Daar schrijf je dit:quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En ook daar heb ik al antwoord op gegeven in post #198
Dat is een vraag.quote:Iemand die een oorlogsgebied ontvlucht is geen vluchteling?
tering wat kan jij een argument zo draaien alsof je erzelf niet mee bent begonnen.quote:En weer met de aanname dat die smokkelaars zelf vluchtelingen zijn.
Het argument lijkt me duidelijk: het staat niet vast dat die smokkelaars zelf vluchtelingen zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:38 schreef DeMolay het volgende:
[..]
tering wat kan jij een argument zo draaien alsof je erzelf niet mee bent begonnen.
Erg Kunstig
Q.E.D.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het argument lijkt me duidelijk: het staat niet vast dat die smokkelaars zelf vluchtelingen zijn.
En kennelijk heb jij daar niets aan toe te voegen.
Een fittie tussen David en Noah is breaking?quote:
Gaat niet echt lekker met de USA.quote:
Het is niet echt nieuws, al langer is bekend dat met name de NAVO niet goed is uitgerust om wapen voorraden snel aan te vullen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Gaat niet echt lekker met de USA.
Ze zullen het best zwaar krijgen de komende jaren.
Meerdere landen zijn er op uit om de werelddominantie van de USA te ondermijnen.
Een aantal landen zijn ook bezig om hun goudvoorraden in de USA terug te halen.
Nou zal dat niet direct een groot probleem zijn maar het is wel een teken aan de wand.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is niet echt nieuws, al langer is bekend dat met name de NAVO niet goed is uitgerust om wapen voorraden snel aan te vullen.
Dat is ook decennialang niet nodig geweest.
En dus is er een omschakeling nodig.
Leuk, een Nederlands pro Russisch telegram kanaalquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:49 schreef Candymannetje het volgende:
Ze hebben een aardige tentoonstelling gemaakt met westers materiaal in Moskou.
https://t.me/berichten_uit_Donbass/17063
Klopt, propaganda met als doel de oorlog te winnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:45 schreef Candymannetje het volgende:
Is gewoon propaganda toch?
Kijk wat wij allemaal buit maken, de tegenstander stelt niks voor.
Je mag ook een donatie doen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:51 schreef Candymannetje het volgende:
Zouden ze die Hummers verkopen?
Voor een mooi prijsje wil ik er wel wat overnemen.
Die snap ik sowieso niet echt, als ze het er erger uit hadden willen laten zien dan hadden ze er wel een paar anti tank raketten tegenaan geschoten op een verlaten schietterrein voor ze het Moskou in roldenquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:50 schreef over_hedge het volgende:
het filmpje dat ze een loop van een tank expres kapot gingen maken zodat het er erger uit ziet vond ik dan wel weer grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |