Ze hadden er zo makkelijk een lief simpel meisje aan kunnen koppelen. Maar de vader dochter extravaganza wordt hem aangedaan.quote:Op maandag 8 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is ook lekker simpel dus gaat mee in die onzin
Hij kan zich ook aanmelden op FOK!quote:Op maandag 8 april 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Max huilt elke avond als hij alleen tv kijkt
Echt een misogyne incel opmerking ditquote:Op maandag 8 april 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen vrouwen mogen zo'n lijst maken. Als een man het doet is hij incel en misogynist.
dan kom ik ook wel aan een lijst van 61quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
Wat mis je in je leven?
Kaartjesvragen
Kaart ligt op tafel![]()
Wij zoeken idd nieuwe users. @tong80quote:Op maandag 8 april 2024 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij kan zich ook aanmelden op FOK!
Vertel ons allesquote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kom ik ook wel aan een lijst van 61
Dit kan nietquote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn dat nou twee melanomen op haar gezicht ?
Ja, eind 20 had ik ook geloofd.quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat je niet zegt, kan ook niet op een gewone manier op tv komen.
Te weinig tegengassedquote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Corine: Nu is het meer tijd voor Corrine
Papa: Ja dat is heel belangrijk
Saai
Kut
Oh hallo en ciao dan maarquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
k ga die solar eclipse maar eens kijken.
Irritant volk vandaag dus ik skip de rest.
Dat zijn haar ogen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn dat nou twee melanomen op haar gezicht ?
Als je dat snel doet, is het wellicht een goede vraag of je dit op tv moet willen doen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, snap wel dat je gewoon vanalles zegt en pas later denkt "dit had ik niet moeten zeggen". Tenminste dat zou mij waarschijnlijk ook gewoon gebeuren.
niet direct in de zon kijken! Doe zo'n brilletje opquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
k ga die solar eclipse maar eens kijken.
Irritant volk vandaag dus ik skip de rest.
Haha, een goede reden om me niet op te gevenquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je dat snel doet, is het wellicht een goede vraag of je dit op tv moet willen doen.
Ook als je dat niet snel doet trouwens.
Cherry was bang voor een hoop uitspraken, maar er is een hoop privé weggelaten.quote:Op maandag 8 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, een goede reden om me niet op te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |