Ja de zon heeft daar flink geschenen. Hier kwam die pas aan het eind van de middagquote:
Goed en duidelijk artikelquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://nl.nieuws-247.be/(...)is-onbeschrijfelijk/
Vooral hoe ze eindigt vind ik heel erg sterk
Hoiiiiquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiiii
Ik heb dat stukje tekst even gelezen.. goed stukkie![]()
Moest wel lachen vooral omdat een familielid van Aslie het heeft over "wat je schrijft blijft" en ik dacht toen "en wat je schreeuwt niet dan, hèhèhè??"
Tante Nel Omaaikot: "Bedenk dat wat je schrijft blijft! lees het over een maand nog eens terug, en bedenk dan dat dat nooit meer voor mag komen. Ik hoop op een haatvrij seizoen in 2025”, besluit de tante van Ashley. En daar sluiten wij ons bij aan."
Bizar dat ze vergeet dat haar nicht zich uiterst laag en de gemeen / asociaal heeft gedragen door zich op tv te presenteren als een enge schijnheilige pestkop, om het mild te brengen.
Tante Nel zat vast met haar zus in hetzelfde pestgroepje op de bLO vroegert![]()
Het verschil is dat Ashley meedeed aan een spel en de mensen die al die onzin de wereld in hielpen een leeg leven moeten hebben om zulke belachelijke ideeën de wereld in te helpen. Paranoïde waanbeeldenquote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiiii
Ik heb dat stukje tekst even gelezen.. goed stukkie![]()
Moest wel lachen vooral omdat een familielid van Aslie het heeft over "wat je schrijft blijft" en ik dacht toen "en wat je schreeuwt niet dan, hèhèhè??"
Tante Nel Omaaikot: "Bedenk dat wat je schrijft blijft! lees het over een maand nog eens terug, en bedenk dan dat dat nooit meer voor mag komen. Ik hoop op een haatvrij seizoen in 2025”, besluit de tante van Ashley. En daar sluiten wij ons bij aan."
Bizar dat ze vergeet dat haar nicht zich uiterst laag en de gemeen / asociaal heeft gedragen door zich op tv te presenteren als een enge schijnheilige pestkop, om het mild te brengen.
Tante Nel zat vast met haar zus in hetzelfde pestgroepje op de bLO vroegert![]()
Yup, en iedereen vond het heerlijkquote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef chufi het volgende:
Is er al wel gegeten ? ff gemist ja macaroni saus zag ik Alice mee bezig ...
knap om zo netjes te blijven.quote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben geen Ashley fan maar dit slaat nergens op natuurlijk,quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
Verder natuurlijk fijn dat dit portret op een gewone maandag de achteruitgang mocht pakken naar d'r familie, waar ze op zeker verder gaat met manipuleren en stoken. Da's wel rot voor dat gezin
Maar ze eindigde zo leuk met die gouden nepknop, was netjes van haar. Lekker in der kalkoen room. Ik vond het hilarischquote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
Verder natuurlijk fijn dat dit portret op een gewone maandag de achteruitgang mocht pakken naar d'r familie, waar ze op zeker verder gaat met manipuleren en stoken. Da's wel rot voor dat gezin
quote:Op maandag 8 april 2024 19:18 schreef Jockari het volgende:
Jim draagt zijn BH onder zijn borsten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |