Famke Louise voorheen bekend als een vlogger die samenwerkte met figuren als Snapking en Armoowasright, heeft een opmerkelijke carrièreachtergrond. Ze heeft verschillende paden bewandeld, variërend van het creëren van bizarre filmpjes tot het maken van muziek. Ondanks haar beperkte zangtalent boekte ze muzikale successen met nummers zoals ‘Op me monnie’ en ‘Vroom vroom vroom’.
Exclusieve contentDe meest opvallende carrièreswitch kwam echter toen ze exclusieve content begon te verkopen op het internet, naast haar muziekcarrière. Deze exclusieve content bestaat voornamelijk uit foto’s van haar achterwerk. Naar schatting verdient Famke hiermee tussen de ¤75.000 en ¤250.000 per maand. Om haar ‘fans’ geïnteresseerd te houden en de maandelijkse abonnementskosten van ¤35 te rechtvaardigen, blijft ze creatief in het aanbieden van extra’s, zoals het verkopen van gedragen strings voor bedragen tussen de ¤500 en ¤1000, afhankelijk van haar ‘mood’.
Naast haar activiteiten op het platform Fancentro, waar een maandabonnement ¤28 kost, verdient Famke gemiddeld ¤22.500 per maand door de verkoop van gedragen slipjes. Met haar enorme Instagram-aanhang houdt ze, na aftrek van de kosten voor Fancentro en de extra inkomsten van gedragen slipjes, naar schatting ongeveer ¤230.000 per maand over.
Hoewel deze activiteiten Famke financieel succes opleveren, zijn niet alle volgers even enthousiast. In de afgelopen 30 dagen heeft ze meer dan 14.000 volgers verloren. Bovendien zijn er roddels verspreid over het beheer van haar Fancentro-profiel door haar nicht, wat Famke ontkent. Dit heeft echter geen invloed op haar financiële motivatie, gezien de aanzienlijke bedragen die ze verdient.
Video in de link..........
https://www.nieuwspauze.n(...)&utm_medium=facebookDie liet zich als domme doos (Geen idee of er intelligente dozen zijn) eerst nog voor het Mee#Too karretje spannen.

Bij Humberto aan tafel meen ik. Las hakkelend een briefje voor.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !