vanaf nu is goed !quote:
Nog een onwaarheid. Wat ik plaatste ging niet op "jaarbasis", dat weet je best.quote:Op maandag 8 april 2024 23:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
jij hebt ook gelogen, door lukraak bijna 2 miljoen Amerikaanse doden op jaarbasis te claimen
Echt, hoe kom je erbij
Gewoon negeren, ik vraag de anderen om jou niet belachelijk te maken maar andersom vraag ik jou ook om een fatsoenlijke discussie te voeren.quote:Op maandag 8 april 2024 23:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
vanaf nu is goed !
maar als iemand offtopic reageert, mag ik daar dan offtopic op reageren? Of werkt dat niet zo?
Als ik naar argumenten kijk: TS post vooral vage bronnen, incomplete lijsten en niet causale verbanden.quote:Op maandag 8 april 2024 22:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat TS door alle bash geen eerlijke kans heeft gekregen om tot een goede discussie te komen.
Ik snap best dat iemand moeite heeft met bepaalde meningen, maar blijf weg van persoonlijke aanvallen of onzinnige posts. Kom met valide argumenten waarom TS wel of geen gelijk heeft, of zoek een topic op waar je je niet zo hoeft te ergeren.
Jij haalt besmettelijkheid erbij. Ik gebruikte hooikoorts enkel als voorbeeld dat elk mens ander reageert op verschillende omstandigheden omdat elk mens weer een andere biologische samenstelling heeft.quote:Op maandag 8 april 2024 16:02 schreef Nijna het volgende:
[..]
Van hooikoorts heb je wel verkoudheidsklachten, maar je bent niet verkouden. Het is een allergische reactie en dus niet besmettelijk.
Hooikoorts vergelijken met besmettelijke ziekten is een beetje een rare vergelijking.
Dat je niet wilt vaccineren vind ik 1 ding. Maar waar veel anti-vaxxers niet bij stil lijken te staan is dat hun keuze ook het leven van anderen beïnvloed.
En het is heel hip tegenwoordig om maar te denken van "ikke ikke ikke", maar zo werkt het niet.
Maar goed, ik ben hier niet om je te overtuigen, ik heb gewoon een heel andere mening.
En als jouw keuze nou geen invloed had om de mensen om je heen, dan kon het me werkelijk geen donder schelen wat voor keuze je zou maken. Maar dat heeft die keuze wel en daardoor vind ik er iets van.
TS post zijn mening over vaccineren. Die staat haaks op andere users hun ( en mijn) persoonlijke mening, maar dat is geen reden om zijn topic geen kans te geven.quote:Op maandag 8 april 2024 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik naar argumenten kijk: TS post vooral vage bronnen, incomplete lijsten en niet causale verbanden.
De rest van de users posten wetenschappelijk geverifieerde bronnen.
Hoe meer valide wil je het nog hebben qua reacties met bron?
Daarom wel een goed topic voor twijfelaars over vaccinatie om door te lezen
dat heb je er niet bij vermeld.quote:Op maandag 8 april 2024 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog een onwaarheid. Wat ik plaatste ging niet op "jaarbasis", dat weet je best.
Het ging om de periode van 5 januari 2020 tot en met nu en dat staat ook duidelijk in mijn reactie.
De woordjes "sinds januari 2020" lijken me duidelijk, dat gaat om ruim 4 jaren en niet 1 jaar.
En 1,6 miljoen is geen "bijna 2 miljoen".
jouw bronnen zijn uiteraard veel betrouwbaarderderquote:Op maandag 8 april 2024 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik naar argumenten kijk: TS post vooral vage bronnen, incomplete lijsten en niet causale verbanden.
De rest van de users posten wetenschappelijk geverifieerde bronnen.
Hoe meer valide wil je het nog hebben qua reacties met bron?
Daarom wel een goed topic voor twijfelaars over vaccinatie om door te lezen
Linkje? Denk eerder dat er wereldwijd honderdduizenden mensen sterven door een gebrek aan medische zorg, waaronder medicatie.quote:Op maandag 8 april 2024 23:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jij haalt besmettelijkheid erbij. Ik gebruikte hooikoorts enkel als voorbeeld dat elk mens ander reageert op verschillende omstandigheden omdat elk mens weer een andere biologische samenstelling heeft.
Ik geloof daarom niet dat de uniciteit/receptuur van 1 vaccin, geschikt is voor elk soort lichaam.
Zo hebben mensen een allergie op zonlicht, of is vanwege een bepaald gen de kans op borstkanker veel groter.
Het aantal bijwerkingen is gewoon gigantisch veelzijdig bij elk vaccin en medicijn.
Jaarlijks gaan er duizenden zo niet tien/honderdduizenden mensen dood door verkeerde medicatie
Er was laatst notabene op de npo een dame die alarm sloeg. Dat mensen te makkelijk veel te zware of verkeerde medicijnen krijgen voorgeschreven.quote:Op maandag 8 april 2024 23:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Linkje? Denk eerder dat er wereldwijd honderdduizenden mensen sterven door een gebrek aan medische zorg, waaronder medicatie.
Fouten worden overal gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat de medicatie op zich giftig of dodelijk is. Niet iedereen heeft de luxe om medicatie te weigeren.quote:Op maandag 8 april 2024 23:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er was laatst notabene op de npo een dame die alarm sloeg. Dat mensen te makkelijk veel te zware of verkeerde medicijnen krijgen voorgeschreven.
Ik zocht net al.. maar kan het even niet vinden..
zal nog een poging doen
Wat vind je van dit verhaal?quote:Op maandag 8 april 2024 23:27 schreef Viesdik het volgende:
Hier een linkje uit 2015, maar dat is niet wat ik bedoel:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rde-1558330-a1384208
hier nog een, maar is nog steeds niet wat ik bedoel
https://www.hln.be/medisc(...)%2Fwww.google.com%2F
ik zoek nog even verder
Dat onderschrijft niet jouw stelling, maar lijkt een introductie van software om toe te zien op het medicatiegebruik van patiënten.quote:Op maandag 8 april 2024 23:33 schreef Viesdik het volgende:
https://mcc-omnes.nl/syst(...)icatieveiligheid.pdf
Ik snap er niks van, dus eigenlijk geen mening. Waarom als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 april 2024 23:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat vind je van dit verhaal?
[ Twitter ]
Dat moet je uiteraard 100% zeker doen. Lekker de wetenschap vertrouwen.quote:Op maandag 8 april 2024 23:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eerder op gedegen wetenschappelijk onderzoek vertrouw dan op een willekeurige user met een MENING.
Een topic met dit onderwerp openen doe je omdat je inzichten wilt of een discussie. Aangezien jij voor geen van tweeën open staat, snap ik het doel van jouw topic niet.quote:Op maandag 8 april 2024 23:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat moet je uiteraard 100% zeker doen. Lekker de wetenschap vertrouwen.
Maar vind je het dan niet erg als ik dat dan niet doe zeg maar?
Zo van, dit keertje een keer niet zeg maar?
Maar wel lekker je recalcitrante en totaal niet kloppende mening posten op een forum wat nooit had bestaan zonder de wetenschap.quote:Op maandag 8 april 2024 23:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg, aangezien daardoor (icm de 10-15% van de rest vd bevolking die daar ook zo over denkt) babies ernstig ziek worden en/of sterven aan ziektes die - ik zeg het nog maar eens - ZONDER gevaar voor jezelf of bij kindervaccinatie voor je kind, voorkomen hadden kunnen worden.quote:Op maandag 8 april 2024 23:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
@Viesdik, heb je dit ook gelezen? Met je kans op myocarditis... of negeer je dat liever?quote:Op maandag 8 april 2024 20:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En hier is een peer reviewed onderzoek dat onomstotelijk aantoont dat de kans op myocarditis 7x hoger is bij het doormaken van een covid-19 infectie dan door het halen van een vaccinatie. Die lijstjes met absolute getallen die jij post zijn heel leuk, maar volledig nietszeggend.
Natuurlijk niet, van deze user weten we dat hij alles negeert dat bewijst dat zijn narratief onjuist is.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
@:Viesdik, heb je dit ook gelezen? Met je kans op myocarditis... of negeer je dat liever?
Maar dat past waarschijnlijk niet in jouw straatje...
Deze moet ik nog even gequote hebben zodat TS er niet overheen kan lezen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En hier is een peer reviewed onderzoek dat onomstotelijk aantoont dat de kans op myocarditis 7x hoger is bij het doormaken van een covid-19 infectie dan door het halen van een vaccinatie. Die lijstjes met absolute getallen die jij post zijn heel leuk, maar volledig nietszeggend.
Voordat er gebashed was deed TS al geen reet wat betreft inhoudelijk reageren. Na het gebash heb ik nog wat gepost over zijn leugens over myocarditis na vaccinaties, maar dat negeert hij gewoon. Lijkt me dat dit pro-kinderziektentopic een slotje mag.quote:Op maandag 8 april 2024 22:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat TS door alle bash geen eerlijke kans heeft gekregen om tot een goede discussie te komen.
Ik snap best dat iemand moeite heeft met bepaalde meningen, maar blijf weg van persoonlijke aanvallen of onzinnige posts. Kom met valide argumenten waarom TS wel of geen gelijk heeft, of zoek een topic op waar je je niet zo hoeft te ergeren.
Heb het in mijn omgeving nog nooit gehoord en gezien.. en ik heb best een grote kennissenkring onder de ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
@:Viesdik, heb je dit ook gelezen? Met je kans op myocarditis... of negeer je dat liever?
Maar dat past waarschijnlijk niet in jouw straatje...
In het onderzoek komt volgens mij niet naar voren of mensen al gevaccineerd zijn. Want we weten inmiddels ook dat mensen corona krijgen ná vaccinatie.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Deze moet ik nog even gequote hebben zodat TS er niet overheen kan lezen.
gast, ga weg als je niet inhoudelijk reageertquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Voordat er gebashed was deed TS al geen reet wat betreft inhoudelijk reageren. Na het gebash heb ik nog wat gepost over zijn leugens over myocarditis na vaccinaties, maar dat negeert hij gewoon. Lijkt me dat dit pro-kinderziektentopic een slotje mag.
Gelukkig doe jij daar nooit aan, zeker hoe je serieuze onderzoeken hier zo van de tafel veegt met bullshit replies.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gast, ga weg als je niet inhoudelijk reageert
dit is je 3e BS reactie
Ik kom continu met bronmateriaal aanzetten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij daar nooit aan, zeker hoe je serieuze onderzoeken hier zo van de tafel veegt met bullshit replies.
N= heel veel mensen door gevalideerd onderzoek of N = het aantal mensen wat jij in je omgeving kent. Plus een huisarts die blijkbaar röntgenogen heeft, op microscopisch niveau in iemand lijf kan kijken en. Daarmee onomstotelijk het verband tussen een doorgemaakte Corona infectie en een hartaanval kan stellen. Hoe zit het met leefstijl, erfelijke factoren en andere zaken die een hartaanval kunnen uitlokken?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heb het in mijn omgeving nog nooit gehoord en gezien.. en ik heb best een grote kennissenkring onder de ongevaccineerden.
De mensen die ik in mijn eigen omgeving ken en die hartproblemen hebben gekregen met een vaccin op zak, zijn inmiddels al op 1 hand te tellen.
Kwam onlangs een kennis bij me met het schokkende bericht dat haar moeder een hartaanval heeft gehad. De huisarts zei dat het door corona kwam, terwijl ze al 3 keer gevaccineerd was.
Hahaha. wat een grap
En myocarditis kwam nooit voor vóór 2020, toen de Corona vaccins nog niet bestonden?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:32 schreef Viesdik het volgende:
Het internet staat vol met berichtgevingen dat myocarditis voorkomt ná vaccineren
https://www.ntvg.nl/artik(...)isico-op-myocarditis
https://www.parool.nl/wer(...)eel-levens~b87eeb2a/
https://artsencollectief.(...)gt-vaccinatieschade/
Mijn vertrouwen in de wetenschap is helaas niet zo onvoorwaardelijk als jouw vertrouwen in de wetenschap.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
N= heel veel mensen door gevalideerd onderzoek of N = het aantal mensen wat jij in je omgeving kent. Plus een huisarts die blijkbaar röntgenogen heeft, op microscopisch niveau in iemand lijf kan kijken en. Daarmee onomstotelijk het verband tussen een doorgemaakte Corona infectie en een hartaanval kan stellen. Hoe zit het met leefstijl, erfelijke factoren en andere zaken die een hartaanval kunnen uitlokken?
Tevens: ik ben inmiddels 4 maal gevaccineerd en heb geen hartaanval gehad. Hoe verklaar je dat!?
Mooi hoe jij wetenschappelijk onderzoek als onjuist blijft classificeren en je eigen onderbuikgevoel en anecdotes in je omgeving als waarheid ziet.
Ja vooral van websites waar jij je recalcitrante anti vaccinatie verhaaltje bevestigd ziet en vervolgens kom je met bullshit replies over wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik kom continu met bronmateriaal aanzetten.
Goede inhoudelijke reactie op de vragen die ik stel nav jouw post waarin je best wat stellingen poneerde.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de wetenschap is helaas niet zo onvoorwaardelijk als jouw vertrouwen in de wetenschap.
Wetenschappers spreken elkaar tegen, data en details worden achterwegen gelaten. We kunnen niet eens achterhalen waar de oversterfte vandaan komt.
Jij mag van mij uiteraard je lichaam en ziel volledig toevertrouwen aan de heilige graal van de wetenschap, ik doe dat niet.
Dat is een aanname, we leven in hele andere tijden dan vroeger. Betere hygiëne, betere informatie op het gebied van voeding.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Verder is het bizar dat de TS blijft hangen en zijn corona verhaaltje herhaalt blijft worden terwijl het probleem natuurlijk op dit moment de vaccinatie graad voor kinderen is die gewoon al decennia gevaccineerd worden en met de gecreëerde groepsimmuniteit heel veel dode en gehandicapte kindjes voorkomen hebben.
Goh geloof je die wetenschap opeens wel over hygiëne en voeding. Waarom dan zo selectief in vaccinaties tegen bijvoorbeeld de bof, pokken, dtp, enz..quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is een aanname, we leven in hele andere tijden dan vroeger. Betere hygiëne, betere informatie op het gebied van voeding.
Een vaccin beschermt niet 100% tegen een covid infectie, maar kan wel zorgen dat de infectie die je doormaakt minder heftig verloopt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
In het onderzoek komt volgens mij niet naar voren of mensen al gevaccineerd zijn. Want we weten inmiddels ook dat mensen corona krijgen ná vaccinatie.
Ik denk dat er onder wetenschappers ook verschillen zijn in interpretatie van dingen, waardoor ze het niet altijd met elkaar eens zijn. Dit geeft ook nog wel eens mooie doorbraken in onderzoeken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de wetenschap is helaas niet zo onvoorwaardelijk als jouw vertrouwen in de wetenschap.
Wetenschappers spreken elkaar tegen, data en details worden achterwegen gelaten. We kunnen niet eens achterhalen waar de oversterfte vandaan komt.
Jij mag van mij uiteraard je lichaam en ziel volledig toevertrouwen aan de heilige graal van de wetenschap, ik doe dat niet.
Hoe komt er dan een uitbraak van kinkhoest en mazelen? Betere hygiëne ja, maar dat voorkomt niet alles.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is een aanname, we leven in hele andere tijden dan vroeger. Betere hygiëne, betere informatie op het gebied van voeding.
Uhm… jij geloofde toch niet in wetenschapquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Intuïtie is een zeer belangrijke raadgever voor mij. Dat kan je enkel vormen door historisch kennis, levenservaring en analytische vermogens.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goh geloof je die wetenschap opeens wel over hygiëne en voeding. Waarom dan zo selectief in vaccinaties tegen bijvoorbeeld de bof, pokken, dtp, enz..
Als jij gebeten wordt door een wilde hond sla je dan ook de rabbies vaccinatie af?
Je intuitie volgen is een slechte raadgever.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:17 schreef Viesdik het volgende:
Intuïtie is een zeer belangrijke raadgever voor mij.
gaat je geen reet aanquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:29 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, TS. Ik neem aan dat je geen kinderen hebt?
quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dus jij vind het minder erg om (ernstig) ziek te worden door een vaccin, dan de mogelijkheid om (ernstig) ziek te worden als je geen vaccin neemt?
Want er zijn heel veel zaken waar je rekening mee moet houden
a. Ben ik vatbaar voor een virus, of slaat dit virus mij gewoon over?
b. Hoe groot is de kans dat ik dit virus oploop, komt het virus op grote schaal voor?
c. Wat zijn de consequenties als ik het virus oploop, hoe groot is de kans dat ik het overleef?
d. Hoe groot is de kans dat ik het virus oploop als ik ertegen gevaccineerd ben?
e. Welke schade kan ik oplopen door een vaccin?
Het punt is, dat je blijft gokken met je leven door het nemen van een vaccin.
En aangezien je tientallen vaccins op jaarbasis laat uitvoeren, wordt de kans daarop alleen maar groter.
Laat ik voorop stellen dat ik geen antivaxxer ben en dat ik nog steeds niet weet in hoeverre ik mijn kind (mocht ik die ooit gegund krijgen) zou laten vaccineren. Maar ik vind een gezonde discussie daarover geheel normaal.
Ik ben nu eenmaal geen persoon die buigt voor de macht en onvoorwaardelijk loyaal is aan de oprechtheid en geloofwaardigheid bij hen die claimen de waarheid in pacht te hebben.
Ja, de klimaatverandering is natuurlijk ook een hoax.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:56 schreef Viesdik het volgende:
Even een zijpad over het onvoorwaardelijk vertrouwen van media en wetenschap
[ afbeelding ]
Je weet dat De Bilt het officiële meetstation is voor de temperatuur in Nederland? Het lijkt erop van niet..quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:56 schreef Viesdik het volgende:
Even een zijpad over het onvoorwaardelijk vertrouwen van media en wetenschap
[ afbeelding ]
Je kunt gewoon opzoeken dat er op 5 april 1957 in De Bilt 19,4 werd gemeten. Dus het klopt gewoon: 19,5 is hoger.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet dat De Bilt het officiële meetstation is voor de temperatuur in Nederland? Het lijkt erop van niet..
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt gewoon opzoeken dat er op 5 april 1957 in De Bilt 19,4 werd gemeten. Dus het klopt gewoon: 19,5 is hoger.
Ik vermoed dat het plaatje uit een of andere Facebookgroep komt waar dit soort dingen triomfantelijk worden opgevoerd om aan te tonen dat je niemand kunt vertrouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Hij vergelijkt echter met vliegbasis Twente en Deelen..
Ja, ik ook. Of zo'n andere vage "site"/blog/vlog/whatever. En TS trapt dik erin, want hij weet niet wat de regels zijn m.b.t. officiële temperatuurmetingen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het plaatje uit een of andere Facebookgroep komt waar dit soort dingen triomfantelijk worden opgevoerd om aan te tonen dat je niemand kunt vertrouwen.
niet per se, maar dat de mens daar de schuld van is welquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de klimaatverandering is natuurlijk ook een hoax.
Naar deze ben ik wel benieuwd. Welk medicijn TEGEN Covid-19 (dus een geneesmiddel, geen symptoombestrijder, maar iets dat je geneest van Covid-19, want dat is 'tegen' of ter voorkoming van Covid-19) bestond er voordat er überhaupt sprake was van Covid-19 of gedurende de initiële uitbraak van Covid-19 en was vrij verkrijgbaar bij Kruidvat?quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:43 schreef Viesdik het volgende:
10. Andere medicijnen tegen corona (die je vroeger gewoon eenvoudig bij de kruidvat kon kopen), niet meer verkrijgbaar was.
ivermectine volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:35 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naar deze ben ik wel benieuwd. Welk medicijn TEGEN Covid-19 (dus een geneesmiddel, geen symptoombestrijder, maar iets dat je geneest van Covid-19, want dat is 'tegen' of ter voorkoming van Covid-19) bestond er voordat er überhaupt sprake was van Covid-19 of gedurende de initiële uitbraak van Covid-19 en was vrij verkrijgbaar bij Kruidvat?
"Het is maar een griepje"quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:35 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naar deze ben ik wel benieuwd. Welk medicijn TEGEN Covid-19 (dus een geneesmiddel, geen symptoombestrijder, maar iets dat je geneest van Covid-19, want dat is 'tegen' of ter voorkoming van Covid-19) bestond er voordat er überhaupt sprake was van Covid-19 of gedurende de initiële uitbraak van Covid-19 en was vrij verkrijgbaar bij Kruidvat?
Dit. En media is heel wat anders dan wetenschap.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet dat De Bilt het officiële meetstation is voor de temperatuur in Nederland? Het lijkt erop van niet..
Dus nu impliceer je dat Big Pharma bewust honderdduizenden mensen heeft laten overlijden, de zorg bijna op zwart heeft gezet en honderdduizenden heeft opgezadeld met Long Covid terwijl Kruidvat gewoon een medicijn in de schappen had liggen?quote:
Dat zou fijn zijn. Maar ik ben wat sceptischquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit. En media is heel wat anders dan wetenschap.
Ze over een kam scheren is niet correct. Behalve als je zulke gekke sprongen nodig hebt om je gelijk te halen natuurlijk
Maar hey, nu we TS dit uitgelegd hebben gaat hij misschien wat kritischer kijken naar zijn bronnen en de verkeerde verbanden die hij nu legt. Daardoor minder vertrouwen op onderbuikgevoel/intuïtie.
Zodat hij hier wel een zinnige discussie kan voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |