abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213137612
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Official ESF Kreviewer maandag 8 april 2024 @ 15:47:09 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_213137622
https://www.who.int/news-(...)story-of-vaccination

In 1967, the World Health Organization announces the Intensified Smallpox Eradication Programme, which aims to eradicate smallpox in more than 30 countries through surveillance and vaccination. Eradication means more than the elimination of a disease in a single area – WHO defines it as the “permanent reduction to zero of a specific pathogen, as a result of deliberate efforts, with no more risk of reintroduction”.

Smallpox has been mostly eliminated in Western Europe, North America and Japan by this time. Following the announcement, there is unprecedented global solidarity. Despite the ongoing Cold War, the United States and the Soviet Union are united in support of the programme.
pi_213137656
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Lichtloper op 08-04-2024 15:52:23 ]
pi_213137698
VAERS resultaat: 3658 miskramen aan de directe gevolgen van covid19 vaccinaties sinds 2021 in heel de VS

https://wonder.cdc.gov/controller/datarequest/D8;jsessionid=07A5AD30FB403C81794F6C341508
  maandag 8 april 2024 @ 15:54:37 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213137699
The love you take is equal to the love you make.
pi_213137762
Url werkt niet..

Zoekcriteria ingevoerd:

en resultaat:

pi_213137793
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 12:30 schreef Viesdik het volgende:
Jaja.. dat is nog eens een boute stelling.
Die zin alleen al is zo beladen, dat men de meest haatdragende en gewelddadige emoties ervaren.
K*wappies dit, antivaxers dat, allemaal uitsluiten van de maatschappij!

Een open debat is vrijwel niet mogelijk. Er wordt niet na je geluisterd. Mensen plaatsen hun handen op de oren en tetteren door je heen met de woorden "nee je hebt niet gelijk", "ik luister niet naar wappies" :')

Maar toch, als je objectief kijkt naar zaken, zie je dat je in de wereld prima kan overleven als je niet gevaccineerd bent. Niet alleen bijvoorbeeld de Amish zijn volgens het geloof tegen vaccinaties, heel Afrika is ongevaccineerd. En dat is een continent waar niet bepaald weinig mensen wonen.

Gisteren kwam een goede vriend langs.
Jaja, TS heeft vrienden ^O^
Hij was snippertje verkouden, omdat hij hooikoorts had. Zo'n jaarlijks terugkerend fenomeen die om wat voor een reden dan ook mij altijd lijkt over te slaan.
Sommige mensen hebben dus onwijs veel last van polletjes, de andere mensen niet.
Zo'n eenvoudig praktijkvoorbeeld zet je aan het denken. Hoe kan de ene biologische samenstelling vatbaar zijn voor polletjes en de andere niet?
Het antwoord is simpel, we zijn allemaal anders en we reageren allemaal anders op allergieën en virussen.

Dus wat ik eigenlijk wil zeggen. Er vanuit gaande dat niemand in staat is vast te stellen of een persoon vatbaar is voor bepaalden ziekten, is het voor de groep die niet vatbaar is voor een bepaalde ziekte geheel onlogisch om je ertegen te vaccineren.
En uiteraard al helemaal wanneer een virus nooit meer voorkomt.
Want in hoeverre is het middel dan niet erger dan de kwaal?
Van hooikoorts heb je wel verkoudheidsklachten, maar je bent niet verkouden. Het is een allergische reactie en dus niet besmettelijk.
Hooikoorts vergelijken met besmettelijke ziekten is een beetje een rare vergelijking.

Dat je niet wilt vaccineren vind ik 1 ding. Maar waar veel anti-vaxxers niet bij stil lijken te staan is dat hun keuze ook het leven van anderen beïnvloed.
En het is heel hip tegenwoordig om maar te denken van "ikke ikke ikke", maar zo werkt het niet.

Maar goed, ik ben hier niet om je te overtuigen, ik heb gewoon een heel andere mening.
En als jouw keuze nou geen invloed had om de mensen om je heen, dan kon het me werkelijk geen donder schelen wat voor keuze je zou maken. Maar dat heeft die keuze wel en daardoor vind ik er iets van.
Fake it till you make it...
pi_213137798
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:54 schreef Viesdik het volgende:
VAERS resultaat: 3658 miskramen aan de directe gevolgen van covid19 vaccinaties sinds 2021 in heel de VS

https://wonder.cdc.gov/controller/datarequest/D8;jsessionid=07A5AD30FB403C81794F6C341508
Hebben ze ook gekeken naar hoeveel miskramen er zijn door een covid infectie? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage maandag 8 april 2024 @ 16:05:48 #34
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_213137817
Je begrijpt blijkbaar niet veel van groepsimmuniteit en waarom bepaalde virussen 'nooit meer voorkomen'. Vier kinderen dood door kinkhoest dit jaar, allemaal veroorzaakt door achterlijke wappies. Gefeliciteerd. En nee, kom geen mRNA vaccins vergelijken met vaccins die al 70 jaar succesvol zijn. Dat zijn appels en peren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_213137821
Heb het lijstje even uitgebreid met jaar van vaststelling, leeftijd moeder en gender..
wel bijzonder dat ook een man kan bevallen.. maar goe

Redactie Frontpage maandag 8 april 2024 @ 16:07:46 #36
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_213137831
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:06 schreef Viesdik het volgende:
wel bijzonder dat ook een man kan bevallen.. maar goe

[ afbeelding ]
Dat gaat waarschijnlijk om transpersonen. Maar dat kan iedereen raden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_213137844
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:02 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dat je niet wilt vaccineren vind ik 1 ding. Maar waar veel anti-vaxxers niet bij stil lijken te staan is dat hun keuze ook het leven van anderen beïnvloed.
En het is heel hip tegenwoordig om maar te denken van "ikke ikke ikke", maar zo werkt het niet.

Maar goed, ik ben hier niet om je te overtuigen, ik heb gewoon een heel andere mening.
En als jouw keuze nou geen invloed had om de mensen om je heen, dan kon het me werkelijk geen donder schelen wat voor keuze je zou maken. Maar dat heeft die keuze wel en daardoor vind ik er iets van.
Dit dus.
pi_213137870
Naast de vraag van @Nijna, die heel terecht is, wijs ik je er graag op dat jij zegt "aan de directe gevolgen van covid19 vaccinaties", en in het stukje dat je hier plakt zelfs nog een waarschuwing staat dat de reports die hier zijn ingevoerd, niet betekent dat het vaccin het symptoom veroorzaakt heeft of eraan bijgedragen heeft.
'Na' het vaccin, is iets heel anders dan 'door' het vaccin. Er is namelijk sowieso al een vrij significante kans op een miskraam bij elke zwangerschap, ongeacht vaccinatiestatus (naar schatting maken 20.000 vrouwen per jaar een miskraam door, alleen al in Nederland, bron, deze getallen zijn van nog vóór de corona vaccinaties). Dus dat iemand die gevaccineerd is, een miskraam krijgt, hoeft helemaal niks met het vaccin te maken te hebben.
pi_213137933
Dit lijstje nog even uitgebreid met myocarditis en de dood als oorzaak van de covid19 vaccins

zoekcriteria

resultaat
pi_213137966
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:02 schreef Nijna het volgende:

[..]
Van hooikoorts heb je wel verkoudheidsklachten, maar je bent niet verkouden. Het is een allergische reactie en dus niet besmettelijk.
Hooikoorts vergelijken met besmettelijke ziekten is een beetje een rare vergelijking.

Jouw oordeel over mensen die zich niet willen laten vaccineren is ook beïnvloeding.
Je praat ze een schuldgevoel aan.
pi_213138010
In de VS zijn in totaal 7.234.609 symptomen vastgesteld door covid19 vaccins, van de 200 miljoen mensen die gevaccineerd zijn.
Dat is 3,5 % van het totaal aantal gevaccineerden.

Terwijl in de VS maar 5000 mensen onder de 70 jaar aan de directe gevolgen van covid-19 zijn overleden, en ongeveer 288.000 boven de 70
pi_213138153
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:31 schreef Viesdik het volgende:
In de VS zijn in totaal 7.234.609 symptomen vastgesteld door covid19 vaccins, van de 200 miljoen mensen die gevaccineerd zijn.
Dat is 3,5 % van het totaal aantal gevaccineerden.

Terwijl in de VS maar 5000 mensen onder de 70 jaar aan de directe gevolgen van covid-19 zijn overleden, en ongeveer 288.000 boven de 70
Daar gaat het al mis met je data.
In de US zijn er sinds 5 januari 2020 zo'n 1.660.338 doden gevallen door Covid19.
pi_213138168
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 16:13 schreef vlindertje89 het volgende:
'Na' het vaccin, is iets heel anders dan 'door' het vaccin.
Dat kan je natuurlijk heel eenvoudig achterhalen, door onderzoek te doen naar de groep ongevaccineerde zwangere vrouwen.
Als er percentueel gezien een hogere miskraam cijfer is onder gevaccineerden dan ongevaccineerden, dan kan je dat daarmee aantonen.
Eens zien of ik dat kan achterhalen.
pi_213138189
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Daar gaat het al mis met je data.
In de US zijn er sinds 5 januari 2020 zo'n 1.660.338 doden gevallen door Covid19.
misschien dood aan de gevolgen ervan.. zou kunnen.. maar lijkt me niet
zeker niet door covid19
pi_213138199
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef Viesdik het volgende:

[..]
zeker niet door covid19
Zeker wel.

1.660.338 in totaal sinds 5 januari 2020.
  maandag 8 april 2024 @ 16:54:09 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213138203
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:23 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Jouw oordeel over mensen die zich niet willen laten vaccineren is ook beïnvloeding.
Je praat ze een schuldgevoel aan.
Jij hebt het alleen maar over Covid. Op de andere vaccinatieprogramma’s ga je niet in.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213138206
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zeker wel.

1.660.338 in totaal sinds 5 januari 2020.
heb je zeker van wippiepedia :')
pi_213138208
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij hebt het alleen maar over Covid. Op de andere vaccinatieprogramma’s ga je niet in.
dan heb je niet alles van me gelezen
pi_213138214
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:54 schreef Viesdik het volgende:

[..]
heb je zeker van wippiepedia :')
Och, je hebt weer moeite met data die je niet goed uitkomt in de discussie.
Wat verbazingwekkend.
  maandag 8 april 2024 @ 16:58:35 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_213138253
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef Viesdik het volgende:

[..]
zeker niet door covid19
He hoe kan je anders dan aan de gevolgen van iets doodgaan :? .
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')