Ik heb hem vanaf het begin sympathiek gevonden, een leuke vent, van mij mag hij winnenquote:Op woensdag 10 april 2024 09:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daarom is hij zo populair, mensen geloven het.
Heel heel erg. je moet er niet aan denken.....quote:Op woensdag 10 april 2024 09:52 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Dat was toch die dame die bij zijn vertrek in de studio zat?
Ze zijn in het huis wat onrustig. Nog een uurtje.
Hij is dan heel erg goed.....quote:Op woensdag 10 april 2024 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf het begin sympathiek gevonden, een leuke vent, van mij mag hij winnen![]()
ik zie hem geen toneel spelen om zieltjes te winnen eigenlijk.
Dit is de moeder van Tom, die leeft nog, zijn oma is overleden..quote:
wow serieus ?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:45 schreef tassie127 het volgende:
Lees op insta van Tom dat zijn moeke is overleden….
Gelukkig, kan ook eigenlijk niet . In het gezin is oma van Fin ontzettend belangrijk .quote:Op woensdag 10 april 2024 10:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is de moeder van Tom, die leeft nog, zijn oma is overleden..
Van mij Glennquote:
Dat doet hij altijd, haar vaste mannetje voor dat.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
Randy brengt de zender bij Alice aan, hij kent het riedeltje inmiddels zegt hij
Waarschijnlijk de laatste keerquote:Op woensdag 10 april 2024 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd, haar vaste mannetje voor dat.
Wat!!quote:Op woensdag 10 april 2024 09:45 schreef tassie127 het volgende:
Lees op insta van Tom dat zijn moeke is overleden….
Normaal dat een jonge meid er goed wil uitzien.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:08 schreef espri het volgende:
Nou, er is weer een gezicht op geschilderd dus klaar om in de zon te liggen.
Dus al die tijd een glibberig mannetje......quote:Op woensdag 10 april 2024 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hij haar foto boven zijn bed hangt en dan emotioneel er naar gaat staren is puur tactisch,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |