ik wil bob! beter komt die als dlcquote:
Kratos heeft ook zweer weinig aanquote:Op maandag 29 april 2024 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Net of dit de eerste sexy vrouwelijke hoofdpersoon is die bijna naakt ten strijde gaat. Ik bedoe lin Bayonatta word je, hoe beter je het doet qua combostrings, ook steeds naakter. Bovendien is de combat goed gedaan.
B2 en A2 in Nier:automata hebben beide ook een paar weinig verhullende outfits..... who cares, als de game maar goed is.
B2 😱quote:Op maandag 29 april 2024 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Net of dit de eerste sexy vrouwelijke hoofdpersoon is die bijna naakt ten strijde gaat. Ik bedoe lin Bayonatta word je, hoe beter je het doet qua combostrings, ook steeds naakter. Bovendien is de combat goed gedaan.
B2 en A2 in Nier:automata hebben beide ook een paar weinig verhullende outfits..... who cares, als de game maar goed is.
Ja jammer danquote:
blijft toch bizar dat ze eddy onder DLC hebben gezetquote:
Zijn rage art is zo kut dat ik meteen refund gedaan hebquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft toch bizar dat ze eddy onder DLC hebben gezet
mag je betalen voor de échte king of the ring
Lidia was in Tekken 7 ook dlc, nu mag je weer betalenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft toch bizar dat ze eddy onder DLC hebben gezet
mag je betalen voor de échte king of the ring
Laat het daar nou net om draaien. Alles er omheen kan me echt geen kut schelen en vermaak me er super goed mee met vrienden op de bankquote:
Ik stoorde mij hier al aan tijdens de demo. Waarom developers dit niet standaard aanzetten is mij een raadsel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:52 schreef Donderkonijn het volgende:
En voor de mensen die hem hebben heb ik een tip: zet auto pick up loot aan in de opties, anders zou je nog wel eens wat kunnen missen.
O, kon dat?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik vermaak me prima met Stellar Blade. Veel van de combat is beter goed gejat dan slecht bedacht maar dat mag de pret niet drukken. Parry systeem doet hevig denken aan Metal Gear Rising, en de dodge aan GoW ( de oude games) of Bayonetta. En voor de mensen die hem hebben heb ik een tip: zet auto pick up loot aan in de opties, anders zou je nog wel eens wat kunnen missen.
Kan nooit zo irritant zijn als in Horizon voor de patch. Daar bukte Aloy voor elk bloemetje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, kon dat?
Idd irritant hele tijd dat R2 R2 (of R1, whatever) drukken.
Hmm neequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Gerucht:
'Xbox brengt alle games naar PlayStation en komt met Steam op de console'
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-steam-op-de-console
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |