Wordt de trend van de avondquote:
Ook als hij eruit ziet als Daniël de Ridder?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er een Brabants dialect tegenover me zit dan ben ik gewoon klaar, sorry
Daniel is de belichaming van hersens en fatsoen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook als hij eruit ziet als Daniël de Ridder?
Hmm ja, ik dacht gewoon veel geluid en rommel, leek me niet iets voor hsp-ers, maar heb oprecht geen idee.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kunnen die huisdieren ook niet rust/structuur geven? Voor mijn gevoel hebben ze juist wel vaak huisdieren.
Je pakte wel een erg lastige aflevering mee.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Lang niet gekeken, maar het viel weer niet mee…
Denk dat het bij hsp meer om plotselinge geluiden en gebeurtenissen gaat. Niet zozeer om vertrouwde geluiden van een huisdier waarvan je zeg maar weet dat ie geluid maakt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik dacht gewoon veel geluid en rommel, leek me niet iets voor hsp-ers, maar heb oprecht geen idee.
Dan probeer ik het binnenkort nog maar een keer…quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je pakte wel een erg lastige aflevering mee.
Ah dat kan natuurlijk ook best, ik heb niet zo heel veel ervaring met hsp en huisdieren. Ik heb een tijdje een parkiet gehad, op een gegeven moment werd ik wel hsp van zijn getweetquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat het bij hsp meer om plotselinge geluiden en gebeurtenissen gaat. Niet zozeer om vertrouwde geluiden van een huisdier waarvan je zeg maar weet dat ie geluid maakt.
Al maken van die kleine kefferhontjes het wel erg lastig denk ik.![]()
Ha ha. 50 jaar geleden een hondje. Die heette Cruijff. Was er iemand uit Bommel ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:tong80 @:de_boswachter
Heb jij een huisdier?
Is het nog steeds plaatsvervangende schaamte ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Lang niet gekeken, maar het viel weer niet mee…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |