Imca Marina. Sorry voor deze suggestie. Straks wordt het nog een onzin-topic.quote:
Hij heeft genoeg vrije tijd zo blijkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Memphis kan zich beter richten op zijn voetbal in plaats van dit:
Verboden om hobby s buiten het voetbal te hebben als je een kleurtje hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg vrije tijd zo blijkt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verboden om hobby s buiten het voetbal te hebben als je een kleurtje hebt
Dan heb je zoals Co Adriaanse het zou zeggen, een Peruviaanse panfluitspeler bandquote:
Net als die, dinges, hoe heet-ie ook alweer? Nam een plaatje op met een reggae band. Relevation Time dacht ik. Nooit meer iets van gehoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Memphis kan zich beter richten op zijn voetbal in plaats van dit:
Oh wee, als je niet met de meute meeloopt. Heerlijk hoe hij op het gezeik reageert. Klasbak.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verboden om hobby s buiten het voetbal te hebben als je een kleurtje hebt
Welk doelpunt van de 45 vond je het minst ?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Zo'n haarband is natuurlijk niet zo boeiend, maar tegelijkertijd zal ik er niet zo rouwig om zijn wanneer deze speler zich ex-international mag noemen. Kan me geen vervelender type herinneren in Oranje, afgezien van Promes. Wat een wonderlijk toeval dat dit vriendjes zijn van elkaar.
Hij was één van de beste.quote:
Precies, altijd in beweging en gaten creërend.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:22 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk dat mensen hier de meevoetballende kwaliteiten van de Memph nogal onderschatten.
Heb je met je ogen dicht gekeken alle aanvallen liepen spaak bij hem.quote:
Moet ik hier op reagerenquote:Op zondag 16 juni 2024 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je met je ogen dicht gekeken alle aanvallen liepen spaak bij hem.
Knap wat Weghorst doet maar als je daarmee zou beginnen is dat wel extreem armoedig.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:25 schreef byah het volgende:
Het is gewoon jammer dat hij zo'n grote irritatiefactor heeft. Hij kan een wedstrijd beslissen, maar kan ook heel veel kansen missen. Doe mij maar een type Wout
Valt eigenlijk wel mee. Het is ook een beetje het vooroordeel tegen het lompe fysiek. Hij brengt wat extra's als aanspeelpunt, heel veel energie en is best een aardige afmaker. Ik kan me nog een EK herinneren dat er campagne werd gevoerd om Van Persie, topscorer van de PL, uit de spits te halen voor Huntelaar. Die kon nog minder goed voetballen en had alleen een beter schot maar minder kopkracht en gaf in de grote wedstrijden nooit thuis.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Knap wat Weghorst doet maar als je daarmee zou beginnen is dat wel extreem armoedig.
Bij United was het commentaar juist vaak dat hij goed speelde maar niet scoorde. In feite doet hij in Oranje de laatste paar wedstrijden allebei, meer nog dan Depay.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Het is ook een beetje het vooroordeel tegen het lompe fysiek. Hij brengt wat extra's als aanspeelpunt, heel veel energie en is best een aardige afmaker. Ik kan me nog een EK herinneren dat er campagne werd gevoerd om Van Persie, topscorer van de PL, uit de spits te halen voor Huntelaar. Die kon nog minder goed voetballen en had alleen een beter schot maar minder kopkracht en gaf in de grote wedstrijden nooit thuis.
Het is ook vaak een populariteitswedstrijdje waarna allerlei kwaliteiten worden toegedicht of ontzegd. Weghorst spreekt zomaar de media tegen en liet zich zelfs niet prikken, dan is het al snel te mager.
Je kan nu ook met Zirkzee beginnen en Weghorst behouden als supersub.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Knap wat Weghorst doet maar als je daarmee zou beginnen is dat wel extreem armoedig.
Zoveel kansen kreeg hij ook niet, ook omdat hij niet in de punt stond meestal. Maar hij verzoop wel een beetje in het tempo en handelingssnelheid van de PL, zoals zoveel spelers trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij United was het commentaar juist vaak dat hij goed speelde maar niet scoorde. In feite doet hij in Oranje de laatste paar wedstrijden allebei, meer nog dan Depay.
Nee bij United speelde hij ook niet goed. Hij werd misbruikt als 9,5 en daarom hadden mensen een beetje medelijden en hij deed wat hij kon.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij United was het commentaar juist vaak dat hij goed speelde maar niet scoorde. In feite doet hij in Oranje de laatste paar wedstrijden allebei, meer nog dan Depay.
Huntelaar had ik ook niets mee, die fanclub heb ik ook nooit gesnapt. Weghorst is inderdaad buiten de 16 nog wel beter. 3 jaar geleden had het gekund als je hoog pressing zou spelen, toen had hij de energie nog om af te jagen en was hij bewegelijker. Nu is het een soort John Bosman, dat is zeker tegenwoordig niet goed genoeg.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Het is ook een beetje het vooroordeel tegen het lompe fysiek. Hij brengt wat extra's als aanspeelpunt, heel veel energie en is best een aardige afmaker. Ik kan me nog een EK herinneren dat er campagne werd gevoerd om Van Persie, topscorer van de PL, uit de spits te halen voor Huntelaar. Die kon nog minder goed voetballen en had alleen een beter schot maar minder kopkracht en gaf in de grote wedstrijden nooit thuis.
Het is ook vaak een populariteitswedstrijdje waarna allerlei kwaliteiten worden toegedicht of ontzegd. Weghorst spreekt zomaar de media tegen en liet zich zelfs niet prikken, dan is het al snel te mager.
Schoenverkopers en hun relaties met de media vermoed ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huntelaar had ik ook niets mee, die fanclub heb ik ook nooit gesnapt.
Je zou meer een punt hebben als hij niet minder 90 minuten per goal nodig had en er niet twee inlegt tegen een topland als Argentinië. Het is een beperkte speler maar in Nederland met zijn kleine bevolking heb je altijd te maken posities die door een beperkte speler moeten worden ingevuld.quote:Weghorst is inderdaad buiten de 16 nog wel beter. 3 jaar geleden had het gekund als je hoog pressing zou spelen, toen had hij de energie nog om af te jagen en was hij bewegelijker. Nu is het een soort John Bosman, dat is zeker tegenwoordig niet goed genoeg.
En we gaan soms net iets te lang door met de bekende smaken uit angst voor verandering.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schoenverkopers en hun relaties met de media vermoed ik.
[..]. Het is een beperkte speler maar in Nederland met zijn kleine bevolking heb je altijd te maken posities die door een beperkte speler moeten worden ingevuld.
Ik ben er op zich wel voor om niet de waan of vorm van de dag te volgen en vertrouwen te houden in spelers die het hebben laten zien. Maar Depay is nou niet echt een betrouwbare kracht gebleken de laatste jaren. Bergwijn is dat nog noiit geweest en Wijnaldum ging naar de zandbak. Dat is een keuze tegen het Nederlands elftal.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En we gaan soms net iets te lang door met de bekende smaken uit angst voor verandering.
Daarom dar Memphis ook nog speelt mits fit en Wijnaldum Bergwijn en Blind bij de selectie zitten.
Daarom zou ik in deze omstandigheden met Zirkzee beginnen met Weghorst nog altijd als supersub en had Summervile meegenomen ipv van Bergwijn. Blind heeft geluk dat Malacia en Hartman geblesseerd zijn. Wijnaldum ook geluk gehad dat zo beetje elke andere middenvelder van oranje niveau is afgehaakt vlak voor het EK al had Koeman hem sowieso meegenomen daar is waarschijnlijk die “niet helemaal fit is niet mee”regel van hem ook voor gecreëerd zodat hij nu Wijnaldum wel moest meenemen.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben er op zich wel voor om niet de waan of vorm van de dag te volgen en vertrouwen te houden in spelers die het hebben laten zien. Maar Depay is nou niet echt een betrouwbare kracht gebleken de laatste jaren. Bergwijn is dat nog noiit geweest en Wijnaldum ging naar de zandbak. Dat is een keuze tegen het Nederlands elftal.
Ik denk dat de echt zeer matige wedstrijd tegen Frankrijk verklaart waarom veel mensen liever eens een ander zien op die positie.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dus omdat ze 0-0 spelen tegen Frankrijk(de beste in de wereld, als je mij vraagt) moet ie weg volgens de haters.
Volgens mij komt het door dat liedje die hij samen met dhr Akwasi uitbracht.
Ineens kwam in de NL media, dat het gros van NL hem niet wilde, na de wedstrijd tegen Frankrijk. Met peilingen en nummers/procenten onderbouwd.
Dat viel wel erg op.
Gewoon niet bemoeien, laat de professionals maar beslissen of iemand wel/niet speelt, toch?
Massaal druk op de trainer uitoefenen om hem niet te selecteren, tjonge jonge jonge. Waar halen ze de moed vandaan? pvv als je het mij vraagt.
Statistieken zeggen niks in het voetbal, kijk maar naar F. de Jong. Het is dat ie geblesseerd is, anders zou ie altijd in de basis hebben gestaan, ongeacht of ie scoort of assist geeft.
Ik snap nooit zo goed waar men dat "hij kan een wedstrijd beslissen" vandaan haalt.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:25 schreef byah het volgende:
Hij kan een wedstrijd beslissen, maar kan ook heel veel kansen missen.
Hoe zit dat met bijvoorbeeld Robben?quote:Op maandag 24 juni 2024 10:17 schreef RamboDirk het volgende:
https://www.voetbalstats.nl/spelernedxi.php?persid=15891
Check die lijst.
90% van zijn doelpunten is tegen dwergen, in belangrijke wedstrijden onzichtbaar. Totaal geflatteerde stats.
Memphis vergelijken met Robben is echt vloeken in de kerkquote:Op maandag 24 juni 2024 21:54 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bijvoorbeeld Robben?
Ik doel puur op de cijfers.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Memphis vergelijken met Robben is echt vloeken in de kerk
Koemanquote:Memphis Depay staat morgenavond tegen Oostenrijk in de basis bij Oranje, zo vertelt bondscoach Ronald Koeman maandagavond. Van een 'nationale discussie' over de spits heeft de bondscoach weinig meegekregen.
"Ik twijfel totaal niet aan hem", zegt Koeman. "Natuurlijk kan en moet het beter, maar er zit ook een verleden bij van wedstrijdritme. Memphis zal net als wij allemaal in het toernooi moeten groeien."
https://nos.nl/artikel/25(...)-totaal-geen-twijfel
Klopt.. het is een enorme kneus en faalhaas..voor mij is het lastig om te begrijpen dat deze prutser nog topscorer allertijden van Oranje kan worden. Hoe dan? 🤣quote:Op maandag 24 juni 2024 21:18 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waar men dat "hij kan een wedstrijd beslissen" vandaan haalt.
Depay heb ik tot heden alleen ballen zien afgeven door onzuivere passes en vrije trappen zien vernachelen.
Gewoon het netje vinden. Iets waar van Basten, Kluivert etc iets meer moeite mee had.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. het is een enorme kneus en faalhaas..voor mij is het lastig om te begrijpen dat deze prutser nog topscorer allertijden van Oranje kan worden. Hoe dan? 🤣
Die scoorden ook tegen toplanden en namen minder strafschoppen.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:47 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Gewoon het netje vinden. Iets waar van Basten, Kluivert etc iets meer moeite mee had.
Het is nou ook niet alsof we enorm veel beter hebben. Aan de andere kant verdient Weghorst het ook wel om wel eens een keer in de basis te staan in plaats van Memphis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:57 schreef byah het volgende:
Koeman heeft gewoon gekozen om met een type als Memphis voorin te spelen, er is geen andere speler in de selectie die kan spelen zonder het hele systeem om te gooien.
BROBBEASTquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is nou ook niet alsof we enorm veel beter hebben. Aan de andere kant verdient Weghorst het ook wel om wel eens een keer in de basis te staan in plaats van Memphis.
Heeft het bij Lyon gewoon echt wel goed gedaan. Zijn vele blessures hebben er wel voor gezorgd dat het nu wel een heel spaarzame momentenvoetballer is geworden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
De man is na PSV overal mislukt, zelfs bij Lyon vonden ze het prima dat hij ging. Het is een hele modale speler die acteert een moviestar/topspeler te zijn. We verwachten teveel van de man en dat is oneerlijk.
Uitleg graagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Alle haters weer de mondje gesnoerd
En dan was dit nog de minst slechtste wedstrijd van hem.quote:
Kan samen met Veerman mooi bij PSV in de eredivisie ballen. Is hun niveauquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal zijn nieuwe club worden? Vast Turkije of Saudi-Arabie
+1quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Alle haters weer de mondje gesnoerd
Je moet hem niet misbruiken als diepste spits. Daarvoor kan je Weghorst gebruiken en laat Memphis dan om hem heen zwerven. Ik denk dat hij dan nog beter in zijn kracht komt en gevaarlijker is.....quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:23 schreef TAmaru het volgende:
Memphis is heel goed in de bal erin schieten als hij in een kansrijke situatie komt. Tegen tegenstanders waarin hij niet vaak in die situatie komt, is hij voor het elftal nutteloos.
Wat ben ik ook een sexy god hequote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
nieuwe look
https://www.nu.nl/ek-voet(...)ning-van-oranje.html
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een sexy god he
Ga toch fietsen met je onzinquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Was weer eens een dissonant. Je bent geen grote speler Memphis, jammer voor je.
Clarence was ook altijd om te janken bij corners of vrije trappen. Da’s ook een van de redenen van zijn impopulariteit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef SugeLucky het volgende:
Hij heeft alle corners verneukt en dat waren er erg veel. Wederom weinig bijgedragen.
Het enige positieve is dat ie minder balverlies had dan afgelopen wedstrijden.
Die corner die hij er zelf probeerde in te rammen is gelijk de meest duidelijke reden waarom Depay zo'n gruwelijke irritatiefactor om zich heen heeftquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:35 schreef Vijf_voor het volgende:
'Ik zag de hele tijd de keeper zo ver uit zijn doel', blikte Memphis terug op zijn hoekschoppen. Eén daarvan belandde zo ongeveer bij de andere cornervlag. 'Ik dacht: ik probeer het gewoon. De uitvoering was niet zoals ik in mijn hoofd had, jammer.'
Alleen de echte grote voetballers zien zulke kansen en gaan er dan voor...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef byah het volgende:
[..]
Die corner die hij er zelf probeerde in te rammen is gelijk de meest duidelijke reden waarom Depay zo'n gruwelijke irritatiefactor om zich heen heeft
Alleen de meest irritante voetballers kiezen voor de onmogelijke optie, keer op keer, om die weer te zien mislukken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Alleen de echte grote voetballers zien zulke kansen en gaan er dan voor...
Depay is geen echt grote voetballer. Daarom zien zijn corners eruit als een 7e klasse zaterdag team.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Alleen de echte grote voetballers zien zulke kansen en gaan er dan voor...
Gewoon nooit meer opstellenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat was hij weer belangrijk vandaag. Wat een mooie assist ook weer
Akkoordquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Achter Weghorst. Simons mag moven en malen en gakpo op de flanken.
Interessante optie.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
This is the way.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Hij speelt al een paar jaar weinig en onregelmatig door betere spelers in de selectie en blessures.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Goede voorzet op De Vrij
Hard gewerkt
En verder......niks
Ik weet niet wat het is met die gozer..lijkt niet helemaal fit te zijn. Of is hij op weg naar de veteranen?
So say we all.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Hij speelt niet bij zijn club en is dus hopeloos uit vorm. Het hele toernooi al, hij probeert te forceren en dat gaat vaker mis dan goed. Daarbij heb ik de indruk dat hij vaak denkt dat hij kan wat bv een Maradona of Cruijff konden, over het hele veld zwerven en gevaarlijk zijn. Daar is hij gewoon niet goed genoeg voor...quote:Op zondag 7 juli 2024 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Goede voorzet op De Vrij
Hard gewerkt
En verder......niks
Ik weet niet wat het is met die gozer..lijkt niet helemaal fit te zijn. Of is hij op weg naar de veteranen?
Ben je nou serieus? Robben scoorde veel en vaak tegen grote tegenstanders. Memphis zie je niet zodra er tegenstanders van kaliber zijn. Hij is goed tegen zwakke en middelmatige teams, tegen de groten zakt hij altijd door het ijs.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:54 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bijvoorbeeld Robben?
Hij zal genoeg aanbiedingen krijgen dunkt mij. Gewoon rustig afwachten tot na de finale....quote:Op zondag 7 juli 2024 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft deze strijdert al een nieuwe club ?
Ik denk dat hij naar de zandbak gaat.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hij zal genoeg aanbiedingen krijgen dunkt mij. Gewoon rustig afwachten tot na de finale....
Hij heeft het best een tijd goed gedaan voor het Nederlands elftal. Hij heeft wel meer puur voetbaltalent dan onze andere aanvallende spelers.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Robben scoorde veel en vaak tegen grote tegenstanders. Memphis zie je niet zodra er tegenstanders van kaliber zijn. Hij is goed tegen zwakke en middelmatige teams, tegen de groten zakt hij altijd door het ijs.
Misschien heb jij een andere Memphis voor je, maar Memphis Depay trekt absoluut geen ruimtes voor medespelers. In tegendeel, hij loopt gaten dicht... Hij probeert zich aan te bieden in de verticaal van een oplopende Simons of Reijnders, die daardoor de bal niet kwijt kunnen want de buitenspelers kunnen dat gat niet meer in. Of hij komt ballen halen op 3 meter afstand omdat hij vindt dat hij het wel even moet doen, en niet al die no-names om hem heen, om vervolgens zelf balverlies te lijden. Hij neemt veel te veel risico door te gaan dribbelen tussen drie tegenstanders of met onmogelijke schoten. Met Depay speel je voetbal met handicap.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:46 schreef Näsenbar het volgende:
Memphis lekker laten staan, hij is niet productief maar stoort wel veel in de opbouw en trekt ruimtes voor andere spelers. Kijken of hij in de eerste helft ruimtes open kan trekken / de 1-2 kan maken met de buitenspelers. Daarna in de tweede helft, net zoals zaterdag, hem achter Weghorst zetten.
Hou op hoor... Hij is degene die rommel maakt, niet opruimt. Speel hem aan en je hebt in de meeste gevallen balverlies, vaak ook nog als de rest in voorwaartse beweging is. Prima, storen in de opbouw doet hij wel, maar dat kan ieder ander ook. En in balbezit loopt hij in de weg of trekt tegenstanders de vrije lijnen in.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:17 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk dat hetgeen we zouden gaan missen met een Memphis die niet meedoet is “al het andere”
In de zin dat Memphis als topscorer niet trefzeker is dit EK, maar enorm veel meters maakt en veel doet naast het scoren van een goal en we misschien wel z’n afwezigheid gaan merken in het gebrek aan iemand die overal is en de rommel opruimt en goede assists geeft.
Ik weet niet of ik hem met Adri van Tiggelen kan vergelijken, maar dat was wel zo’n type die enorm functioneel als motor voor het team was.
Dus ik ga niet meer echt mee met de eendimensionale kritiek waar ik me in het begin ook schuldig aan maakte.
Hij gaf een zeer belangrijke assist in de laatste wedstrijd. Als hij eruit was gehaald, was dat doelpunt wellicht niet gevallen.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:50 schreef Sephael het volgende:
[..]
Hou op hoor... Hij is degene die rommel maakt, niet opruimt. Speel hem aan en je hebt in de meeste gevallen balverlies, vaak ook nog als de rest in voorwaartse beweging is. Prima, storen in de opbouw doet hij wel, maar dat kan ieder ander ook. En in balbezit loopt hij in de weg of trekt tegenstanders de vrije lijnen in.
Die eendimensionale kritiek die je noemt gaat puur over zijn gebrek aan productiviteit, ben ik met je eens. Maar was dat het grootste probleem maar. Als je verder inderdaad ruimtes maakt voor je medespelers en dergelijke dan ben je nog nuttig, maar dat is met Depay absoluut niet het geval.
Helaas beslist Koeman:quote:Op maandag 8 juli 2024 16:13 schreef Idisrom het volgende:
Zelfs de Chinese sociale media vindt dat Memphis Depay niet meer opgesteld moet worden.
quote:Ronald Koeman houdt vast aan Memphis Depay
Memphis Depay is woensdag zeer waarschijnlijk de spits van het Nederlands elftal in de halve finale van het EK tegen Engeland. ,,Memphis is mijn spits”, zei bondscoach Ronald Koeman tijdens een gesprek met een aantal vaste volgers van Oranje vlak bij het spelershotel van de nationale ploeg in Wolfsburg.
https://www.ad.nl/ek-voet(...)t-hem-over~a463ba7f/
Het plan werkt helemaal niet prima. Depay heeft één assist gegeven en verder heel veel balverlies geleden en in de weg gelopen. Zeer waarschijnlijk had iemand anders op die plek veel meer kunnen betekenen, of dat nou Weghorst, Zirkzee, Brobbey of iemand anders is. Als ik elke bal die ik krijg richting doel slinger dan valt er ook wel eens eentje in het doel of op iemands hoofd. Die ene assist maakt echt niet dat het ineens een goede voetballer is.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij gaf een zeer belangrijke assist in de laatste wedstrijd. Als hij eruit was gehaald, was dat doelpunt wellicht niet gevallen.
Ik denk echt niet dat Koeman blind is tussen de wannabe bondscoaches. Als hij niets in Memphis had gezien, dan was hij niet opgesteld. Maar het plan werkt tot nu prima.
Klopt, hij heeft het nadeel dat hij als topscorer wordt beoordeelt afgeschoten en niet als spelmaker.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, altijd in beweging en gaten creërend.
Gewoon doelpuntje dit keer, even de haters stil krijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
De belangrijkste speler van oranje gaan we vandaag weer aan het werk zien. Gaat hij weer voor de beslissende assist of maakt hij hem zelf gewoon dit keer.....
quote:Op zondag 7 juli 2024 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft deze strijdert al een nieuwe club ?
Waarschijnlijk Fenerbahçequote:Op maandag 8 juli 2024 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar de zandbak gaat.
quote:Turkse geruchten: Memphis kan driejarig contract tekenen bij topclub uit Süper Lig
Fenerbahçe zou in actie zijn gekomen om de transfervrije Memphis Depay in te kunnen lijven, zo meldt het Turkse Haberlisin. Volgens het Turkse sportmedium kan de spits na het EK een contract voor twee jaar tekenen, met een optie op nog een extra seizoen. Terwijl Memphis nog met Oranje strijdt om zo ver mogelijk te komen in Duitsland, is het kamp van de spits al bezig met de gesprekken met Fenerbahçe. Er zou nog wel wat concurrentie zijn voor de handtekening van Memphis, want clubs uit Saudi-Arabië zouden ook geïnteresseerd zijn.
https://www.voetbalprimeu(...)aar-fenerbah-ce.html
Hij is het allebei nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft het nadeel dat hij als topscorer wordt beoordeelt afgeschoten en niet als spelmaker.
Verplaatsen naar ONZ dan maar? Als je nou zelf niet snapt hoe voetbal werkt, roep dan niet zo hard.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nog 2 wedstrijdjes in zijn eentje beslissen en deze man kan gewoon in 1 adem met van Basten worden genoemd![]()
[ afbeelding ]
Memphis, Memphis, wat gaan we doen vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Verplaatsen naar ONZ dan maar? Als je nou zelf niet snapt hoe voetbal werkt, roep dan niet zo hard.
Ik hoop met je mee, maar dat wordt moeilijker met Depay dan zonder. Wel sympathiek van Koeman, voetballen met handicap.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Memphis, Memphis, wat gaan we doen vandaag
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven
Memphis, Memphis, Memphis, ole
Genoteerdquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Memphis, Memphis, wat gaan we doen vandaag
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven
Memphis, Memphis, Memphis, ole
Rendac FC.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Alleen een maffe Turkenclub of Dubai trapt hier nog in.
Clubs met veel geld waar je in het westen niet zoveel van mee krijgtquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je niet dat de clubs nu voor hem in de rij staan?
Het is natuurlijk wel het verhaal van Nederland en z'n vedettes hè. Elke keer als een groot toernooi nadert zijn de grote namen geblesseerd, komen net terug van een blessure, zijn niet fit of half fit. Hebben we ook gezien met Robben, Sneijder, Frenkie de Jong en Depay.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Na het moment dat ie geblesseerd raakt en uit het veld moet, wordt Oranje uitgeschakeld.
Toeval?
Memphis is topscorer. Als hij daarop beoordeeld wordt dan had hij dit toernooi een beetje wat Mbappe ook had.quote:
Waar is Memphis topscorer?quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Memphis is topscorer. Als hij daarop beoordeeld wordt dan had hij dit toernooi een beetje wat Mbappe ook had.
Deze uitschakeling heeft niet aan Memphis gelegen.
Van dit oranjequote:Op donderdag 11 juli 2024 07:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Waar is Memphis topscorer?
Je 2e feitje dat je vandaag al fout hebt, volgens mij kijk je normaal gesproken tafeltennis of zoiets?
Belachelijk dat die faalhaas tussen de grote namen staat.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:11 schreef Beathoven het volgende:
1 Robin van Persie 50
2 Memphis Depay 46
3 Klaas-Jan Huntelaar 42
4 Patrick Kluivert 40
het huidige oranje.
Resultaat van meer vriendschappelijke / nation league wedstrijden tov vroeger. Van Persie en topscorers uit de jaren 70 is ook niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belachelijk dat die faalhaas tussen de grote namen staat.
Meeste interlands per jaar in jaren zonder eindtoernooi:quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Resultaat van meer vriendschappelijke / nation league wedstrijden tov vroeger. Van Persie en topscorers uit de jaren 70 is ook niet helemaal vergelijkbaar.
Twee grote namen en Huntelaar en Depay.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch knap dat die Huntelaar zich ertussen heeft gewerkt met bijna de helft speeltijd van Van Persie.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee grote namen en Huntelaar en Depay.
Die nationsleague wedstrijden maken het interlandprogramma van de tijden van Memphis drukker dan die in tijden van Van Persie. Maar Van Persie speelde weer meer interlands met zijn generatie ivm een speler in de jaren 70.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meeste interlands per jaar in jaren zonder eindtoernooi:
2007 - 12
2013 - 12
2017 - 11
2005 - 11
2009 - 11
2011 - 11
2003 - 11
Ja goed, nee dus maar waarom zou je ook naar iets onbeduidends als data kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die nationsleague wedstrijden maken het interlandprogramma van de tijden van Memphis drukker dan die in tijden van Van Persie.
Topscorer tegen slechte landen. Tegen toplanden en op eindtoernooien scoort hij vrijwel nooit. De laatste keer dat Depay tegen een topland scoorde was in 2018.quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Memphis is topscorer. Als hij daarop beoordeeld wordt dan had hij dit toernooi een beetje wat Mbappe ook had.
Deze uitschakeling heeft niet aan Memphis gelegen.
Er worden ineens wel allemaal persoonlijke condities inbouwd lijkt het.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Topscorer tegen slechte landen. Tegen toplanden en op eindtoernooien scoort hij vrijwel nooit. De laatste keer dat Depay tegen een topland scoorde was in 2018.
Ik ageer niet tegen het topscorer zijn. Dat is een objectief feit. Wel dat het niet aan hem heeft gelegen. Dat heeft het mijn inziens wel wat het was zijn derde waardeloze eindtoernooi op een rij.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er worden ineens wel allemaal persoonlijke condities inbouwd lijkt het.
Dat Memphis topscorer is van het 'huidige oranje' is feitelijk juist. We vergelijken topscorers in lijsten al niet werkelijk op het aantal interlands en dan is het arbitraire 'alleen tegen slechte landen' niet een factor. Want als je gaat filteren, kun je dat overal wel doen. Ook Van Persie zal flink wat 'soft goals' hebben gescoord en kan me herinneren dat een Van Basten tegen teams als Malta ook behoorlijk aan z'n record heeft gewerkt.
Klopt.. Het scheelt nogal of je als ploeg een spits hebt lopen die als een dweil speelt. Hij kan er verder niks aan doen maar ik vind hem ook qua speelstijl een 'lelijke' voetballer.. met die korte dikke pootjes.. een rommelaartje. Echt bizar dat hij zoveel heeft gescoord in Oranjequote:Op donderdag 11 juli 2024 12:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik ageer niet tegen het topscorer zijn. Dat is een objectief feit. Wel dat het niet aan hem heeft gelegen. Dat heeft het mijn inziens wel wat het was zijn derde waardeloze eindtoernooi op een rij.
Ik zag laatst nog wat beelden van het WK 2014. Toen was Depay nog een slanke snelle buitenspeler met diepgang. Niet de slome rommelaar die het van zijn fysiek moet hebben die hij tegenwoordig is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. Het scheelt nogal of je als ploeg een spits hebt lopen die als een dweil speelt. Hij kan er verder niks aan doen maar ik vind hem ook qua speelstijl een 'lelijke' voetballer.. met die korte dikke pootjes.. een rommelaartje. Echt bizar dat hij zoveel heeft gescoord in Oranje
haha, de tijd vliegt. Het klopt, hij is tegenwoordig niet meer dat type speler dat hij toen was.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog wat beelden van het WK 2014. Toen was Depay nog een slanke snelle buitenspeler met diepgang. Niet de slome rommelaar die het van zijn fysiek moet hebben die hij tegenwoordig is.
Als je naar data kijkt moet je het wel goed doen en naar alle data kijken. Topscorerslijstjes kijken is niet naar data kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja goed, nee dus maar waarom zou je ook naar iets onbeduidends als data kijken.
Hij is nooit een snelle buitenspeler geweest. Hij moest het altijd al hebben van een explosieve vooractie, aannemen, draaien, de bal op het juiste moment moeten krijgen. Dat hij Robben nooit zou kunnen opvolgen maar de positie heel anders moest invullen was meteen al duidelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog wat beelden van het WK 2014. Toen was Depay nog een slanke snelle buitenspeler met diepgang. Niet de slome rommelaar die het van zijn fysiek moet hebben die hij tegenwoordig is.
Robben vervangen is ook niet te doen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je naar data kijkt moet je het wel goed doen en naar alle data kijken. Topscorerslijstjes kijken is niet naar data kijken.
[..]
Hij is nooit een snelle buitenspeler geweest. Hij moest het altijd al hebben van een explosieve vooractie, aannemen, draaien, de bal op het juiste moment moeten krijgen. Dat hij Robben nooit zou kunnen opvolgen maar de positie heel anders moest invullen was meteen al duidelijk.
Daar ging het dan ook niet om, wel om de stelling dat er tegenwoordig meer interlands worden gespeeld dan voor de tijd van Memphis.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je naar data kijkt moet je het wel goed doen en naar alle data kijken. Topscorerslijstjes kijken is niet naar data kijken.
Van Basten was in die zin uniek dat hij als zeer technische en complete voetballer ook nog de killer en goaltjesdief kon uithangen. Kluivert kon ook wel een goal maken, maar was veel meer een creeerende midvoor. Ik vond hem niet minder, maar wel anders.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Robben vervangen is ook niet te doen.
Nu komt het in het historie van het voetbal weinig tot niet voor dat iemand uit een nieuwe generatie nagenoeg een kopie is van een speler van wereldklasse die met pensioen gaat. Al moet ik wel zeggen dat Kluivert best wel een goede vervanger van Van Basten was destijds.
En tegen kleinere voetballanden misschien ook. Je moet bepalen wat je precies beoordeelt en welke data je daarvoor nodig hebt. Anders wordt het selectief data bij je oordeel zoeken en dat vind je dan wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet om, wel om de stelling dat er tegenwoordig meer interlands worden gespeeld dan voor de tijd van Memphis.
Er staan zelfs twee faalhazen tussen twee grote namen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sjaak Swart en Johnny Rep is wel een mooi voorbeeld. Qua wereldklasse dan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:55 schreef Beathoven het volgende:
Nu komt het in het historie van het voetbal weinig tot niet voor dat iemand uit een nieuwe generatie nagenoeg een kopie is van een speler van wereldklasse die met pensioen gaat.
Allemaal leuk maar daar ging het dus niet om.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En tegen kleinere voetballanden misschien ook. Je moet bepalen wat je precies beoordeelt en welke data je daarvoor nodig hebt. Anders wordt het selectief data bij je oordeel zoeken en dat vind je dan wel.
Maak je niet druk deze man is een alcoholist die denkt dat hij Marcel van roosmalen is...quote:Op zondag 16 juni 2024 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je met je ogen dicht gekeken alle aanvallen liepen spaak bij hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |