Ehm, zonder strikjes of raketten?quote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe moet ik genderneutraal ondergoed voor me zien precies?
Oh oke, dus als jongeman krijg je je zaakje gewoon weggestopt in een strakke onderbroek? Ja ik weet het niet hoor, ik heb geen piemel, maar ik kan me zo voorstellen dat dat niet comfortabel is.quote:
een ondrbroek met een gat erin zodat daar de pennis doorheen kan?quote:
een extra ruime onderbroek? dan lubbert het bij de dames een beetje uit maar dat lijkt mij niet zo'n probleem?quote:Op maandag 8 april 2024 18:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh oke, dus als jongeman krijg je je zaakje gewoon weggestopt in een strakke onderbroek? Ja ik weet het niet hoor, ik heb geen piemel, maar ik kan me zo voorstellen dat dat niet comfortabel is.
We hadden ooit een user met de naam zoey27 en daar doe je me toch wel wat aan denken, gezien je vage topics.quote:Op maandag 8 april 2024 19:12 schreef Theone688 het volgende:
[..]
een ondrbroek met een gat erin zodat daar de pennis doorheen kan?
[..]
een extra ruime onderbroek? dan lubbert het bij de dames een beetje uit maar dat lijkt mij niet zo'n probleem?
Oja een genderneutrale BH, wat moet ik mij dar bij voorstellen?
Het boeit niemand wanneer meisjes jongenskleding dragen vandaar. Hetzelfde is het geval voor korte kapsels.quote:Op maandag 8 april 2024 17:44 schreef Theone688 het volgende:
Zie online nog steeds, meisjeskledin, jongenskleding, meisjes ondergoed en jongens ondergoed.
Hoezo genderneutraal?
Net zo nep als Nik en Nik one collection, das gewoon jongens kleding, waar eeen "genderneutraal" labbeltje op gebplakt wordt.
Ja das het, plus dat jongens kleding over het algemeen veel ruimer is, als we het gaan omkeren komt het erop neer dat jongens in (veel te) strakke kleren moeten gaan lopen. en dat zullen ze waarschijnlijk niet comfortabel vinden.quote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Het boeit niemand wanneer meisjes jongenskleding dragen vandaar. Hetzelfde is het geval voor korte kapsels.
Een lubberende onderbroek klinkt mij anders niet echt chill in de oren.quote:Op maandag 8 april 2024 19:12 schreef Theone688 het volgende:
[..]
een ondrbroek met een gat erin zodat daar de pennis doorheen kan?
[..]
een extra ruime onderbroek? dan lubbert het bij de dames een beetje uit maar dat lijkt mij niet zo'n probleem?
Overigens hebben 6 jarigen echt niet zo'n grote piemel dat een onderbroek ruimer gemaakt hoeft te worden volgens mij? een onderbroek heeft ook vrij rekbare stof, als ze ouder worden wordt het wel lastiger.
Oja een genderneutrale BH, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
En die naoomiquote:Op maandag 8 april 2024 19:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We hadden ooit een user met de naam zoey27 en daar doe je me toch wel wat aan denken, gezien je vage topics.
Hoe wil je het dan oplossen om in genderneutraal te blijven.quote:Op maandag 8 april 2024 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een lubberende onderbroek klinkt mij anders niet echt chill in de oren.
Ja geen idee hoor maar de onderbroeken die mijn 3-jarige dochter draagt lijken me nu ook al niet geschikt voor jongetjes. Is gewoon te strak denk ik.
Voor mij hoeven er ook helemaal geen genderneutrale onderbroeken te komen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:38 schreef Theone688 het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan oplossen om in genderneutraal te blijven.
Ik bedoelde trouwens enkel bij het kruis, de rest van de onderbroek even strak.
Een gat erin voor de penis?
Een extra lapje stof bijleveren dat je vast moet klikken?
Heb je deze vraag al aan de hema gesteld?quote:Op maandag 8 april 2024 17:44 schreef Theone688 het volgende:
Zie online nog steeds, meisjeskledin, jongenskleding, meisjes ondergoed en jongens ondergoed.
Hoezo genderneutraal?
Net zo nep als Nik en Nik one collection, das gewoon jongens kleding, waar eeen "genderneutraal" labbeltje op gebplakt wordt.
Maar wat is dan niet snap is waarom de afdeling in de winkel kinder wordt genoemd (tenminste volgens pers berichten, koom zxelf nooit in de hema) en online nog steeds onderscheid wordt gemaakt .quote:Op maandag 8 april 2024 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Het enige is dat ze de kleding labelen met ‘kinder-‘, niet meer met ‘jongens-‘ of ‘meisjes-‘.
Ik zie het probleem niet. Ieder kind kan zelf kiezen waar de voorkeur naar uitgaat.
Reactie:quote:Op maandag 8 april 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je deze vraag al aan de hema gesteld?
Ik zie dat niet. Ik zie online alleen ‘kinder’ staan.quote:Op maandag 8 april 2024 20:15 schreef Theone688 het volgende:
[..]
Maar wat is dan niet snap is waarom de afdeling in de winkel kinder wordt genoemd (tenminste volgens pers berichten, koom zxelf nooit in de hema) en online nog steeds onderscheid wordt gemaakt .
Wat valt daaraan te snappen als je überhaupt geen klant bent. De fuck.quote:Op maandag 8 april 2024 20:15 schreef Theone688 het volgende:
[..]
Maar wat is dan niet snap is waarom de afdeling in de winkel kinder wordt genoemd (tenminste volgens pers berichten, koom zxelf nooit in de hema) en online nog steeds onderscheid wordt gemaakt .
De term ‘genderneutraal’ komt niet voor. Het is ‘kinderbroek’, ‘kindershirt’, ‘ kinderjurk’, etc.quote:Op maandag 8 april 2024 21:02 schreef Resistor het volgende:
Waarom moet het nu weer het label 'genderneutraal' hebben? Noem het gewoon 'broek', of 'jurk', of 'zakdoek', en laat de mensen zelf bepalen of ze iets willen of niet.
Wel in de gehele mediahype die er destijds hierover was:quote:Op maandag 8 april 2024 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De term ‘genderneutraal’ komt niet voor. Het is ‘kinderbroek’, ‘kindershirt’, ‘ kinderjurk’, etc.
https://untag.com/nl/collections/bottomsquote:Op maandag 8 april 2024 18:12 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe moet ik genderneutraal ondergoed voor me zien precies?
Je hebt geen kinderen en komt niet eens in de Hema.quote:Op maandag 8 april 2024 20:15 schreef Theone688 het volgende:
[..]
Mijn vrouw dacht ook toen ons zoontje net uit de luiers was, dat hij wel gewoon de oude onderbroeken van zijn grotere zus aan kon doen. Het kan natuurlijk zijn dat hij met twee jaar al een overmatig grote penis had, want hij is tenslotte de zoon van een FOK-ker, maar dat paste toch echt niet lekker in een meisjesonderbroek. De volgende dag toch maar even snel wat jongensonderbroeken gekocht bij de hema.quote:Op maandag 8 april 2024 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een lubberende onderbroek klinkt mij anders niet echt chill in de oren.
Ja geen idee hoor maar de onderbroeken die mijn 3-jarige dochter draagt lijken me nu ook al niet geschikt voor jongetjes. Is gewoon te strak denk ik.
en bikini'squote:
Pampers (en andere merken) luiers zijn anders wel voor beide geslachten, waarom gaat het daar wel?quote:Op donderdag 11 april 2024 10:19 schreef knoopie het volgende:
[..]
Mijn vrouw dacht ook toen ons zoontje net uit de luiers was, dat hij wel gewoon de oude onderbroeken van zijn grotere zus aan kon doen. Het kan natuurlijk zijn dat hij met twee jaar al een overmatig grote penis had, want hij is tenslotte de zoon van een FOK-ker, maar dat paste toch echt niet lekker in een meisjesonderbroek. De volgende dag toch maar even snel wat jongensonderbroeken gekocht bij de hema.
Een jongen die graag met z'n plasser in een mega strakke onderbroek wil, ik moet die nog tegen komen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Het enige is dat ze de kleding labelen met ‘kinder-‘, niet meer met ‘jongens-‘ of ‘meisjes-‘.
Ik zie het probleem niet. Ieder kind kan zelf kiezen waar de voorkeur naar uitgaat.
Hoe. Heb. Jij. Daar. Last. Van.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:41 schreef Theone688 het volgende:
[..]
Een jongen met z'n plasser in een mega strakke onderbroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |