Deel 3 staat er nu ook op. Zo heerlijk hoe ze dat doen.quote:Op maandag 8 april 2024 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Deze samenvattingen.
Zalig…![]()
Deel 3 is ook uit, maar nog niet op YouTube
Philippe was echt extreem blij dat hij de zwembad opdracht doorhad en een beetje borstcrawl kanquote:Op maandag 8 april 2024 17:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deel 3 staat er nu ook op. Zo heerlijk hoe ze dat doen.
Ja, je hoeft niet supergoed te tekenen, maar geef die vogel dan in elk geval een kromme snavel en klauwen.quote:Op maandag 8 april 2024 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan had ze zelf ook een bloem kunnen tekenen ipv een roos. De persoon die hier de fout in ging is Phillippe.
Het kan niet elke week feest zijn met ijsjes likken en door een kasteel kruipen. Maar ik vond het pastaduel toch wel meesterlijk, hoor. Zo simpel. Maar vanwege de stakes zo intens.quote:Op maandag 8 april 2024 23:29 schreef Rnie het volgende:
Na een geweldige aflevering vorige week was deze qua opdrachten imo ietsje minder, maar nog steeds zeer, zeer goed.![]()
Mijn Mol blijft nog steeds lachebekje Michaël.![]()
Ik vond de kasteelopdracht qua gelaagdheid ietsje beter in elkaar zitten dan de politieopdracht, maar nog steeds is het kei plezant (quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het kan niet elke week feest zijn met ijsjes likken en door een kasteel kruipen. Maar ik vond het pastaduel toch wel meesterlijk, hoor. Zo simpel. Maar vanwege de stakes zo intens.
Ik kan wél goed tekenen *stampvoet*quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, je hoeft niet supergoed te tekenen, maar geef die vogel dan in elk geval een kromme snavel en klauwen.
Waar ik het meest consistent van geniet zijn de stukjes met Gilles buiten het echte spel om, dus tijdens een wandelingetje, tijdens het eten, etc. Dat niet-afstandelijkequote:Op dinsdag 9 april 2024 12:08 schreef Moira het volgende:
Dit hele programma is toch allemachtig prachtig
Ik geniet ook elke keer weer van de stukjes ‘briefing met de mol’
Rik speelt bij Wie Is De Mol de quasi spontane presentator, Gilles ís de spontane presentator…quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar ik het meest consistent van geniet zijn de stukjes met Gilles buiten het echte spel om, dus tijdens een wandelingetje, tijdens het eten, etc. Dat niet-afstandelijke
Ja, zo zijn de midden-afleveringen vaak wel een beetje. Niet slecht ofzo, maar de opening en het eind zijn over het algemeen de hoogtepunten van het seizoen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Een beetje een filler maar toch wel een goede aflevering.
No.quote:Op woensdag 10 april 2024 00:37 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag van de week: hadden jullie een tatoeage genomen? Sì of No?
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op woensdag 10 april 2024 00:37 schreef NailQueen het volgende:
Sow inderdaad. Sowieso mooi haar heeft ze.quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Een beetje een filler maar toch wel een goede aflevering. En zolang ze Stefanie iedere week in badpak hijsen mag ze op andere momenten best irritant zijn.
Tuurlijk, van die 3 prikjes merkt niemand iets…quote:Op woensdag 10 april 2024 00:37 schreef NailQueen het volgende:
Mwah, ik bedoel het ook zeker niet negatief richting Rik, want die vind ik het ook prima en leuk doen. Alleen wordt vanuit de leiding bij de één de keuze gemaakt om de presentator meer onderdeel van de groep te laten zijn dan bij de ander, voor allebei valt natuurlijk ook gewoon wat te zeggen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rik speelt bij Wie Is De Mol de quasi spontane presentator, Gilles ís de spontane presentator…
Zeker weten. Leuke en hele kleine herinnering aan een heel tof avontuur. Hoewel de banaantattoo's van twee (?) jaar geleden wel het ultieme hoogtepunt warenquote:Op woensdag 10 april 2024 00:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben geen fan van Rik als presentator van Wie Is De Mol.quote:Op woensdag 10 april 2024 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik bedoel het ook zeker niet negatief richting Rik, want die vind ik het ook prima en leuk doen. Alleen wordt vanuit de leiding bij de één de keuze gemaakt om de presentator meer onderdeel van de groep te laten zijn dan bij de ander, voor allebei valt natuurlijk ook gewoon wat te zeggen.
Ik ben bang dat ze helemaal niet geïnteresseerd zijn in iets leren van wat de Belgen hier neerzetten. Ik denk dat ze bij WIDM inmiddels een compleet ander programma aan het maken zijn.quote:
jawel hoor, volgens mij hebben ze afgelopen seizoenen al een paar keer iets uit de Vlaamse variant overgenomen en ook geprobeerd om meer opdrachten te bedenken die net als in België vaak gedaan wordt uit meerdere deelopdrachten bestaan die invloed op elkaar hebben.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze helemaal niet geïnteresseerd zijn in iets leren van wat de Belgen hier neerzetten. Ik denk dat ze bij WIDM inmiddels een compleet ander programma aan het maken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |