quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Uhuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik bedoel meer het type vrouw dat het op een gegeven moment allemaal niet meer uitmaakt en er niks meer aan doet om er verzorgd uit te zien, of mooi op zijn best. Die komen op een gegeven moment op zo'n punt waarop ze voor de spiegel staan en denken: "Laat ook maarquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die 2 eisen van jou kan ik nog wel aan voldoen![]()
Afhankelijk van wat je onder onverzorgd verstaat dan. Vrijwel elke dag douche ik, haal ik een borstel door mn haar en voorzie het van stylingproducten en meestal gebruik ik een beetje of iets meer make-up.
Maar ik hou wel van tuinieren, dat maakt dan weer alles goedquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer wel, maar nee, een extraverte drag queen is niet echt mijn type.
Soms heb je ook stelletjes die gezellig samen verslonsen! Ware liefdequote:Op dinsdag 9 april 2024 19:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel meer het type vrouw dat het op een gegeven moment allemaal niet meer uitmaakt en er niks meer aan doet om er verzorgd uit te zien, of mooi op zijn best. Die komen op een gegeven moment op zo'n punt waarop ze voor de spiegel staan en denken: "Laat ook maar" En vanaf dat moment is het down hill. Geldt ook voor mannen overigens. Ik had ooit zo'n collega die voorbij het point of no return was en die werd met de dag kilo's dikker tot het zorgwekkende aan toe.
Alles is wel heel erg veelquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van tuinieren, dat maakt dan weer alles goed
Je kunt het beste zoveel mogelijk stress in je leven hebben want dan kom je niks aan, integendeelquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik niet, ik blijf gewoon klagen over het feit dat ik kilo's dikker word en dat er niet uit ziet
Helaas, ik ben een stress-eter ik kom juist aan van stress en heb al jarenlang te veel stressquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je kunt het beste zoveel mogelijk stress in je leven hebben want dan kom je niks aan, integendeel
Langdurig hoge cortisolwaarden kan heel schadelijk zijn, dus zorg een beetje beter voor jezelfquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, ik ben een stress-eter ik kom juist aan van stress en heb al jarenlang te veel stress
Ik doe mn best.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Langdurig hoge cortisolwaarden kan heel schadelijk zijn, dus zorg een beetje beter voor jezelf![]()
Daarover gesproken: ik kreeg vandaag een oproep om te getuigen in de rechtbank in Warschau in een ontvoeringszaakIk denk dan: waarom?
De zoon van een vriend van me is ontvoerd door zijn moeder naar Polen inderdaad. Complexe zaak, ook op Europees niveau. En Polen is niet bepaald een rechtsstaat zeg maarquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe mn best.
Pff ipv dat je aanbiedt dat jij wel even voor me komt zorgen![]()
Een van je leerlingen die ontvoerd is door de andere (Poolse) ouder ofzo, dat je moet getuigen? Wel een mooie reden voor een tripje naar Warschau?
Ow vervelend ja. Sowieso altijd dat getouwtrek om de kinderen als een relatie verbroken wordt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De zoon van een vriend van me is ontvoerd door zijn moeder naar Polen inderdaad. Complexe zaak, ook op Europees niveau. En Polen is niet bepaald een rechtsstaat zeg maar
Ik denk het wel want het is een dierbare vriend van me die ik niks kan weigeren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow vervelend ja. Sowieso altijd dat getouwtrek om de kinderen als een relatie verbroken wordt.
Ga je ook daadwerkelijk getuigen?
Dat is mooi, vrienden zijn belangrijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik denk het wel want het is een dierbare vriend van me die ik niks kan weigeren.
En Warschau is best een leuke stad, ooit met een elektrische step doorheen gegaan. Drie kneuzingen en één hechting in mijn armquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is mooi, vrienden zijn belangrijk. Hopelijk kan je hem ook een beetje tot steun zijn dan.
Hmm, ik ben nog nooit in Warschau geweest. Ik wil eerst eens naar Berlijn voor ik nog verder naar het Oosten trek.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En Warschau is best een leuke stad, ooit met een elektrische step doorheen gegaan. Drie kneuzingen en één hechting in mijn arm
Nu lijkt het net alsof je dakloos met rugtas en tent richting Rusland wandeltquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
voor ik nog verder naar het Oosten trek.
Oh, denk dat ik eerder een camper zou huren. Dat lijkt me toch wat leukerquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof je dakloos met rugtas en tent richting Rusland wandelt
Ik word claustrofobisch van campersquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik eerder een camper zou huren. Dat lijkt me toch wat leuker
Sallyquote:
Bijna is helemaal niet...!!quote:Op woensdag 10 april 2024 08:53 schreef SemperLibertas het volgende:
De laatste dagen lijk ik me steeds bijna te verslapen.
mijn moeder is echt claustrofobisch. Ooit gingen we kamperen. De tent was te klein, ze moest met haar hoofd aan de ritszijde liggen en de rits moest open. Nooit meer gekampeerd daarnaquote:Op woensdag 10 april 2024 00:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik word claustrofobisch van campers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |