Te weinig tegengassedquote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Corine: Nu is het meer tijd voor Corrine
Papa: Ja dat is heel belangrijk
Saai
Kut
Oh hallo en ciao dan maarquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
k ga die solar eclipse maar eens kijken.
Irritant volk vandaag dus ik skip de rest.
Dat zijn haar ogen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn dat nou twee melanomen op haar gezicht ?
Als je dat snel doet, is het wellicht een goede vraag of je dit op tv moet willen doen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, snap wel dat je gewoon vanalles zegt en pas later denkt "dit had ik niet moeten zeggen". Tenminste dat zou mij waarschijnlijk ook gewoon gebeuren.
niet direct in de zon kijken! Doe zo'n brilletje opquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
k ga die solar eclipse maar eens kijken.
Irritant volk vandaag dus ik skip de rest.
Haha, een goede reden om me niet op te gevenquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je dat snel doet, is het wellicht een goede vraag of je dit op tv moet willen doen.
Ook als je dat niet snel doet trouwens.
Cherry was bang voor een hoop uitspraken, maar er is een hoop privé weggelaten.quote:Op maandag 8 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, een goede reden om me niet op te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |