zag het niet dus haha jammerquote:Op maandag 8 april 2024 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja Randy stofgezogen en er werd dramatisch ingezoomd op de spiegel. Maar hij zag het niet of boeide niet
Ja dat, zal kunnen.quote:
Nou Jill is 1000x leuker als Alice als het niet meer isquote:Op maandag 8 april 2024 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We hebben al eens een winnaar gehad zoals Alice, dat was Jill. Das war einmal...
Ja maar zit er wat in die mannen dan.quote:Op maandag 8 april 2024 14:18 schreef Clasientjuh het volgende:
Van mijn mag Alice eruit woensdag wat een saaie doos. Mag van mijn de 3 mannen naar de finale.
Ja klopt en toen ook jaloers op Alicequote:Op maandag 8 april 2024 14:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had het idee dat dat meer was na het vertrek van Dilano toen Jimmy Tom ging opeisen die close met Alice was
nou inderdaad is verschil als water en vuurquote:Op maandag 8 april 2024 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
die twee kun je niet met elkaar vergelijken
Jill was een spontaan, ontzettend vrolijk mens, altijd in voor een geintje, feestje enz.
Alice is meer van het : zo min mogelijk doen, lekker in mijn eentje wat sporten en verder vroeg naar bed en 's morgens niet gezellig met z'n allen ontbijten want moet eerst een uur plamuren.
Zou het niet weten.quote:Op maandag 8 april 2024 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou Jill is 1000x leuker als Alice als het niet meer is
Jil houd ook van die potjes plamuur hoor.quote:Op maandag 8 april 2024 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou inderdaad is verschil als water en vuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |