https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maduro is kandidaat bij Almere City.
Je praat de hele dag in het Engelsquote:
For sure.quote:
Kaal scheren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Haaland probeert een bal te controleren
Balverlies.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert City met de UCL 2023/24.
Clubs durven meer risico's te nemen omdat een uitdoelpunt minder waarde heeftquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:40 schreef Bezsen het volgende:
@:Tarado z'n voorspelling dat 1e wedstrijden vaak niet leuk zijn is niet uitgekomen
Dat is inderdaad een voordeel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:42 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Clubs durven meer risico's te nemen omdat een uitdoelpunt minder waarde heeft
Hoe was dat in het verleden niet zo?quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Echter de ploeg die de tweede wedstrijd thuis speelt heeft nu altijd het voordeel bij verlenging/penalties.
Ik vond het in het verleden altijd oneerlijk dat in verlenging het uitdoelpunt nog steeds zwaarder telde.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een voordeel.
Echter de ploeg die de tweede wedstrijd thuis speelt heeft nu altijd het voordeel bij verlenging/penalties.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:01 schreef Zipportal het volgende:
EK Forum 2024 moderator is nog afwezig. @:coco
Van mij hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Grote dag voor Ipswich morgen, @:Bezsen .
Als Norwich en WBA maar wegblijven.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet.
Wel jammer dat Southampton het zo heeft verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |