Sterkte met je gezondheid en terugkijken kan je ook ..quote:Op donderdag 11 april 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapen. Red de avond meestal niet. Gaat niet zo erg lekker momenteel.
Lekkerquote:
Proostquote:Op donderdag 11 april 2024 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit op de bank met een Schultenbräutje
Proostquote:Op donderdag 11 april 2024 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd !quote:
2 x hetzelfde maar met een ander soort woordquote:Op donderdag 11 april 2024 17:34 schreef sigme het volgende:
Nou, ik had me het kantoordagje wel weer. Vergaderingen afgewisseld met overleggen.
Dus je hebt gewoon een beetje zitten kleppen op je luie stoel in huis.. terwijl je naar de tuin keek.quote:
Was ie weer op de vlucht ? oh gewoon dood gegaan?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OJ Simpson is dood
Dat was mijn eerste kennismaking met het Amerikaanse rechtssysteem en natuurlijk die achtervolging
Ziek.. naar ik begreep.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ie weer op de vlucht ? oh gewoon dood gegaan?
Klinkt goed. Eet smakelijk!quote:Op donderdag 11 april 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !![]()
Zelfde dag als mijn dochter , met wie ik zo lekker ga uit eten in een nieuwe Franse Bistro.
Kan nooit slecht.. een Franse Bistro
Nee, zo erg was het net niet. Ik zat op kantoor. Mezelf maar opgesloten in een hokje zodat ik niet de hele kantoortuin tot last was.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon een beetje zitten kleppen op je luie stoel in huis.. terwijl je naar de tuin keek.
En dat noemt men werken![]()
Ik kijk veel true crime en heb hier ook een aantal docu's en filmpjes over gezien. Fascinerende zaak wel. Ik denk dat hij die moorden wel gewoon gepleegd heeft.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OJ Simpson is dood
Dat was mijn eerste kennismaking met het Amerikaanse rechtssysteem en natuurlijk die achtervolging
quote:Op donderdag 11 april 2024 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Moorden? Hij heeft toch dat blondje van hem beeeindigd, niet nog meer toch? In elk geval heb ik dat dan compleet gemistquote:Op donderdag 11 april 2024 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk veel true crime en heb hier ook een aantal docu's en filmpjes over gezien. Fascinerende zaak wel. Ik denk dat hij die moorden wel gewoon gepleegd heeft.
Nee. Ik wist niet dat ze een IPA hebben.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb je de Schultenbrau IPA al geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |