Die kan als scout fungeren. Als je aan komt met Liam Kelly, dan heb je er oog voor.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:10 schreef De_Kraam het volgende:
Jaap Stam
O nee die heeft al een club die qua niveau verder is dan Ajax.
Haha, dit is echt?quote:Op woensdag 10 april 2024 18:18 schreef Toby56 het volgende:
Kortom: HAAL ADVOCAAT MET Z'N REET VAN DAT STRAND VAN CURAÇAO WEG.
Kroes is onderdeel van die stammenstrijd, er moet onafhankelijk iemand komen, geen vriendjes van.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zou over en uit moeten zijn met nagenoeg het gehele bestuur, de directie en de RvC.
Nauwelijks nog mensen te vinden daaro die het clubbelang voorop stellen.
Zoals Sar Bosz niet wilde spreken want persoonlijke wrijvingen, zo jagen al die hotemetoten elkaar de deur uit om hun eigen zeteltje warm te kunnen houden. Het is een waardeloos toneelstuk geworden daaro.
Dat is dan wel de tragiek van Kroes: hij wilde fors stofzuigen, dat was een goed plan, maar hij blunderde zichzelf al na 2 weken richting uitgang.
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kan als scout fungeren. Als je aan komt met Liam Kelly, dan heb je er oog voor.
Ik wou dat ik hierom kon lachen, maar nu zit ik al een heel seizoen tegen dit niveau aan te kijkenquote:
Is dit een open sollicitatie Klaas?quote:Op woensdag 10 april 2024 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand die niet zijn carrière wil verneuken gaat niet naar Ajax
mission imposseble
geen goede selectie
en voor de rest een verschrikkelijke rotzooi in alle geledingen
je moet echt knettergek zijn om in te stappen
maar die zullen er vast wel zijn voor dat geld
Ik denk dat ik inderdaad 1 van de weinige ben die ajax weer op de rail zou kunnen krijgen binnen 1 jaarquote:Op woensdag 10 april 2024 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit een open sollicitatie Klaas?
het zijn allemaal machtsgeile gekkies die hun flink hun zakken aan het vullen zijn met voornamelijk niets doenquote:Op woensdag 10 april 2024 18:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het zou over en uit moeten zijn met nagenoeg het gehele bestuur, de directie en de RvC.
Nauwelijks nog mensen te vinden daaro die het clubbelang voorop stellen.
Zoals Sar Bosz niet wilde spreken want persoonlijke wrijvingen, zo jagen al die hotemetoten elkaar de deur uit om hun eigen zeteltje warm te kunnen houden. Het is een waardeloos toneelstuk geworden daaro.
Dat is dan wel de tragiek van Kroes: hij wilde fors stofzuigen, dat was een goed plan, maar hij blunderde zichzelf al na 2 weken richting uitgang.
Harvardquote:Op woensdag 10 april 2024 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad 1 van de weinige ben die ajax weer op de rail zou kunnen krijgen binnen 1 jaar
ik ben meedogenloos
ik ben te duur
dus nee
Sneijder als TDquote:Op woensdag 10 april 2024 21:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ok dan zal ik een gratis advies uitbrengen. Beetje ouderwetse kabel met wel voetbalgogme
Trainer: Reiziger met assistent Bogarde en Kluivert
AD: Seedorf
TD: Sneijder
Sneijder neemt zijn entourage uit de volkswijk mee. Als je dan als Berghuis een beetje grote mond geeft pakken die jongens uit zijn foute entourage hem wel even aan.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sneijder als TD
Wordt Andy v/d Meyde dan de nieuwe voorzitter van de RvC?
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ok dan zal ik een gratis advies uitbrengen. Beetje ouderwetse kabel met wel voetbalgogme
Aardige man, zolang ze maar de goede schoenen aan doenquote:Op woensdag 10 april 2024 21:29 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wim Dusseldorp lijkt mij wel geschikt.
Die gozer zit op Harvard en Nijenrode. Gemiddelde van nu is VMBO als je naar de prestaties kijktquote:Op woensdag 10 april 2024 22:06 schreef Heeinz het volgende:
In tegenstelling tot velen hier zou ik Sneijder best in een rol bij het eerste willen zien, maar als technisch directeur..
Goud was datquote:Op woensdag 10 april 2024 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Aardige man, zolang ze maar de goede schoenen aan doen
quote:Op woensdag 10 april 2024 22:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die gozer zit op Harvard en Nijenrode.
Hij doet zijn best, voor zo’n jongen uit een kansenwijk al heel watquote:Op woensdag 10 april 2024 22:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Hij doet een midweekse cursus, dat is wat anders.
Ruud Gullit vindt dit leuk!quote:Op woensdag 10 april 2024 21:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
Allemaal niets gepresteerd in de functie waar jij ze wil hebben.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |