het woord Zweimal is niet voor niks uitgevondenquote:Op maandag 8 april 2024 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We hebben al eens een winnaar gehad zoals Alice, dat was Jill. Das war einmal...
Nein.quote:Op maandag 8 april 2024 13:45 schreef Starbuck2 het volgende:
[..]
het woord Zweimal is niet voor niks uitgevonden
Zo leuk, mag je een uurtje in die studio zitten als klapvee.quote:Op maandag 8 april 2024 13:34 schreef ledn81 het volgende:
Er zit nu een stagiare in een parkje in belgie naast een boom met een token erin.
[ afbeelding ]
https://www.tiktok.com/@:(...)=ios&utm_source=copy
die twee kun je niet met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 8 april 2024 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We hebben al eens een winnaar gehad zoals Alice, dat was Jill. Das war einmal...
Maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 8 april 2024 13:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet steeds voor lul man.....
Wie is hier jaloers?quote:Op maandag 8 april 2024 13:50 schreef -river- het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar, jaloers zijn op een meisje van twintig jaar. Heeee dat rijmt.
Nou Jill was echt een kind. die haar familie op de hand had om dingen te vervalsen zoals diploma papieren en dat hardop uitlegde voor de camera.....quote:Op maandag 8 april 2024 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is een blaag.quote:Op maandag 8 april 2024 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou Jill was echt een kind. die haar familie op de hand had om dingen te vervalsen zoals diploma papieren en dat hardop uitlegde voor de camera.....
Kan je van Alice niet zeggen die bijna nog volwassener overkomt dan Ashley.
Haha ja dat was zo sneu.quote:Op maandag 8 april 2024 13:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Oh dat, ja die pakte Dilano van hem af
En toen kwam Alice aan de beurt......die het ook wel aardig deed tegen dilano en die toen in het groepje kwam van de tegenpartij.quote:Op maandag 8 april 2024 13:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
haha, en dat kan ik me ook wel voorstellen, dat deed ze heel geroutineerd, eerst even dilano losweken van jimmy en daarna, toen dilano helemaal in haar ban was, ging ze fijntjes over op Tyquote:Op maandag 8 april 2024 13:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had het idee dat dat meer was na het vertrek van Dilano toen Jimmy Tom ging opeisen die close met Alice wasquote:Op maandag 8 april 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toen kwam Alice aan de beurt......die het ook wel aardig deed tegen dilano en die toen in het groepje kwam van de tegenpartij.
En daarna omdat tom te veel op trok met haar.quote:Op maandag 8 april 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toen kwam Alice aan de beurt......die het ook wel aardig deed tegen dilano en die toen in het groepje kwam van de tegenpartij.
Mee eens, ze is echt een type die een jongen beschuldigd van ongewenste dingen als hij haar dumpt.quote:Op maandag 8 april 2024 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, en dat kan ik me ook wel voorstellen, dat deed ze heel geroutineerd, eerst even dilano losweken van jimmy en daarna, toen dilano helemaal in haar ban was, ging ze fijntjes over op Ty
en zo had ze dat hele groepje moeiteloos om haar pink gewonden, een traantje of twee ertegenaan gegooid en het was gelukt.
gevaarlijk typje vond ik dat, die sabeau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |