Dat hij een wereldprestatie neerzet in de Eredivisie met zo'n slecht elftal. Ik ken nog een heel slecht elftal.quote:
Gewoon een simpele degradatiecoach, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat hij een wereldprestatie neerzet in de Eredivisie met zo'n slecht elftal. Ik ken nog een heel slecht elftal.
Die beschikbaar is bedoel je.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:06 schreef Houniet het volgende:
In Nederland loopt momenteel geen geschikte coach rond. Dus we moeten echt naar het buitenland.
Dit ja, ik denk dat we niet meer aan die overpresterende coaches moeten beginnen.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een simpele degradatiecoach, niets meer en niets minder.
Niks mis mee natuurlijk, de man doet het doorgaans uitstekend bij de clubs op zijn niveau.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een simpele degradatiecoach, niets meer en niets minder.
Klopt ten Hag ophalen in Manchester en Overmars terug.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:06 schreef Houniet het volgende:
In Nederland loopt momenteel geen geschikte coach rond. Dus we moeten echt naar het buitenland.
Gaat echt niet gebeuren. Ten Hag wil niet en Overmars is geschorst.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt ten Hag ophalen in Manchester en Overmars terug.
Jaartje voor het verzenden van een dickpic.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
Heeft Hyballa al een club? Die kan die jongens wel even op scherp zetten.
Alsof het dan ook meteen goed zou komen, Ten Hag zou ik wel willen zien hoor al verwacht ik dat ook niet nu, maar Overmars is een gepasseerd station.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Ten Hag wil niet en Overmars is geschorst.
Wat heeft Ten Hag op dit moment te winnen bij Ajax? De club is een chaos.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof het dan ook meteen goed zou komen, Ten Hag zou ik wel willen zien hoor al verwacht ik dat ook niet nu, maar Overmars is een gepasseerd station.
Nou, nee. Althans ik kan niemand aanwijzen die Ajax beter gaat maken.quote:
Wat heeft ten Hag voor en na Ajax gepresteerdquote:Op woensdag 10 april 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof het dan ook meteen goed zou komen, Ten Hag zou ik wel willen zien hoor al verwacht ik dat ook niet nu, maar Overmars is een gepasseerd station.
Hij zit ook bij een andere club en mocht hij daar moeten vertrekken weet ik niet of Ajax bovenaan z'n lijstje staat.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat heeft Ten Hag op dit moment te winnen bij Ajax? De club is een chaos.
Louis maar die is wel klaar met het trainer zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou, nee. Althans ik kan niemand aanwijzen die Ajax beter gaat maken.
Dat is echt dezelfde stompzinnigheid als Steijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
Pastoor is inderdaad nog niet zo gek, sowieso meer kijk op dan Schip die nog nooit iets heeft gepresteerd als coach
Je kan scherp zetten wat je wilt, maar als de spelers niet kunnen voetballen heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
Spekkies Taylor, Bergwijn en Sosa moeten dan rennen voor hun leven.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
Soooow dit is een mooie optie. Die gasten even helemaal gek maken. Schop onder hun luie flikkerquote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
Geloof je ook in Doornroosje?quote:Op woensdag 10 april 2024 13:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt ten Hag ophalen in Manchester en Overmars terug.
Sommige mensen aan de kant van Ajax zijn compleet de realiteit kwijt.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jaartje voor het verzenden van een dickpic.Apart natuurlijk, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Neuh, ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Louis maar die is wel klaar met het trainer zijn.
We zullen het nooit weten en heeft ook weinig zin maar als coach schat(te) ik hem wel wat hoger in dan John.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, ook niet.
Die had ook 5-3-2 gespeeld en niets klaar gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |