Ik hoop dat Glenn wint of Randy JImmy zekers nietquote:Op woensdag 10 april 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij Glenn
Dan Randy
En dan Jimmy
En als laatste Alice

Ik denk dat jou hoop in vervulling gaatquote:Op woensdag 10 april 2024 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Glenn wint of Randy JImmy zekers niet

Die staat zometeen bij hun die vrouw en die vent met die pet.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
BB roept Alice naar de dagboekkamer en Alice zegt: dat is niet BB of hij is er niet he..<<iets in die aard...(ik schrok van het bericht dat de moeder van Tom is overleden)
Dus ze kunnen horen aan de stem wie roept of het de echte BB is of de nep BB

Kan ik het wel mee eens zijnquote:

Ja je hoort wanneer het de band is of BB zelfquote:Op woensdag 10 april 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:

Ja dat denk ik ook maar ik hoop dat hij niet wintquote:Op woensdag 10 april 2024 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
nummer 3 zeker naar de finale
Staat gunstig in de polls, en daar nog de enigste Belg.

Naast die paar fans van Ashley ( veel zijn het er niet want anders zat Ashley nog in dat huis) die op Glenn stemmen zijn het denk ik vooral Belgen die op Glenn stemmen. Is wel logisch. De enige Belg nog.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
nummer 3 zeker naar de finale
Staat gunstig in de polls, en daar nog de enigste Belg.

Het is de oma van Tomquote:Op woensdag 10 april 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
BB roept Alice naar de dagboekkamer en Alice zegt: dat is niet BB of hij is er niet he..<<iets in die aard...(ik schrok van het bericht dat de moeder van Tom is overleden)

BB / Poluitslagenquote:

Jeetje heftig. In dat geval is het maar goed geweest dat hij voortijdig het huis moest verlaten. Kon hij haar nog zien ♡quote:Op woensdag 10 april 2024 09:45 schreef tassie127 het volgende:
Lees op insta van Tom dat zijn moeke is overleden….

De voltallige volvo fabriek in oostakker waar Glen werkt zal wel op hem stemmen, das een slordige 5 a 7000 man .😲😲😜quote:Op woensdag 10 april 2024 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Naast die paar fans van Ashley ( veel zijn het er niet want anders zat Ashley nog in dat huis) die op Glenn stemmen zijn het denk ik vooral Belgen die op Glenn stemmen. Is wel logisch. De enige Belg nog.

dat is lief het maakt me niet echt heel veel uit heb eigenlijk niet heel veel met de laatste maar wel wil ik dat JImmy er nu uit gaat verders ach ja duim voor de andere 3quote:Op woensdag 10 april 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat jou hoop in vervulling gaat

ik had het ook gehoord maar misschien was het vanmorgen al voor hun bekend denk niet dat er echt een andere stem is anders hoorde wij het ook welquote:Op woensdag 10 april 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:

wat ben je schappelijk hahaquote:

Omdat na duizenden stemmen die extra paar stemmen het verschil vaak niet zullen maken.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:29 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom die Poll van Salar altijd eerder gesloten wordt. Terwijl je dan nog uren kan stemmen op de site van BB. Hoe kan het dan dat die poll altijd nog klopt? Ik heb wel eens het idee dat Salar voor BB werkt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |