. Boodschappen en getanked in Duitsland. Plantjes gehaald bij de kweker...
En het is pas half elf![]()
Nu koffie
Tnx!quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik zit nog aan mijn eerste Schultenbräu
Liggend Fokkenquote:
Ja hoor. Alles goed hier.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx!
Maareh.. Gaat het wel goed met je?
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liggend FokkenZeker ook nog op je telefoon?
Twee dingen die ik niet voor elkaar krijg.
Met Fokken. liggen of je mobiel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ga nu ermee stoppen voor deze ochtend
Allemaal want moet zo wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Fokken. liggen of je mobiel?
Vragen...vragen...
Netjes!quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Môgge!
Heb er al een hele tour opzitten.. Boodschappen en getanked in Duitsland. Plantjes gehaald bij de kweker...
En het is pas half elf![]()
Nu koffie
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Dan kun je wel wat koffie gebruiken
Man man man... Wat een wereldquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:48 schreef Domnivoor het volgende:
Ik volg het nieuws uit Sydney…
Er is ook al een ontspoord topic over.
De maatschappij, dat ben jij,quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De maatschappij, dat ben jij,
was dat niet ooit ergens een slogan van oid?
WTF!!quote:
En nu is Mies zelf de omaquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
WTF!!
Ik klikte hem aan... maar verwachtte dit niet.
Nou...2002.. dat hebben jullie goed gedaan.. het is uitgekomen...
Ja! Die had ik ook net nog ff gekeken.. Kan niet geloven dat dit zo uitgezonden werd.quote:
Wauwquote:
Hoezo dat? Duidelijkheid is toch gewoon gewenst?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwJe zou denken dat dit een parodie is ofzo
quote:
Echt hè.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwJe zou denken dat dit een parodie is ofzo
Ow gelukkig, je leeft nog. Ik hoorde van een steekpartij in jouw woonplaats.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk weer hier, zonnig, warm...
Nu lekker een biertje , buiten met de laptop
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gelukkig, je leeft nog. Ik hoorde van een steekpartij in jouw woonplaats.
Ik dacht dat daar nooit iets gebeurde.
Lekker genietenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:53 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijke luie middag buiten met mijn ereader doorgebracht, tijd voor een IPA.
Zekers. En toch wel een beetje met weemoed terug denken aan de bierproeverij vrijdagavonden op FOK!quote:
Gouden tijden met een wit schuimkraagjequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers. En toch wel een beetje met weemoed terug denken aan de bierproeverij vrijdagavonden op FOK!
Dan weet je wat @D. te doen staat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers. En toch wel een beetje met weemoed terug denken aan de bierproeverij vrijdagavonden op FOK!
Ja die heeft geen zin meerquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet je wat @:D. te doen staat?
Zeker, hij is heel druk met de F1 races, de enige die nog boven me staatquote:
Dan moet je even knoeien met zijn banden,quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, hij is heel druk met de F1 races, de enige die nog boven me staat
Goed plan, ik moet wel wat verzinnen om hem af te leiden op zijn minst jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je even knoeien met zijn banden,
of wat suiker in de benzine ofzo
Energiedrink is hoe dan ook foutquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:37 schreef pullup het volgende:
Ik moet hem dit maar proberen te laten drinken
[ x ]
Als je gewoon een patatje wil hebben nietquote:
Met bier moet dat lukken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan, ik moet wel wat verzinnen om hem af te leiden op zijn minst ja
Dat is wel een beetje zijn Achilleshiel jaquote:
Hulloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |