Lekker!quote:
Joehoe weer een 4-packquote:Op woensdag 17 april 2024 18:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ugh ik weet niet wat ze hierin gooien (crack?!) maar ze zijn zo hemelsssssss:
[ afbeelding ]
Precies mijn favorieten! Die icing ook weerquote:Op woensdag 17 april 2024 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Joehoe weer een 4-pack![]()
Die cinnamon square en Oreo birthday lijken me zo lekker!![]()
Geniet ervan!
Ohh heerlijke spaghetti’s! En tempranilloquote:Op woensdag 17 april 2024 22:37 schreef foodlover het volgende:
Voor mij spaghetti carbonara en voor meneer spaghetti aglio olio peperoncino. Erbij een "Caperucita (=Roodkapje) Tinta" een rood goedkoop wijntje maar prima smakend, Tempranillo en Shiraz blend.
Bohhhhhhquote:
Een goede lasagne, dat is al even geleden. Alleen maar slechte op laatste tijd.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:04 schreef Kanaroe het volgende:
Krijg vanavond oudste zoon met zijn nieuwe liefde aan den dis, dus heb ik een grote pan ragú alla bolognese in de oven staan om straks een 5-laags lasagne op te bouwen, met bechamel en veel geraspte parmezaan en mozzarella![]()
En een groene salade met cherrytomaatjes voor erbij
Hopelijk lust ze dat.......![]()
En anders maar niet......
Das balen!quote:Op donderdag 18 april 2024 15:15 schreef anndb het volgende:
[..]
Een goede lasagne, dat is al even geleden. Alleen maar slechte op laatste tijd.
Heerlijk! Als ze dat niet lust is ze een moeilijke eter en had je zoon dat wel mogen vertellenquote:Op donderdag 18 april 2024 15:04 schreef Kanaroe het volgende:
Krijg vanavond oudste zoon met zijn nieuwe liefde aan den dis, dus heb ik een grote pan ragú alla bolognese in de oven staan om straks een 5-laags lasagne op te bouwen, met bechamel en veel geraspte parmezaan en mozzarella![]()
En een groene salade met cherrytomaatjes voor erbij
Hopelijk lust ze dat.......![]()
En anders maar niet......
Ik kreeg te horen dat ze niet van warme/gewelde rozijnen houdt, nou blijft nog genoeg keus over dacht ik zoquote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk! Als ze dat niet lust is ze een moeilijke eter en had je zoon dat wel mogen vertellen
Doet me denken aan mijn schoonzus. Toen die voor het eerst bij me kwam eten vroeg ik of ze iets niet lustte: geen groene groentes, geen paddestoelen, niks uit de zee. Geen kaas Geen ui, tomaat en knoflook. Liever ook niet pittigquote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk! Als ze dat niet lust is ze een moeilijke eter en had je zoon dat wel mogen vertellen
Vrees dat zo'n grote schaal dan ook niet op menu gaat staan, ook al prima in te vriezen maargoed. Wil daar niet zo'n gevulde vriezer als eerst aanleggen, denk ik....quote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Das balen!
Beter geen lasagne dan zo'n kleffe natte lasagne
Hopelijk kun je binnenkort weer zelf kokkerellen
Snap ik, ik maak het ook zelden. Alleen in het geval van meerdere disgenoten loont het de moeitequote:Op donderdag 18 april 2024 15:53 schreef anndb het volgende:
[..]
Vrees dat zo'n grote schaal dan ook niet op menu gaat staan, ook al prima in te vriezen maargoed. Wil daar niet zo'n gevulde vriezer als eerst aanleggen, denk ik....
En anders wel een grote vriezer haal ik hier bij mijn favo italiaan wel even wat porties op en vries die in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |